Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

NK
Nelly K.
Den Helder
18 jan 2024
aan Klingel bevalt alles goede artikelen vriendelijk personeel en alles wat ik bestel is net zo mooi als het er op internet uitziet jammer dat ze overgaan naar een ander
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Klingel

Lange levering

Je rekent erop dat het binnen 2 dagen wordt bezorgd. Maar helaas duurde het 2 weken. 6x mail ontvangen van elk kledingstuk dat de bestelling later wordt bezorgd.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de late levering. Met vriendelijke groet, Team Klingel
De kleding is goed afgebeeld. Alleen de levering komt redelijk vaak voor dat als er staat op voorraad dat het een paar weken later word dat het er niet is .
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
JM
J M.
Riel
13 jan 2024
ik heb eind december een blazer besteld, maar telkens uitstel met een datum, maar nu 13 januari nog steeds niet ontvangen, wel een latere bestelling.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel

uitstekende service

Bestellen doe ik al vanaf 1995 , dit steeds met een prettige ervaring, ook als er een keer iets teruggestuurmet worden. Mevrouw M.l.Y.Broeke
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Klingel
FK
Fenna K.
Drachten
1 jan 2024

Fijne site om kleding te kopen

Dat alles altijd goed wordt bezorgd en dat de artikelen ook zijn wat je ziet op hun site. Ook bevalt het mij dat ik achteraf kan betalen.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
DC
Debra C.
's-Gravenhage
13 jan 2024

Tevreden klant

Na zoveel jaar klant zijn. Is bewijs genoeg dat ik meer als tevreden ben. Nooit onenigheid gehad. Dames aan de telefoon heel vriendelijk.
Mooie beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Klingel
WT
Wim t.
Gieten
30 dec 2023
Super snel geleverd dit keer.Goed verpakt.Valt echt niks op aan te merken.Zou niet weten wat er verbeterd zou kunnen worden.Helemaal goed.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet , Team Klingel
De producten die niet meer leverbaar zijn, weghalen van de website. Soms worden er artikelen aangeboden die niet meer leverbaar zijn.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
MH
M.E. H.
Loenen aan de Vecht

2 maal positief

Heb nu 2 maal iets besteld. Communicatie over bestelling en verzending helder en snel. Bestelde artikelen precies wat ik wilde hebben.
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Klingel
LM
Slecht verpakt, soms in veel te grote doos, geen opvulling, inhoud kan door de hele doos zwerven , het dunne karton scheurt regelmatig
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de verpakking. Met vriendelijke groet, Team Klingel
SJ
Sylvia J.
Nieuwegein

De artikelen zijn prima.

De artikelen zijn prima en de aanbieding top. Alleen de levering heeft een week langer geduurd. Oorzaak misschien te vinden bij DHL.
ML
Maria L.
Middelburg
18 jan 2024
Altijd netjes verzorgd en bezorgd. Niet altijd een DHL chauffeur die het netjes bezorgd. Maar daar kan Klingel niets aandoen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de bezorger. Met vriendelijke groet, Team Klingel
HL
Harti L.
Vlissingen

Betrouwbaar

Mooie producten, goede kwaliteit. Uitstekende service, komt altijd afspraken na. Ben al sinds jaren tachtig tevreden klant
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Klingel
LP
L. P.
Hoogeveen
30 dec 2023
Levert altijd wat aangeprezen wordt. De leveringen zijn altijd goed verpakt. De prijs is gunsig t.o.v. de heersende orde.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Mooie artikelen, soms wat aan de prijzige kant.Verder geen enkel probleem met Klingel(wel met DHL het vervoersbedrijf).
WR
Wil R.
Horst
Producten worden heel snel verstuurd. Ze zijn goed verpakt. Er kan niets mee gebeuren en de kwaliteit is ook prima.
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Klingel
RV
Rob v.
Nieuw Vennep
ik had een retourzending die nogal groot was en heb via Klingel kunnen regelen dat het pakket thuis werd opgehaald!
AP
A P.
Sneek
Soms zijn de kledingmaten niet van Europese aard, maar duidelijk geënt op de Aziatische markt (dus veel te klein).
FV
Fred v.
Gorinchem

Fijn winkelketen

Heb goede ervaringen met Klingel. Volop keuze, snelle levering , kwaliteit en betaalmogelijkheden. Ga zo door.
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Klingel