Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

980 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.477 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof
AV
Ad v.
Eindhoven

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

30 mrt 2024
Sinds de bezorgingen door een ander bedrijf worden gedaan komen de bestellingen echt bij mij thuis en niet meer op een afhaalpunt daar ben ik zo ontzettend blij mee! Verder ben ik echt dik tevreden over de service van Topdrinks!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze vervoerder en de geleverde service van ons. Hopende je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling. Met vriendelijke groet, Marie

Nu het assortiment is geweldig maar de levering soms niet goed een week gewacht bleek de bestelling bezorgd bij een restaurant dus dpd op de vingers re tikken
GB
Gea B.
Groningen
Goede prijs, snelle levering, alleen jammer dat het in 2 grote dozen werd afgeleverd, had volgens mij makkelijk in 1 doos gepast
Huis nr was niet goed door gekomen Kreeg een mail daar over. En had de volgende dag keurig mijn bestelling in huis

Top service

Bezorging was snel en de manier van verzenden was top de fles was goed en beveiligd in het doos
EP
Edwin P.
Borger
Makkelijk bestellen en veel keuze. Snelle levering en goedkoper dan de slijterij
Vriendelijke bediening en prima verzending. niets veranderen, zo doorgaan
AV
Angelique v.
Oosterhout
Snelle en goede verzending. Degelijk verpakt. Betaalbare producten. Top!!
Bestelling op tijd. Uitstekende verpakking. Ook prijstechnisch prima.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en prijs van jouw bestelling . Hopelijk tot een volgende keer. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie

Goede prijzen en snelle en nette levering

Goede prijzen, nette verpakking voor de bestelling en snel verzonden.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Hopelijk tot een volgende keer. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
De snelle levering en de goede verpakking van mijn bestelde whisky.
Mooie keuze. Altijd een stipte levering. Aantrekkelijke prijzen.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat tevreden bent over onze service en aanbod. Hopelijk mogen we je spoedig weer op de website verwelkomen. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
De levering is supersnel en het produkt is uitstekend verpakt.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat levering en verpakking van bestelling tevreden bent. wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
Snelle levering. Goed product en de prijs voordelig.
Snelle levering en goede service en top verpakt
Bestelling werd snel en zorgvuldig afgeleverd.
Bijna net zo snel als zelf naar de winkel!
Goede prijs, snelle en correcte levering
31 mrt 2024
Super, zoals beschreven en snel geleverd
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en jouw bestelde product. Hopende je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling. Met vriendelijke groet, Marie
Wederom betrouwbaar en snel geleverd
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je met onze service wederom tevreden bent. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost en geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie