wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

18 nov 2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

RB
Rick B.
Heerhugowaard
31 mei 2023

Verzinkboor slechte kwaliteit voor hoge prijs.

Verzinkboor aangeschaft voor de wovar vlonderschroeven voor een nette afwwerking. Helaas werkt de verzinkboor niet zoals het zou moeten, contact opgenomen en kreeg snel antwoord terug dat de klacht doorgestuurd zou zijn naar iemand die antwoord kon geven op mijn vraag. Helaas blijft dit antwoord uit, omdat ik me vlondr af wil maken een verzinkboor gekocht die zonder poblemen netjes verzinkt in de IPE hardhout vlonder planken. Jammer dat men niet meer reageert, de verzinkboor was in de aanbieding maar nog altijd niet goedkoop.Zeker voor een boor die waarschijnlijk stomp is door misschien wel een productiefoutje. Aankoopbedrag terug zou op zijn minst gepast zijn.
13 jun 2023

Eerst bellen en dan pas bestellen !!!!

Flex draaibare lamellen + planken besteld op 01-06 -2023 Planken niet aanwezig Dus word de bestelling nog niet uitgeleverd We zijn nu 2 weken verder Mijn advies is om van te voren naar dit bedrijf toe te bellen of iets wel aanwezig is ! Je kunt gewoon bestellen maar er staat niet op de site dat een artikel uitverkocht is Echt waardeloos !!! Wel worden er kreten gebruikt zoals voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis etc.
25 okt 2023
product niet geleverd. als product niet te leveren is, dan van website afhalen. Laatste keer dat ik met WOVAR zake heb gedaan.
4 okt 2023
Artikelen bij de bestelling op voorraad, na aankoop een week later alleen maar mailtjes niet op voorraad en levertijd onbekend
JK
10 apr 2023
Zeer slecht. Staat op website voor 21.30 besteld. Kwam 3 dagen later terwijl alles op voorraad was. Valse informatie dus
1 sep 2023

Wovar verzend niet optijd

Materialen op tijd besteld zodat ze dezelfde dag nog verzonden zouden worden (zoals Wovar claimt). De volgende ochtend geen verzendbevestiging, een telefoontje naar Wovar leerde dat ze de materialen de vorige dag helemaal niet verzonden hadden. Hierdoor waren de spullen niet meer op tijd binnen. We kunnen de materialen terugsturen, maar wel zelf de retourkosten betalen.
21 sep 2023

levering volgende dag is niet waar

levering volgende dag, staat bij ieder artikel dat ik besteld heb. ik krijg echter de volgende dag niet mijn spullen, maar een berichtje 'wij gaan voor u aan de slag'. waarschijnlijk is er 1 artikel niet, en willen ze verzendkosten besparen door pas te versturen als ze het ontbrekende artikel binnen hebben.
29 apr 2023
je kunt maar 1 artikel bestellen per keer. als er wordt geleverd kun je deze afhalen in Groningen. ik woon in Den Haag en ben pas 82 jaar, dus kom ik niet naar Groningen, dus gewoon met de post naar mij sturen en jullie website verbeteren
14 mei 2023
Beitsblik zonder etiket geleverd, geen idee welke bestanddelen erin zitten, hoe het verwerkt moet worden en wanneer het geproduceerd is. En klantenservice stopt ook gewoon met reageren na 2 vragen en reageert niet meer.
3 okt 2023

incomplete bestelling

Onderdelen ontbreken, Op de pakbon staat aangegeven dat het mist, maar krijgt geen bericht van wanneer het binnen komt, nu ondertussen 6 dagen later. Kwaliteit van de onderdelen was wel zeer goed!
22 okt 2023
ik bestel wat , krijg te horen ( 2 dagen later ) via de mail dat het niet voorradig is , dan later , vraag of ik een alternatief wil . oeps Mail later weer dat het andere product er niet is , !!!!
25 mei 2023

Geen spullen en geen contact

Spullen besteld, 1 item zou 2-5 dagen duren, maar na meer dan 10 dagen nog niets gehoord. Ook reageren ze niet op mijn mail die ik heb gestuurd met een verzoek tot informatie over de levertijd
9 jul 2023
Post NL zegt het pakketje te hebben bezorgd maar is nooit aan mijn huis bezorgd of naar een post NL punt gebracht. Dus ik betaal voor lucht want heb niks ontvangen.
Helaas komt Wovar zijn afspraken niet na. Al een paar keer heb ik mijn spulletjes veel later dan beloofd gekregen. Ik ga voortaan ergens anders bestellen.
28 jul 2023
simpel , als jullie vermelden vandaag besteld -morgen geleverd en na de bestelling melden dat het min. 10 dagen gaat duren is dat behoorlijk fout
13 apr 2023

Belofte wordt niet waargemaakt

Op de website staat dat als je bestelt voor 21:30 , het pakket dezelfde dag verzonden wordt; Uiteindelijk pakket pas na 4 werkdagen ontvangen……
20 aug 2023
Eerder leveren! Nu gaan we op vakantie en hebben geen raamuitzetters in huis en worden ze natuurlijk geleverd als we er niet zijn.
26 sep 2023
Na 6 dagen nog mijn bestelling niet binnen, na telefonisch overleg was toevallig de order op dat moment weer uitgedraaid …..
5 mei 2023
Beter oplette n met orders klaarmaken, en geen misleidende fotos bij artikelen plaatsen! Ik ben niet tevreden!!