Topdrinks- Logo - Beoordelingen

TopdrinksReviews

Gecertificeerd sinds: 16 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023
Topdrinks is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Topdrinks kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 feb. 2021
Laatst gewijzigd op: 24 sep. 2023

Beoordelingen voor Topdrinks

1.522 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof

20 jan. 2023
Met een groepje geld ingelegd een een bestelling geplaatst om als cadeau te geven. Bericht gekregen dat de bestelling was verzonden en bericht van de bezorger dat het afgeleverd is. Ik was niet thuis en heb dus niets in ontvangst genomen. Ook bij de buren navraag gedaan maar ook daar niets ontvangen. Melding gemaakt bij Top Drinks.nl en naar meerdere keren navragen een reactie gekregen. Ze hebben een voorsteel gedaan om het bedrag terug te storten. Aangegeven daar akkoord mee te gaan en is heet daarna stil geworden. Inmiddels meerdere keren gevraagd om een reactie maar reageren ze totaal niet meer. Dat er iets verkeerd gaat kan gebeuren maar reageer gewoon en probeer een oplossing te vinden. Ik denk dat de enige mogelijkheid om reactie te krijgen is om aangifte te doen. Hoe is het mogelijk zo zaken te doen.

Beoordelingen voor Topdrinks

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters