Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

9 jun 2023
Door een technisch probleem kon ik maanden niet bestellen bij klingel. Nadat ik meerdere malen zelf kontact heb gezocht is het uiteindelijk toch opgelost. De dames van de klantenservice waren erg vriendelijk en de de en hun best. Jammer blijft dat het zooo lang moest duren voordat het opgelost werd.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch is gelukt. Met vriendelijke groet, Team Klingel
8 mei 2023
Klantenservice nodig gehad voor horloge band voor net gekregen horloge,handleiding deugd niet,madam luistert niet of is gewoon beetje dom stuurt mij naar juwelier en kosten moet ik zelf betalen,vind dit slechte service,denk volgende keer twee keer na voor ik weer bestel. Vr.Gr. Jan Punter
8 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Kunt u de situatie nogmaals doorgeven via webcare@klingel.nl? Dan kijken wij de situatie nogmaals voor u na. Met vriendelijke groet, Team Klingel
GN
Greet N.
Arnhem
5 jun 2023
Ik heb een product gekregen dat al gebruikt was en dit is duidelijk te zien . Het was een stuk goedkoper en een prima idee , maar wat ik vreemd en erg vind , is dat me dit niet van te voren verteld is . Ik had dan misschien een andere keuze gemaakt ! Behoorlijk min punt voor Klingel .
6 jun 2023
Dank u wel voor beoordeling. Dit is uiteraard niet de bedoeling dat een artikel echt gebruikt is. Onze excuses hiervoor. U mag het artikel aan ons terugsturen. Met vriendelijke groet, team Klingel
23 jul 2023

ondermaatse kwaliteitscontrole

Kwaliteit van de door mij bestelde artikelen zijn redelijk tot goed, echter ze zijn zo verkreukt alsof de controle bij de aflevering ontbreekt en ik genoodzaakt ben om de strijkbout er bij te halen. dit is niet de eerste keer dat ik zulke verrassingen tegen kom.
24 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat de artikelen gekreukt zijn geleverd. Met vriendelijke groet, team Klingel
AJ
21 nov 2023

Bestelling bij Klingel perfect, bezorging zeer slecht

Bestelling bij Klingel perfect geregeld. Bezorging van pakket heel slecht. Is zonder aankondiging van te voren bezorgd, en bij de voordeur buiten achtergelaten. Omdat ik niet wist wie en wanneer mijn bezorging zou plaatsvinden, was ik op dat moment niet thuis.
22 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
25 aug 2023
het zou fijn zijn als jullie de verpakkingen aanpassen om wat er in moet B.V een paar schoenen niet in een doos te doen waar wel 5 paar in kunnen denk ook eens aan de mensen die er mee moeten slepen en als iets retour moet ben ik de gek die er mee moet slepen.
28 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback over de verpakking gaan wij doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
22 aug 2023
Zorgen voor betere bezorgdienst,mijn ervaring met DHL is slechter dan slecht en ook bezorgd het klingel een slechte naam en deze accepteert het kennelijk dat de de klant zo behandeld wordt en doet er niet veel moeite voor om de klant te helpen.
23 aug 2023
Bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot onze bezorgdienst. We vinden het jammer te horen dat uw ervaring met DHL en Klingel niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Niet goed aangegeven levertijden: Op 24/11 bestelling geplaatst. Bij alle artikel stond op voorraad en levertijd 2-4 dagen. Pas na plaatsing bestelling, stond verwachte datum 3 dec. Daarover gemaild. Uiteindelijk pas levering op 7 dec. Dus g
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de levertijd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
12 sep 2023
Als je al 22 jaar klant bent dan moet je alsnog steeds voor minimaal 45 euro besteden om in aanmerking te komen voor de gratis cadeaus. Dit zou naar mijn mening best gewoon bij een mindere bestelling automatisch mee gestuurd kunnen worden.
13 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. De minimale bestelwaarde dient altijd te worden gehanteerd, het maakt hierbij niet uit hoe lang iemand klant is van ons. Met vriendelijke groet, team Klingel
IB
Ilonka B.
Enschede
15 okt 2023
Ik vind dat de communicatie naar de klant toe heel veel beter mag. En het duurt lang voor je het pakketje krijgt. Ik had verwacht dat ik het niet zou ontvangen. Ik heb het besteld, en er verder niets van gehoord, ook geen mail gehad.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Indien u de bestelling nog niet heeft ontvangen, kunt u een e-mail sturen met uw adresgegevens naar webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
12 nov 2023
i k heb een trui gekocht maar het is me veel te groot maar als het terug stuurt en een kleinere maat neem kost het me weer verzendkosten dus houd het maar daar zit ik niet op te wachten dus heb maar ergens anders gekeken
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
21 apr 2023
Het gaat de laatste tijd nog wel eens mis ik kreeg een beha in plaats van een rood fleecevest op de beha zat een sticker met rood fleecevest er op en het bestelnummer van het vest daar is toch wel iets mis gegaan.
24 apr 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat dit inderdaad fout is gegaan. Wij gaan dit doorgeven aan ons magazijn. Met vriendelijke groet, Team Klingel
5 nov 2023

Retourzending digitaliseren, is sterk verouderd.

Ik vind het retourneren niet meer van deze tijd. Een vreemd herroepings formulier invullen op papier in plaats van digitaal je retour aanmelden. Voor mij reden om niet zo snel meer iets daar te bestellen helaas.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. U mag een retourzending ook digitaal aanmelden via service@klingel.nl. Het herroepingsformulier hoeft niet verplicht mee gestuurd te worden. Uiteraard zullen wij uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
27 mei 2023
Klingel zelf is een goede webshop maar ik bestel daar niet meer wegens de DHL bezorging. Mischien een keuze aan de klanten geven wie er de levering kan doen dan ben ik weer terug maar absoluut geen DHL!!!
Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
22 nov 2023

Matentabel

Bij mij is het vaak een gok of het wel past. Klein van stuk ( korte benen en korte armen) valt het niet mee om te slagen. maat 38 past de ene keer wel, de andere keer niet; maat 40 hetzelfde euvel.
23 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 sep 2023
prima bedrijf nog nooit een echte klacht gehad alleen de laatste keer iets met de maat 48 veel te groot 46 leek wel 38 dus veel te klein kan dus gebeuren maak er geen punt van terug gestuurd
22 sep 2023

Jammer

Bestelde een korte broekmaat (van de lange broeken) maar bleek toch veel te lang te zijn een afknapper. De levering via DHL was ook onduidelijk slechte info over de levering.
25 okt 2023
AB
A B.
Cothen
13 jul 2023
Kwaliteit kleding is achteruit gegaan . alles komt verkreukt binnen. Maat wordt nog wel eens verkeert verstuurd. Kleding lijn is helemaal veranderd geen voordeel er van.
14 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
24 nov 2023
er is op mijn naam een order geplaatst met een ander afleveradres.. mijn verzoek is om ook het afleveradres in de gaten te houden...zodat er een alarmbelletje gaat rinkelen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Graag ontvangen wij uw volledige adresgegevens via webcare@klingel.nl zodat wij dit kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet, Team Klingel
3 dec 2023
Ik kreeg een verkeerd artikel binnen, retour gestuurd dit is netjes verwerkt. Vervolgens zou het juiste artikel worden verstuurd, maar hier wacht ik al ruim 2 weken op.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u een foutief artikel heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Klingel