wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.417 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

16 jul 2023
Altijd fijn om hier te bestellen. En je pakketje is nog verzekerd. Helemaal makkelijk is dat je je bevalling vooraf als pdf kan printen of opslaan.
5 sep 2023
Snelle levering en wat beter kan de is order controleren ik had niet het juiste aantal gekregen en van de greeplijsten had ik een verkeerde kleur.
FD
F D.
Leeuwarden
19 okt 2023
Prima vlonder schroeven. Als ik de zelfde hoeveelheid schroeven bij de bouwmarkt haal ben ik vele malen duurder uit. Ondanks de verzendkosten ....
26 mei 2023
Snelle levering en prima product. Zwarte bamboe renovatie beits. Precies wat ik nodig had en voldoet aan mijn verwachting. Prima prijs / kwaliteit.
16 jul 2023
Goed geholpen. Bij verzending was een deel verloren gegaan. Na 1 telefoontje werd dat netjes opnieuw verzonden en was het de volgende dag binnen.
10 jun 2023

Groot assortiment, gunstige prijzen, kwaliteit goed en probleemloos bestellen en ophalen of laten bezorgen.

Online geplaatste bestelling lag netjes klaar. Werd direkt geholpen en kon snel weer verder. Dus wederom erg prettig inkopen doen bij deze firma👍
8 jul 2023
product na internet surfen gevonden en besteld - per direct bevestigd en daags erna verzonden en door mij ontvangen ook prima prijs / kwaliteit
12 mei 2023
Ruim assortiment. Duidelijke bestelpagina. Prima materiaal en aantrekkelijke prijzen. Snelle en keurig verzorgde levering. Ik ben zeer tevreden.
9 mei 2023

Gewoon snel en doen wat ze beloven.

Gewoon lekker snel en ze doen wat ze beloven. Lukt dat niet, dan wordt dat direct gecommuniceerd, al al komt de bestelling 1 dagen later. Klasse
21 aug 2023

Tevreden klant

Goede en duidelijke website, goede adviezen. Kwaliteit van de materialen is goed. Snelle verzending en duidelijke communicatie. Tevreden klant
PN
pauline n.
Amsterdam
25 mei 2023
Geweldige service!! Mijn bestelling was niet bezorgd door post nl, maar na een telefoontje naar wovar kreeg ik meteen een nieuwe toegestuurd.
CB
Claire B.
HILVERSUM
6 okt 2023

Perfecte service

In eerste instantie verkeerd artikel ontvangen. Na reclamatie wed dit onmiddellijk en met spoed opgelost. Prima artikel en perfecte service.
MK
Math K.
Maastricht
30 sep 2023
Het product was precies hoe beschreven en kwalitatief goed.ook de verzending was redelijk snel en goed tevolgen dit bedrijf is een aanrader
29 jun 2023
Duidelijke website, uitstekende producten en na contact over een retourzending bleek de klantenservice net zo te zijn al je verwacht: goed!
De zending was goed verpakt en goed aangekomen. De betaling is prima geregeld via Klara. Moet het geld nu gaan overmaken. Soepel geregeld.
28 mei 2023
Ik kan in de winkel geen RVS schroeven krijgen in zoveel varianten als bij wovar. het is handig dat ik nu zo vlot krijg wat ik nodig heb.
12 nov 2023
Super snelle levering Volgens mijn ervaring hoef je niks te verbeteren Er zijn veel bedrijven die hier een voorbeeld aan kunnen nemen

snel en correct geleverd !

Snel en correct geleverd en mooi product, precies wat ik zocht. Afwerking montagevoet buitenverlichting ter bescherming schroefdraad.
12 aug 2023
Als het product in voorraad is wordt het snel geleverd. En anders wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je product 👍👏
2 aug 2023
Duidelijke webshop met volledig assortiment. Zocht specifieke balkdragers die bij de reguliere bouwmarkten niet te verkrijgen waren.