Topdrinks- Logo - Beoordelingen

TopdrinksReviews

Gecertificeerd sinds: 16 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Topdrinks is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Topdrinks kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Topdrinks

1.956 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 nov. 2022
Snelle levering en goed verpakt. Op zich een goede ervaring, maar toch een puntje.. ...De levering van 8 bestelde flessen kwam in 2 zendingen op verschillende dagen. Dat van die 2 zendingen had ik moeten opmaken uit hun bestelbevestiging, maar compleet over het hoofd gezien. Daar stonden, toen ik later nog eens goed keek, 2 track- en tracecodes, maar dat drong helemaal niet tot me door. Wie verwacht dat het 2 dozen worden? Dit leverde dus bij mij een beetje stress op en een gevoel van in de maling genomen te zijn. Misschien een tip voor Topdrinks om hiervan melding te maken in de bestelbevestiging, dus niet enkel 2 tracktrace codes, maar ook even benoemen dat het 2 zendingen worden. Verder prima ervaring.

20 jan. 2023
Met een groepje geld ingelegd een een bestelling geplaatst om als cadeau te geven. Bericht gekregen dat de bestelling was verzonden en bericht van de bezorger dat het afgeleverd is. Ik was niet thuis en heb dus niets in ontvangst genomen. Ook bij de buren navraag gedaan maar ook daar niets ontvangen. Melding gemaakt bij Top Drinks.nl en naar meerdere keren navragen een reactie gekregen. Ze hebben een voorsteel gedaan om het bedrag terug te storten. Aangegeven daar akkoord mee te gaan en is heet daarna stil geworden. Inmiddels meerdere keren gevraagd om een reactie maar reageren ze totaal niet meer. Dat er iets verkeerd gaat kan gebeuren maar reageer gewoon en probeer een oplossing te vinden. Ik denk dat de enige mogelijkheid om reactie te krijgen is om aangifte te doen. Hoe is het mogelijk zo zaken te doen.

Beoordelingen voor Topdrinks

8 mei 2022