Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
13 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen.
Ad van de Kerkhof
Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks.
De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.
Het kost wel erg veel moeite om je goederen HEEL te ontvangen, maar de rompslomp over het terug betalen, al helemaal het juiste bedrag, maakt hier winkelen er niet prettiger op, erg jammer.
Beoordeling melden
2 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Verkeerde levering tot 2x aan toe
Beoordeling melden
27 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Klantenservice onvoldoende
Prima site en goeie prijzen maat klantenservice droevig. Lezen mails slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
1 mrt 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat er niet correct werd omgegaan met jouw emails en dat je hierdoor een slechte ervaring hebt ervaren met onze klantenservice. Onze welgemeende excuses! Dit had niet mogen gebeuren! Wij hopen dat dit je er niet van weerhoudt om in de toekomst weer bij ons een bestelling te plaatsen. Met vriendelijke groet, Marie
15 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Krijg geen reactie !
Op 5 jan 2024 een bestelling geplaatst (vandaag voor 21:30 besteld morgen in huis)
Op 9 januari een email gestuurd waar nu mijn pakket blijf.. hier kwam een automatische email op terug dat topdrinks er na streeft om binnen 3 dagen de mail te beantwoorden.
Het is nu ondertussen 15 januari en er is nog steeds geen reactie of pakket ontvangen...
Schandalig hoe er hier met de klant om gegaan wordt.. ik bestel de volgende keer wel bij drankdozijn.nl ... Dit schiet zo niet op...
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
17 jan 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat je met een van onze collega's in contact bent om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Renate
26 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Pakket is te laat
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
10 jan 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact en een terugbetaling inmiddels hebben plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Renate
18 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen goede ervaring
Bestelling kwam blijkbaar niet samen (18 stuks), na contactopname bleek nog een deel onderweg. Hiervan een nieuwe tracking link gekregen via klantendienst. Na ontvangst ontbrak er tot mijn verbazing nog steeds een deel. Opnieuw contact moeten opnemen..Telkens moet je vragen wat er misloopt. Heel jammer. De bestelling komt echt wel later toe dan “na 2 dagen in huis”. Prijs-kwaliteit oke, voor mij hoe dan ook geen aangename eerste ervaring. Tot op heden wacht ik nog op de ontbrekende flessen.
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
3 jan 2024
Beste Céline, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet volledig hebt ontvangen en dat het je zoveel moeite heeft moeten kosten om erachter te komen wat er aan de hand was. Dit was uiteraard niet onze bedoeling! Wij zullen dit ook met de vervoerder bespreken! Excuses voor het ongemak. Wij zien dat je inmiddels met een van onze collega's tot een oplossing bent gekomen. Welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Renate
22 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Helaas maar 1 helft gehad andere helft is spoorloos.
Jullie en post nl zijn er wel mee bezig.
Maar super zonde want het feest is geweest ik heb er niks meer aan en was doos van zeker 100 euro!
Beoordeling melden
12 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Bezorging is mweh
Bezorging is meteen doorgestuurd naar winkel die maar 4 dagen open is, van 10:00 - 18:00. Niet handig.
Beoordeling melden
28 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Nou, vandaag besteld, is morgen in huis. Dus nu nog steeds niet geleverd!!
Beoordeling melden
6 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Voor de tweede keer een incomplete levering. Ik wacht nog op ‘refund’.
Beoordeling melden
1 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
In principe prima maar als je om een factuur vraagt per mail reageren ze niet (vanwege drukte).
Beoordeling melden
21 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Lange leveringstijd
Had mijn pakketje normaal al een week geleden ontvangen, nog steeds niet aangekomen..
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.