wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.410 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

19 sep 2023
Kan niet beter. Supersnel. Bouten in voorraad die ik nergens kan kopen. Om 22 uur besteld, om 14 uur in huis. Perfect dus
28 apr 2023

Snelle levering, goede prijs en uitgebreid assortiment

Top: Snelle levering, goede prijs en uitgebreid assortiment Tip: artikel in te kleine doos, hierdoor kleine beschadiging
28 mei 2023

Beloofd is beloofd

Bestelling, betaling en levering verliep zoals het hoort. Mijn eerste bestelling en een voorbeeld voor online bestellen!
PV
Peter v.
ANNA PAULOWNA
2 nov 2023
Prachtige artikelen en supersnelle levering. Vrijdagavond besteld en tot mijn grote verbazing zaterdagmorgen afgeleverd
19 sep 2023
Telefonisch bereikbaar ven snel opgenomen. Goed en vriendelijk advies. Snel bezorgd en keurig verpakt. Goede kwaliteit.
29 jul 2023
Actief meedenkend bij het wijzigen van een reeds geplaatste order. Snelle actie en correct opgelost. Heel knap gedaan.
21 jul 2023
Goede kwaliteit. Als een zending gedeeld word, daar de klant van op de hoogte stellen, dit voorkomt misverstanden.
20 jul 2023
De snelle levering of goede afhaaldienst en vriendelijk personeel. En mijn product was zeker niet duur. Ga zo door
JV
JP v.
Almere
12 jul 2023

Zeer ruim assortiment

Scherpe prijzen en zeer ruim assortiment. Alleen jammer dat één van de bestelde items een dag later werd verstuurd.
8 mei 2023
Dat ging goed . Bedankt ! Ik kon zo gauw niet bedenken wat u wat dat betrof mogelijk beter zou kunnen doen . Sorry .
Kreeg een beschadigde heng (kan gebeuren) Het was geen probleem en de volgende dag had ik een nieuwe. Top geregeld!
17 jun 2023
Groot assortiment, normale prijzen en snelle levering. Met, zoals bij mij geval, snelle service als iets ontbreekt
KS
Kees S.
Borger
26 mei 2023
Scherpe prijsstelling mooi orodukt, helaas werd de zending niet op de besproken dag afgeleverd maar 3 dagen later.
CP
Cees P.
Uitgeest
6 aug 2023
Besteld artikel stond in backorder. Werd keurig op de hoogte gehouden over de status. Evengoed nog snel geleverd.
KM
Koper M.
Stadskanaal
14 jun 2023
Producten zijn top, snelle levering en de (klanten)service blijkt ook nog eens supergoed te zijn. Super tevreden.
23 mei 2023

Koop je tubes lijmkit...zitten er niet…

Koop je tubes lijmkit...zitten er niet eens een paar spuittuitjes bij. De rest was netjes maar dit vond ik jammer.
15 okt 2023
Meerdere keren iets besteld, altijd snel geleverd. 1 keer iets niet goed geleverd werd snel en goed opgelost..
3 okt 2023
Leveren is supersnel..! Vorige levering was alleen helaas een aantal keer de verkeerde schroeven en scharnieren.
14 okt 2023
Betrof een snelle levering van de bestelde artikelen. Artikelen waren conform specificatie en goed qua kwaliteit
18 jul 2023
Supersnel! Verpakking was erg goed (geen kans op beschadiging), misschien kan het wel wat minder met plastic.