Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Jullie zijn per telefoon niet bereikbaar. Blijven aanmaningen sturen terwijl ik al betaald heb.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben u verder geïnformeerd via een aparte e-mail. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Er is weer eens een overgang in het computersysteem. Een bestelling van 29 januari , het is nu 12 februari, heb ik nog steeds niet ontvangen. Hoewel het bedrag wel op mijn account in het rood staat. Nu, na de overgang, heb ik geen toegang meer tot mijn account. Ik heb mij zelfs opnieuw geregistreerd. Dat is al meer dan een week geleden. Ik kreeg van DHL bericht dat het pakkeje in de brievenbus was bezorgd, maar daar lag niets. Bij navraag bij DHL bleek de adressering niet te kloppen en was, volgens hun zeggen, het pakketje retour afzender gezonden. Nu, na een dikke week, heb ik nog steeds geen toegang tot mijn account. Ik vind dit hoogst irritant.
AV
Anneke v.
BERGEN OP ZOOM
Opsturen wat er besteld is en niet zelf terugtrekken zonder duidelijke communicatie erover Zit ik voor niks te wachten en had allang ergens anders kunnen slagen. Daarna nog eromheen draaien, zeg liegen. Alleen aan de telefoon wel een aardig iemand die andere website doorgaf.
Besteld op 17 januari en nu nog niks bekend. Nog steeds melding samenvoegen. proberen af te zeggen maar kon niet volgens deame want het was al door gegeven aan DHL .Hoe dan??????? eerst doorgeven aan vervoerder en dan maar hoopen dat het ooit een keer goed komt? belachelijk
28 jan 2024

Hele slechte service

Bestelling gedaan op 14 januari. De 24e nog niets ontvangen, dus gebeld. Dame gaf aan dat bepaalde artikelen niet op voorraad waren, gedeelte van de bestelling geannuleerd. Zou nieuw bestelformulier krijgen en de aanwezige artikelen zouden op gestuurd worden. Helaas!!
3 feb 2024
Ik kom mijn account niet in en mijn wachtwoord nog e mail wordt herkent ! Ok correspondeer ik met jullie over een retour waar ik maar een keer een antwoord op gehad heb. Dat heeft mij niet verder geholpen. Ik betaal al mijn facturen op tijd.
Duurde heel lang voor het verstuurd werd DHL zou bezorgen hele tijd wachten stond de andere dag op de DHL site teruggestuurd omdat het pakket beschadigd was. Jaswas niet meer in mijn maat verkrijgbaar.

Levering is 13 dagen ipv 3. .

Levering is 13 dagen ipv 3. Dacht in december dat het aan de feestdagen kon liggen maar dit is nou al de vierde bestelling die zolang duurt.
Op 19 jan.bestelling geplaats, 26 jan. gebeld omdat de bestelling nog niet binnen was. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen.

Wel besteld geen levering

Ik heb in december een horloge besteld en deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik kan ook niet meer inloggen in mijn account.
DV
Dick V.
Strijen
Wis niet dat het over genomen is kan geen bad meer koop er bij
Twee weken beleden iets besteld, nog niets vernomen….
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas hebben wij een achterstand met het verwerken van de bestellingen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Ik heb het bestelde artikel helemaal niet ontvangen.
Heb bestelling nor steeds niet ontvangen !!!!!!!

3 bestellingen gedaan en nog niet een bi

3 bestellingen gedaan en nog niet een binnen
3 feb 2024
Het bedrijf is gestopt!!!!!!!
GT
gerda t.
Grootebroek
heb nog steeds niks ontvangen
Niet geïnformeerd overname