wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.592 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

18 nov 2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

27 apr 2023

Breng inpak afdeling op orde

Bestelling bestaande uit 6 artikelen werd snel verzonden, maar in de orderpicking was het mis gegaan: mijn bestelling werd gemixt met die van een ander, waardoor ik slechts 3 van de bestelde 6 artikelen in de doos terugvond. Na te hebben gemaild met Wovar werd het wel snel opgelost. # ontbrekende artikelen werden binnen 2 dagen nagezonden. Ik kreeg ook een retour label voor de artikelen van die andere bestelling. Wel jammer van het gedoe. Niet echt nodig denk. Dit was al de 2e keer dat het in de orderpicking mis ging.
10 apr 2023

Afspraak is niet belangrijk

Als erin de site staat “voor 21.30 besteld, de volgende dag in huis” mag ik er vanuit gaan dat het ook geleverd word volgens afspraak indien er geen tegenbericht komt. Ik regel personeel om te doen waar het materiaal voor besteld is en verneem de volgende dag 17.15 dat het een dag later geleverd word om een uur of 16.00. Kan je de hulp weer afzeggen. Terwijl bijna alles digitaal gaat is het teveel moeite om even op tijd te melden dat het leveren volgens afspraak niet lukt. Jammer . Verder tevreden over materiaal
6 jun 2023

Thermo olie merk is gewijzigd en levertijden worden niet gehaald

Het merk van de thermo olie dit ik heb besteld als Beitz, blijkt binnen korte tijd niet leverbaar te zijn. Hiervoor in de plaats is het merk Norvo gekomen. Het blijkt nergens uit of en in hoeverre deze overeenkomt met Beitz. Ook is het behoorlijk aan de prijs voor net geen 2,5 liter dat een blik zou bevatten. De beloofde levertijd(en) van bestelde items wordt niet gehaald. De thermo olie blijkt bij gebruik uiteindelijk geen verschil te vertonen tussen de vermelde merken
27 apr 2023
Producten zijn prima maar de levertijd is echt waardeloos. Ondanks dat alles op voorraad was en ruim op tijd besteld is kwam beide bestellingen pas 4/5 dagen later. Bij de Cortenstaal rekening houden dat ze niet verroest mee komen. Door de foto’s die getoond worden wordt de illusie gegeven dat ze al verroest zijn.

De bezorging waardeloos

De bezorging door post.nl was erg slecht Bij de buren (die op vakantie waren) voor de deur onder het afdak gelegd. Gewoon op het verkeerde adres dus (ik heb 14a zij 14) Ik (was wel thuis)kreeg een app dat het pakket bij mij bezorgd was!!! Nee dus
21 aug 2023

Nog steeds geen bestelde dekzeil 2 stuks van 6x8 m .Ook de knollen voor het vastmaken

Goede beschrijving van de bestelde dekzeil en het duidelijk . Alleen wanneer jullie adverteren voor 21.30 uur bestellen en binnen 1 / 2 werkdagen bezorgen op het aange geven adres. Maar helaas tot heden heb ik geen email van u ontvangen.
9 mei 2023

Bestellen ging vrijbgemakkelijk

Bestellen ging goed, echter volgens site voor 21.30 besteld volgende dag in huis. Dit was echter niet het geval. Duurde 2 dagen. Dus dit zou ik vermelden dat het niet altijd de volgende dag afgeleverd wordt.
26 sep 2023

Goede levering

De levering was goed, wat een beetje tegenviel was de verpakking. De producten waren stoffig en allemaal los in een doos gedaan met wat papier bovenop. Dat kan netter, óók om beschadiging te voorkomen
26 aug 2023
Te laat geleverd, ruim op tijd besteld, voor 21.30 uur, niet de dag erna geleverd. Dag erna wel, jammer als je meent iets de volgende dag te ontvangen. Kwaliteit is wel uitstekend.
AD
27 jun 2023

Op werkdagen voor 21.30 uur besteld……

Op werkdagen voor 21.30 uur besteld, volgende dag in huis. Helaas, de andere dag in de ochtend een reactie dat het is ingepakt en het dus toch een dag later word afgeleverd.
9 jul 2023
Komt een mini pakje en een bericht uw bestelling is geleverd. Vreemd Paar dagen later komt de grote rol , rare werkwijze
wovar adverteert met : voor ... besteld, morgen in huis, dit hebben ze niet gered. Werd een dag later.
3 sep 2023
Datum levering komt niet overeen met hetgeen op de website vermeld wordt. Dit ligt niet aan post.nl.
20 apr 2023
Er staat op de website voor 21.30 besteld volgende dag in huis,dat kllopt niet komt 3dgn later,
11 sep 2023

niet de volgende dag maar twee dagen later

Op de site staat vermeld: volgende dag geleverd, maar de bestelling kwam pas 2 dagen later.
Netjes verpakt maar jullie slogan klopt niet voor 21:30 uur besteld volgende dag thuis
11 nov 2023
Beter opletten bij order verzamelen kreeg verkeerde geleverd. Snelle levering
1 nov 2023
levertijd was over datum, maar verder alles netjes en compleet aangekomen.
27 apr 2023
Later deze mail sturen, pas nadat de klant de bestelling heeft ontvangen.
21 apr 2023

problemen met op tijd leveren

goede prijzen duidelijke website alleen leveren NIET volgens tijdsafspraak