wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.452 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

18 nov 2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

11 jul 2023
Ik was onder de indruk van de service. Mijn bestelling was niet geheel op voorraad. Ik kreeg toen het voorstel dat men de bestelling in 2 delen zou versturen, en dat hetgeen wat nog niet beschikbaar was kosteloos nagestuurd zou worden. Dat is perfect gebeurd. Complimenten!
RJ
Renee J.
Maarssen
17 jun 2023
Deze levering kwam keurig op tijd. Goed verpakt. 20 stuks niet te tillen😳 Las even later dat er bij jullie brand was geweest in een van jullie panden. Des te blijer met de ontvangst. Sterkte met de opbouw, jullie hebben er een mooi bedrijf neergezet, zeer de moeite waard.
14 jul 2023

Snelle levering goede klantenservive

Ik ben bijzonder tevreden over de klantenservice. Na de (snelle!) levering bleek er schade aan het geleverde artikel. Na een enkel mailtje werd direct een nieuw artikel toegezonden, nog voordat het oude retour was. Hier kunnen andere shops nog wat van leren!
AB
Anneke B.
Drachten
11 jun 2023
Snelle levering,goede prijs en een mooi product. Ik heb geen verbeter punten. Alleen misschien dat ik heb betaald met Klara en direct na aankomst betaald maar hij staat nog steeds in behandeling ( bijna een week later) . Dit vind ik erg vervelend
25 apr 2023
Het bestelde was in eerste instantie niet voorradig maar ik ben hier direct keurig van geïnformeerd. Er is heel snel door het bedrijf een bestelling gedaan zodat mijn produkt alsnog, zonder vertraging, thuis werd afgeleverd. Goede communicatie.
PW
6 jul 2023
Snel verzonden , zodat je nooit zonder zit om zelf een grote voorraad aan te moeten ligten. Steeds uitgebreider assortiment, nette scherpe prijzen Alleen prijs voor zwarte kruishengen ligt wat hoog vergeleken met andere. Ga zo door wofar
14 sep 2023
Snelle levering, Wij hebben deze haak niet voor een schuifdeur maar een gewone deur. Onze katten mogen niet naar buiten en als we een keer een feestje hebben gaat de haak erop zodat niemand de deur open krijgt. Super handig. Heel blij mee
29 jul 2023
Snel geleverd en netjes verpakt. Redelijke geprijst. Goede service en nette factuur bijgeleverd. Nog geen telefonisch contact gehad met klantenservice, maar levering was prima in orde en schept vertrouwen. Ga zo door!!

Novo steen- en betoncoating (zwart)

Novo steen- en betoncoating gekocht voor onze betonnen tuintafel. Super product. Mooie diepzwarte kleur (3 lagen), tafelblad ziet er weer uit als nieuw. Tevens is het product snel geleverd. Dus een zeer tevreden klant.
18 mei 2023
Materiaal van goede kwaliteit tegen een gunstige prijs. Zeer hulpvaardig personeel. Als je zonder afspraak langs komt kan je moeten wachten. Kortom: alles precies zoals de info op hun website. Een leuk bedrijf ook.
14 jul 2023

Geweldige service

Snelle levering, geweldige service, zorgvuldig verpakt en leveren materiaal van goede kwaliteit. Twee artikelen waren niet op voorraad. Ik kon de order aanpassen en werd gecompenseerd met vervangende artikelen.
7 jun 2023

goede service , fijn bedrijf

Site is makkelijk in gebruik en snelle levering .er was iets verkeerd geleverd en wat ik besteld had was er niet , snelle terugkoppeling , probleem opgelost en kon het verkeerde makkelijk gratis retour zenden .
20 aug 2023

Poortslot

Snelle levering, na extra mail omdat afleveradres niet goed was doorgekomen. Poortslot van goede kwaliteit, cilinderslot is minimaal. Het belangrijkste is het poortslot, cilinder is altijd nog te vervangen.
26 mei 2023
Prachtig product, prima afhandeling van de order. De belofte 'de volgende dag in huis' kon niet worden waargemaakt, maar dat kwam door de feestdagen. Een montage-instructie had het helemaal compleet gemaakt.
6 aug 2023
Breed assortiment, duidelijk website, prima prijzen, snelle leveringen. Ik had eerst niet door hoe breed Wovar is, ik dacht dat ze ‘wat tuinspullen’ verkochten. Misschien een ‘Wie zijn we’ sectie?
7 jul 2023

Goed materiaal, snelle en keurige klantenservice

Goed materiaal, snel reagerende klantenservice. Er miste een iets in de levering, gelijk na levering gemeld . Klantenservixe was snel en hebben het item direct nagestuurd. Keurig verpakt. Echt top!
15 jun 2023

Klantvriendelijk en super snelle levering

Last minute bestelling inderdaad zoals op website vermeld staat, de volgende dag geleverd. Klantenservice vooraf voor de zekerheid gebeld en deze stonden mij vriendelijk en professioneel te woord.
28 mei 2023

100% service kwaliteit en aanbod

De levering kwaliteit service en prijs zijn top. Zo goed als alles hebben ze tegen nette prijzen. Kwaliteit is uitstekend net zoals hun service. Mijn nummer 1 voor bevestigingsmaterialen en meer.
11 sep 2023

Duidelijk en Klantvriendelijk

Duidelijke, klantvriendelijke site en goede communicatie via de mail. Producten snel en in goede staat geleverd. In mijn geval 12 klim beveiligingen zijkant schutting voor in totaal 6 schermen.
3 jun 2023
Door een fout van postnl was het pakje vertraagd. Bij track and trace stond een dag later het pakje als bezorgd, wat niet het geval was. Door WOVAR alles snel en netjes opgelost. Een dikke 10