wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

18 nov 2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.
MS
Marcel S.
Uithoorn
20 mei 2023

Duidelijke communicatie

Sturen bestelling pas af als alles beschikbaar is, maar communiceren hier heel duidelijk over en geven ook de mogelijkheid om het te bespreken/ aan te passen. Vriendelijk te woord gestaan en netjes in orde gekomen.
28 sep 2023
De artikelen die ik had besteld waren allemaal van matige kwaliteit en de maatvoering aangegeven op de website klopte niet. (Zwarte grondgrendels waarvan de verf na de eerste keer gebruik er helemaal vanaf bladderde, overslaggrendel die 40mm breder is dan aangegeven op de website. Artikelen werden kosteloos vervangen. Goede klantenservice.
19 apr 2023
Producten zoals omschreven, goede kwaliteit en snel bezorgd. Echter, ik had plankdragers besteld en de schroeven erbij gekocht die werden geadviseerd in de omschrijving. Deze bleken precies door het schroefgat van de drager te passen. Daardoor kon ik de planken niet goed vastmaken en moest ik alsnog naar een bouwmarkt.
4 apr 2023
Duidelijke website met bestelgemak. De verpakking was voor het eerst heel onhandig. Worteldoek in een lange rol in karton met folie omhulling verpakt. Voorheen kwam het altijd opgevouwen in een kartonnen doos.
29 apr 2023
Ging heel snel, alleen waren alle dozen (via post.nl, misschien net wat aan de zware kant) behoorlijk beschadigt. Gelukkig kunnen rolborders wel tegen een stootje. Maar ja, daarvoor was de levering gratis ;-)
TH
Timo H.
Heemskerk
2 jul 2023
Prijs kwaliteit verhouding is top. Daarnaast geen verzendkosten en snelle levering. Bij ons waren ze iets mee te sturen maar na 1 telefoontje volgende dag alsnog verstuurd. Vandaar ook niet alle sterren
1 sep 2023
Beter kunnen jullie het scherm en ophang beugel gelijktijdig versturen nu kreeg ik eerst het scherm en 3 dagen erna de ophangbeugels. Niet handeling dan heeft de snelle levering ook geen nut.
HV
1 sep 2023
goede prijs en snelle levering. Tip: bij kleine artikelen die in de brievenbus zouden kunnen, dan niet in een doos versturen. Want als ik niet thuis ben heeft dat vertraging tot gevolg.
CO
C.P.G. O.
Lansingerland
18 apr 2023
super snel geleverd, omdat de monteur nog niet is geweest weet ik nog niet of alles past en werkt. ik zou graag een tekening willen hebben met de inbouw maten, bij voorbaat dank. C.Ooms
4 sep 2023
Snel geleverd. Betere website moeilijk om de producten die je zoekt te vinden. Je gaat steeds terug naar hoofdpagina. Zal veel beter moeten kunnen. Heb me daar echt aan geërgerd
22 aug 2023

Wovar, het adres voor schroeven en andere bevestingsmaterialen

Mijn duurzame ervaring met Wovar is zeer goed. Laatste bestelling duurde te lang, even een belletje gedaan, bleek ergens een kinkje in de kabel te zitten, maar is gelijk opgelost.
24 jun 2023
De plankendragers waren verkeerd geleverd (de maat) dus ik jullie gebeld was snel geregeld en een retour bon bij geleverd omdat ik dat niet kan uitprinten. Dus goeie service.
3 aug 2023
Niet op de site zetten dat producten voor 21.30 uur besteld, de volgende dag worden geleverd als dat, zonder bericht, niet wordt nagekomen. Verder ging alles perfect.
JV
J. v.
Groningen
7 jun 2023

Prijzen zijn goed, levertijden minder.

Prijzen en assortiment zijn goed, levertijden zijn minder. Op de site en winkelmand staat 1 tot 3 dagen voor levering. Wat in de praktijk neer komt op 1,5 a 2 week
17 jun 2023
Prima Service van Wovar. De belofte “voor 21.30 besteld volgende dag in huis” klopte helaas niet maar dat lag aan PostNL die er een zeldzame puinhoop van maakten
27 apr 2023
Snelle levering. Het geleverde hout zou fijnbezaagd zijn, maar is in mijn ogen vrij grof. Voor de rest geen klachten, groot assortiment voor redelijke prijzen.
31 mrt 2023

Goed spul

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen en snelle levering. Alleen was een pakket schroeven van de verkeerde soort geleverd, gelukkig wel de goede maat.
6 apr 2023
Geen bijzonderheden. Spullen netjes verpakt ontvangen. Word prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en bezorging. Betrouwbaar bedrijf.
7 apr 2023
snelle levering, metalen hoekstukken waren goed verpakt alleen jammer dat de gekochte M 8 bouten los in de doos werken aangeleverd. Een beetje slordig.