wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.427 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

24 apr 2023
De website is goed toegankelijk met de selectiemethoden. De levering van bestelde goederen verloopt correct. De prijzen zijn billijk
28 sep 2023
Al verschillende keren bij Wovar besteld en elke keer inspiratiebron zin verrast door de snelle levering. Ook de prijs is hier oké
DJ
Derk J.
Sappemeer
15 sep 2023

Alle schroeven voor je klus en snel bezorgd.

De juiste schroeven en vele andere dingen voor je klus en ook nog eens zeer snel bezorgd! Wordt het toch maar weer eens bevestigd!
6 sep 2023
Netjes de volgende dag geleverd, verwerking van de RVS torx potdeksel schroeven was super.... Afwachten of RVS ook echt RVS blijft
6 sep 2023

Zeer tevreden

Zeer groot assortiment voor een eerlijke prijs. Overzichtelijke website met veel productinformatie. Snelle en correcte levering.
28 jun 2023
Snelheid van leveren Goede Prijs van materialen en transport kosten Makkelijk website snel vinden wat je nodig hebt
30 jul 2023
Duidelijke website en bestelprocedure zodat een online aankoop geen problemen geeft. Gevolgd door een sbelle levering via postnl.
8 sep 2023
snelle levering ,fijne meedenkende klantenservice . Product zelf nog niet kunnen proberen ,maar zal het zeker beoordelen nadien.
28 aug 2023
Garantie is ook dik in orde👍. Boor binnen paar maanden gebroken en na laten zien restanten kreeg ik zonder problemen een nieuwe.
20 aug 2023
Goede producten voor een mooie prijs. Verbeterpuntje: de snelheid van verzending zou iets sneller mogen voor voorraadartikelen.
Duidelijke website met een zeer ruim assortiment. Snelle verzending (ontvangst blijft afhankelijk van de traagheid bij PostNL)
28 apr 2023
Een mooie overzichtelijke site. Snelle levering en het klopt altijd. En je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.
16 aug 2023

Goede communicatie.

Levertijd paalhouders 2 keer uitgesteld. Echter goede communicatie, simpel annuleren van de order en snel geld retour gestort.
14 aug 2023
Goed geholpen Na een telefoontje Omdat het verkeerd was gegaan hebben ze mij snel geholpen en de levering was ook snel binnen
6 jul 2023

Snelle en goede service

Een correcte en snelle afhandeling van elke bestelling. Wijzigingen, vertragingen etc. worden goed en helder gecommuniceerd.
24 aug 2023

De levering was erg snel

De levering was erg snel, maar helaas was het roestvrij staal niet zo glanzend als verwacht. maar ik kan het wel oppoetsen.
4 aug 2023
ik loop altijd met een lach op mijn gezicht de zaak uit, als ik iets gehaald heb voel een enorm goed sfeer daar top team!!
4 jun 2023

100% tevreden

100% Makkelijke website, fijne prijzen. vandaag besteld volgende dag in huis. alles keurig verpakt, kortom een dikke tien.
14 mei 2023
Snelle levering. Een artikel niet op tijd beschikbaar; prima alternatief aangeboden gekregen en meteen zending opgestuurd.
4 nov 2023

fout goed hersteld, nu alles goed

vorige keer had wovar order vergeten(?!), is goed hersteld. deze keer order helemaal goed verwerkt en uitgeleverd. prima!