ti-84shop.nl- Logo - Beoordelingen

ti-84shop.nlReviews

: 608Goed

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
ti-84shop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ti-84shop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-5-2021
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor ti-84shop.nl

569 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Was op zoek naar een PS5 en door de zeer krapte op de markt, momenteel supermoeilijk te vinden. Nu, eindelijk deze gevonden op TI-84 shop en bij nader inzien waren er nog een paar op voorraad. Natuurlijk is de prijs veel hoger dan de normale winkelprijs maar het zijn ook geen normale toestanden op dit moment en ik had al meer dan een half jaar aan mijn zoon een dergelijke console beloofd. Dus de prijs kon mij niet echt schelen (uiteraard wel een beetje), maar niets doet af aan het geluk van je kinderen en zeker niet als je het al hebt beloofd. Tenslotte, zij kennen niet het probleem economisch gezien van de chip schaarste. Ik dus besteld en zoals altijd verwacht je (zeker bij online bestellingen) deze binnen een paar dagen geleverd te krijgen. Dit was echter niet het geval. Ik dus TI-84 shop gecontacteerd en zij verzekerden mij dat het toestel zeker binnen de week zou geleverd worden. Het was namelijk erg druk. Wel beste mensen, ondanks dat ik dacht dat ik weken had moeten wachten, zoals zovéél verhalen bij de aankoop van een PS5, heb ik deze vandaag in ontvangst mogen nemen. De communicatie met TI-84 shop verliep uitermate goed, binnen de kortste keren had ik een trackingnummer gekregen en mocht ik de PS5 onder de kerstboom leggen voor mijn zoon. Ondanks sommige negatieve verhalen hier, heb wat geduld en hou de communicatie gewoon op een respectvolle manier. We verwachten altijd direct de levering van de goederen, maar de website vermeld heel duidelijk dat ze het druk hebben. Dus bij deze : heb wat geduld en het komt in orde. Supervriendelijk bedankt Armit op toch steeds positief te blijven !

This shop is a big scam. I ordered a PS5 and until this day it says on the website that it is on stock. I ordered the PS5 on the 3rd April and normally (like the Webshop tells you) it should arrive two days later. After two weeks I started wondering where it could be and send an Email asking for my order. The owner replied by telling me, that it will be shipped by the end of this week. After nothing happened at the end of the week I asked again about the current status of my order. This game went on over 1 and a half months now and I still didn’t got the PS5. When I called the customer service (which is the owner as well by the way) he told me that I got a Track & Trace code per mail, with which I can see in the next two days where my order is. Until today the package hasn’t been given to Postnl, so this was another lie. Now I reclaimed my money through PayPal, but the owner still doesn’t want to send it back to me and insists on that the package is on his way, which is not true. I don’t understand how people like this can have a certification that they are a ‚trustedshop' and how he can sleep at night, not having any bad feelings about how he scams his customers. I hope that I can prevent with this review other people from buying from this Webshop.

Beoordelingen voor ti-84shop.nl

Playstation 5 besteld met Klarna achteraf betalen en een week later bezorgd. Jammer dat ze geen controllers verkopen want ik had een extra controller nodig. Gelukkig kon ik deze ergens anders halen. Heel fijn dat ze achteraf betalen aanbieden voor dit soort producten. Dit heb ik niet eerder gezien.
Playstation 5 Digital besteld maar Disc ontvangen door een fout van TI-84shop. Ik mocht hem zonder bijbetalen houden. Ik ben hier heel blij mee! Deze was op het moment 50 euro duurder dan de versie die ik heb besteld. Heel aardig!
Dure aankoop (> € 2500 ) goed en snel geleverd. Keurig aangetekend verzonden met handtekening. Ik vond het wel spannend omdat het mijn eerste aankoop hier was maar dat is nergens voor nodig geweest. Een terechte 5 sterren!
Via deze webshop Google Nest Cam Duo Pack gekocht. Was hier goedkoper dan elders. Levering is snel en dik in orde. Als je een vraag stelt, krijg je antwoord, ook al duurt het even. Ik kan deze webshop aanraden.
Goede ervaring, de levering liet iets langer op zich wachten dan gepland was. Maar na een bericht aan de klantenservice via mail had ik binnen 5 minuten een reactie.
XBOX Series X opgehaald. De enige winkel die hem op voorraad had. Na een afspraak een paar dagen later op kunnen halen. Ik zou deze winkel aanraden.
Iphone die ik wilde was niet leverbaar op korte termijn dus er werd voorgesteld een andere kleur met een korting over te nemen. Omdat ik twijfelde over de kleur ben ik langs geweest om het toestel te bekijken en zijn we tot een akkoord gekomen. Goed en vriendelijk geholpen bij hun in Capelle aan den IJssel. Zij hebben mij ook geholpen met het plaatsen van de screenprotector. Vanwege de drukte minder goed telefonisch te bereiken maar antwoord op mail was acceptabel. Er wordt ook gevraagd om te mailen in de plaats van te bellen dus niks op aan te rekenen. Ik ben een blije klant en kom in de toekomst zeker terug.
Voor een loting binnen ons bedrijf hebben wij de aanvraag gedaan voor de levering van 5 XBOX Series X en 5 Playstation 5 consoles. Deze zijn zo goed als nergens verkrijgbaar dus kwamen wij bij dit bedrijf uit. Keurig een factuur toegestuurd gekregen en na betaling kon ik 3 dagen later de consoles ophalen in Capelle aan den IJssel. Verzending is niet nodig geweest omdat ik de consoles zelf heb opgehaald in Capelle aan den IJssel. Uitstekend geholpen. Omdat onze financiële afdeling de facturen altijd vooruit betaald hebben wij eerst om een factuur gevraagd. De medewerker gaf aan dan betalen bij aflevering of binnen 14 dagen na aflevering ook mogelijk was.
Macbook Pro 16” besteld bij deze shop. De versie die ik wilde hebben was overal uitverkocht en de winkels die hem nog hadden waren hoger geprijsd dan de adviesprijs van Apple. Na bestelling keurig op de hoogte gehouden van het traject van inpakken tot bezorging. Nog geen 12 uur later werd hij goed verpakt in stevige doos met genoeg opvulling netjes thuis bezorgd. Deze order verliep vlekkeloos zoals het hoort en ik kom zeker terug!
Zeer snelle levering van de Macbook Pro! Rond 18:00 besteld en de volgende dag om 10:30 geleverd. Goed verpakt in onherkenbare doos. Zeer tevreden! Ik zou TI-84shop aanraden. Wel jammer dat hogere bedragen niet met creditcard afgerekend kunnen worden want dan had ik er een verzekering op zitten. Gezien de lage prijs neem ik dit voor lief.
Na het plaatsen van de bestelling heb ik een aantal (zeer) negatieve reviews gelezen die bij mij de schrik om het hart sloegen. Bij mij is de bestelling goed afgeleverd ondanks het feit dat het wat langer duurder. Over de wat langere duur contact gehad waarop per omgaande werd gereageerd.
Ik heb hier een philips lightstrip gekocht voor een scherpe prijs. Binnen anderhalve dag had ik het in huis. Duidelijke communicatie, orderbevestiging en status updates van de bestelling. Product werkt naar behoren en erg blij mee.
2 x Playstation 5 besteld bij deze winkel en kon ze even later ophalen op afspraak. Wel duurder betaald dan de normale prijs maar dat is niet erg omdat ze nergens meer te krijgen zijn. Vriendelijk geholpen. Aanrader!
Ik ben mijn spullen zelf gaan ophalen, vrijdag besteld, donderdag daarop had ik ze . Ik ben tevreden, alles werkt, en meer moet het niet zijn, bedankt.
10 euro korting gekregen bij ophalen omdat ze de verzendkosten besparen. Leuke korting op een product dat al goedkoper was dan in de bouwmarkt.
DJI Drone goed ontvangen en goed verpakt. Ik ga hem dit weekend testen. Snel geleverd. Gisteren in de avond besteld en zonet bezorgd.
Mooie doucheset voor scherpe prijs! Snel geleverd! In 2015 hier een rekenmachine voor mijn zoon besteld en ook dat was helemaal prima! Leuk om te zien dat TI-84shop haar assortiment sindsdien heeft uitgebreid. Ik kom zeker terug!
Gister besteld en gekozen voor ochtendlevering en zonet bezorgd! Goed verpakt en met gratis screenprotector. Sinds 2018 meerdere iPhones gekocht in deze shop en altijd tevreden!
MSI 3090 videokaart opgehaald in de shop! Snel en fijn geholpen! Wel jammer dan contant afrekenen niet mogelijk was maar ook wel te begrijpen voor dat bedrag (bijna 2000 euro).
De goedkoopste aanbieder voor de iPhone 13 Pro Max 1TB. Netjes verpakt en geleverd met gratis screenprotector. Korting gekregen bij ophalen.