MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode

2.103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.634 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Vriendelijk personeel, leuke kleding. Pas vorm van spijkerbroek Rose beviel altijd goed, maar kwaliteit is de laatste keren minder, normaal na jaren pas gebruiksslijtage. Nu al 4x een broek gehad die op de buik een verticale scheur in de stof krijgt, zeer vreemde plek (steeds op dezelfde plek) en al na 2 tot 3x dragen. Broek zit niet te strak (is ook conclusie in de winkel). En bij een stone wash model een scheur net naast de kontzak. Ik probeer het nog 1x en heb andere besteld. Maar ben dus op zoek naar ander model eigenlijk. Wanneer komt er weer eens een spijkerbroek met elastische inzetten aan de zijkanten van de band (dus niet rondom !) die pasvorm was altijd geweldig. Ik ben al ruim 40 jaar klant bij jullie in de winkel en online, dus ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen.

20 apr 2023
Levering zou plaatsvinden met 2 á 3 dagen. De bestelling zou dan mooi op tijd binnen zijn voor ik weg zou gaan. Helaas werden het 4 dagen en kon ik de nieuwe kleding niet ontvangen en meenemen. Bij retour zou er € 1,99 in rekening worden gebracht, maar ik wist niet, dat dit per artikel zou zijn. Bovendien zou het ook goed zijn, als er naar de reden wordt gekeken. Ik had mijn broeken in maat 46 besteld. Eén broek was van een ander merk en viel veel kleiner, waardoor deze retour moest worden gedaan. Dit is dus buiten mijn schuld, dat ik deze moest retour zenden. Ik mag er toch van uit gaan, dat als ik één maat bestel, alles ook past. Het shirt wat retour ging had ik per ongeluk dubbel besteld. Dus ja, dan is de retour zending terecht, maar bij meerdere artikelen vind ik € 1,99 wel een beetje te gek, mits er dubbele maten worden besteld. Bijvoorbeeld wanneer men de kleding dubbel besteld in twee verschillende maten.
AB
Anja B.
Enspijk

Beoordelingen voor MS Mode

24 mrt 2024
De kleding nabij MS mode zitten vele.mooie maar ook aparte kleding stukken. Alleen wel jammer dat de niet elke winkel.de.ruimte heeft voor alle kleding stukken die op de site staan.

Top personeel

Ik werd Super vriendelijk ontvangen en de dame die me hielp, dacht ontzettend mee en ging zelfs de nieuwe collectie halen, omdat ze dacht dat ik dat wel leuk vind. Echt fijn!!
30 mrt 2024

De service is fantastisch

Het is fijn de kleding thuis bezorgd te krijgen en op je gemak te kunnen passen. Wat niet bevalt of goed zit kun je terugsturen of bij een winkel inleveren.
30 mrt 2024

Fijne winkel

De winkel en producten top. Enige minpuntje is als ik m’n winkelmandje gevuld heb en inlog, alles weer uit m’n winkelmandje verdwijnt. Dat moet echt anders.
EW
Ellen W.
Hengelo
Makkelijke site .Tip:.Als je een topje kiest op een korte broek, dan de korte broek ,als je naar onder scrollt direct als optie erbij kunnen bestellen
Alles is prima, shoppen betalen retourzending alles goed geregeld bij MS Mode. Super tevreden en blij zeker voor iemand met een maatje meer.
AB
Anita B.
LEEUWARDEN
24 mrt 2024
De kleding bevalt mij uitstekend. Helaas heb ik problemen met de lengte van de broeken. Jammer dat er niet kortere broeken zijn in de winter.

Leuke mode winkel voor verschillende maten

MS mode is een hele leuke winkel waar je voor betaalbare prijsjes kleding kunt kopen, ook voor grote en kleine maten. Ik shop hier graag.
MV
Marjon V.
GENEMUIDEN
Goede foto's van de kleding getoond door modellen. Uitgebreide informatie betreft kledingmaten. Mooie kwaliteit die fijn geprijsd is.
Bijzonder goed geholpen en ik kan de kleding thuis rustig passen en heb 30dg de tijd om het terug te brengen als het niet past.👍
BK
Beppie K.
Rotterdam
zo als altijd vallen de kleding van M&S lekker ruim en zitten lekker ook de stof draagt prettig.
Goede webshop, meerdere mooie foto's van het produkt zodat je goed kunt zien hoe het valt.
Leuke collectie Sommige kleding valt klein uit en kort kwa lengte Verder goed geslaagd!
WV
willeke v.
Milheeze
Super fijne winkel. Lief en behulpzaam personeel. Goede kwaliteit en mooie producten.

Mooie kleding

Fijne winkel, goeie site. Mooie kleding met een goede pasvorm. Ik ben altijd tevreden
Helemaal toppie en goede kwaliteit,wel prijzig maar ik koop vaak als een korting is.
DP
Dyana P.
Utrecht
nooit een klacht gehad, altijd zeer snelle levering en zeer attent voor hun klanten
ik kreeg keurig bericht waarom ik mn bestelling niet af kon maken via de chat.

Prima winkel in Alphen aan de Rijn

Fijne winkel in Alphen a/d Rijn..leuke verkoopsters..altijd wat te vinden
17 mrt 2024
Kom graag in de winkels en nu zelfs online iets besteld voor het eerst.