Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

983 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.484 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof
AV
Ad v.
Eindhoven

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

7 apr 2024
RS
Ray S.
Delft
Online alles snel geregeld alleen de verzending naar mij toe duurde erg lang, in tegenstelling wat de site meld. Ook kwam mijn bestelling kapot en beschadigd aan bij DpD. Dus heb mijn bestelling niet ontvangen kreeg mijn geld wel netjes terug maar duurde ook weer erg lang.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport en daardoor werd geretourneerd. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging in de terugbetalingsprocedure. Met vriendelijke groet, Marie
Bestelling wederom niet bezorgd door bezorgdienst, verwacht geld nog terug.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te moeten horen dat je je bestelling nooit hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat een terugbetaling inmiddels is doorgevoerd. Je mag dit spoedig verwachten, Met vriendelijke groet, Marie
Als ik een verhaal geschreven heb is het opeens weg.. M.a.w. toedeloe
Antwoord van Topdrinks
Beste , bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je jouw verhaal niet hebt weten te versturen. Onze welgemeende excuses! Wij zien dat je inmiddels met een van onze collega's in contact bent om een oplossing voor jou probleem te vinden. Met vriendelijke groet, Renate
7 jan 2024
1foute levering, kreeg vodka terwijl ik Ballentine's whiskey heb besteld,heb ze geïnformeerd via mail maar tot op heden geen respons. Eigenlijk gewoon slecht!!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact en een retourverzoek hebben plaatsgevonden . Met vriendelijke groet, Renate
31 dec 2023

Niet beschikbare flessen staan nog op site

Flessen die niet meer te koop zijn staan nog altijd op de site
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat wij niet tijdig producten op "uitverkocht" op de website hebben geplaatst. Onze welgemeende excuses! Wij hopen dat je hierdoor niet het vertrouwen in ons bent verloren. Dit is uiteraard niet onze bedoeling! Met vriendelijke groet, Renate
1 jan 2024
Levering via dpd trekt op niets. Product gelukkig in orde
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over onze vervoerder DPD. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Geniet van je bestelling. Met vriendelijke groet, Renate
7 nov 2023
Ondanks toezegging nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Inmiddels ontvangen. Duurde een week ipv de volgende dag.

Teleurstelling

Een bestelling gedaan. Helaas was mijn bestelling niet op voorraad. Moest er zelf achteraan na een week. Vond ik niet zoals het moest. Via mail wel snel geholpen. Andere bestelling ging wel vlot.
AL
25 okt 2023

Dag later dan verwacht.

Besteld, ruimschoots op tijd om de bestelling de volgende dag te krijgen. Dus niet! Nog een dag thuis blijven en daar word ik niet vrolijk van.
18 mei 2023
Redelijk gecommuniceerd en pakket is ook heel aangekomen. Ik vond alleen dat de site niet heel fijn werkte en dat het product een paar krassen op het label had, is als cadeau voor iemand niet fijn als je daar later achterkomt
25 aug 2023
Het verbeteren is de bezorging. Heel netjes kreeg ik een tijdslimiet aangeboden. Deze was vanaf 15.30 de bezorger kwam om 14.38.... het pakket is direct naar een afleverlocatei gebracht waar ik dus zelf heen moest.
8 okt 2023

Bezorg service van nop...

Er is niks mis met jullie site. Bijna alles is ook goed gegaan alleen het laatste gedeelte... ik wacht sinds eind afgelopen maand op mijn bestelling.
5 mei 2023

Misschien ok

Leveringsmethode. Ik heb 5 dagen gewacht op de verzending. Natuurlijk moest ik mezelf eraan herinneren omdat het pakket van jou niet is vertrokken.
8 sep 2023
Is niet bij , maar bij een Primera 18 km verderop afgeleverd, zonder kennisgeving ! Eerst moest ik een Email sturen waar het bleef na 3 dagen
2 sep 2023
Bezorgt zoals besteld en op tijd. Klantenservice is niet denderend, niet klant gericht. Denken niet mee
13 aug 2023

Niet helemaal perfect

Jammer dat er kleine stukjes kurk in me whisky zitten! Flessen waren ook licht beschadigd.
14 mei 2023
Prijzig voor particulieren. Bezorging belofte voor volgende werkdag is niet aan voldaan
7 sep 2023
VOOR 23/00 UUR BESTELLEN, DE VOLGENDE DAG IN HUIS IS EEN FABEL..
26 nov 2023