Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

AB
A B.
Cothen
13 jul 2023
Kwaliteit kleding is achteruit gegaan . alles komt verkreukt binnen. Maat wordt nog wel eens verkeert verstuurd. Kleding lijn is helemaal veranderd geen voordeel er van.
14 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
24 nov 2023
er is op mijn naam een order geplaatst met een ander afleveradres.. mijn verzoek is om ook het afleveradres in de gaten te houden...zodat er een alarmbelletje gaat rinkelen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Graag ontvangen wij uw volledige adresgegevens via webcare@klingel.nl zodat wij dit kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet, Team Klingel
3 dec 2023
Ik kreeg een verkeerd artikel binnen, retour gestuurd dit is netjes verwerkt. Vervolgens zou het juiste artikel worden verstuurd, maar hier wacht ik al ruim 2 weken op.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u een foutief artikel heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Klingel
RB
Rob B.
Maassluis
18 jun 2023
Van een bestelling van 3 broeken zijn er maar 2 geleverd terwijl tijdens het bestellen er voor de niet geleverde broek alleen een langere levertijd vermeld stond
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de derde broek helaas nu uitverkocht blijkt te zijn. Met vriendelijke groet, Team Klingel
14 jun 2023
de katalogus verbeteren ik heb nu al een paar keer gehad dat er een artikel niet meer in de collectie zat maar wel in de katalogus stond dit vindt ik niet goed.
15 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Soms kan het voorkomen dat bepaalde maten van artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel
15 aug 2023
cadeautje worden niet gegeven, korting vaak niet, terwijl ik het wel op tijd bestel en aan de voorwaarden wel voldoen, en blousen zijn niet meer passend
16 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Zolang de voorraad strekt en u het artikel plaats in uw winkelmand, dan zou dit meegeleverd moeten worden. Spijtig om te lezen dat de blouse niet meer naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klingel
4 jun 2023
aan de telefoon,2x weg gedrukt, het daar bij gelatenik wou betalen maar de 0mschrijving van klopte niet staat verkeerd op het papier, moet net anders om
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat de verbinding tot 2 keer was verbroken. Wij zouden nooit een binnenkomende telefoon wegklikken. Er moet iets fout zijn gegaan. Met vriendelijke groet, team Klingel
7 sep 2023
Ik bestel wat. Dit krijg ik in 3 keer. Dan is iets niet leverbaar. Blijft wel op de site staan. En een blouse is al 2 keer verplaatst voor te leveren.
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
CD
Ik vind dat de levertijden bij Klingel in deze tijd lang zijn. Het is niet meer van deze tijd om een levertijd van ruim 14 dagen aan te houden.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
2 jun 2023
Kleinere dozen. Klein artikel in zeer grote doos is een kwalijke zaak. Met iets retour sturen kan niet op de fiets en is lopend niet draagbaar.
2 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met uw gewaardeerde feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
LH
Lenny H.
Leiden
14 okt 2023
Uit ervaring is mij gebleken dat vooral de goedkopere kleding ,aanbiedingen vaak niet zo mooie kwaliteit is . Verder ben ik zeer tevreden!
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
10 mei 2023

Schoenen pumps

Al twee keer schoenen besteld wijdte H maar zijn heel smal passen mij niet tenen worden op mekaar gedrukt jammer wel leuke schoen.
11 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wat spijtig om te lezen dat de pasvorm niet juist is voor u. Met vriendelijke groet, Team Klingel
PD
Pieter D.
Leeuwarden
7 sep 2023
Het is niet de bestelling die overeen komt met de website. Laatst een marineblauw truitje besteld en er werd een crème geleverd
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses dat u niet de juiste bestelling heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Klingel
4 jun 2023
Slechte verpakking. De doos was helemaal open. Toen ik daar wat van zei werd de bezorger daar geïrriteerd over. Begrijpelijk.
5 jun 2023
Bedankt voor uw review. Onze excuses voor de bezorging en dat de doos al open was. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
16 okt 2023
De bestelling blijft veel langer weg dan beloofd. Het duurde erg lang voordat ik bericht kreeg, dat het langer ging duren.
18 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
het pakketje kwam met DHL maar werd in het portiek gelegd inplaats aan de deur. de kleding was prima en snel thuis
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Dat de bestelling op deze wijze wordt geleverd, is uiteraard niet de bedoeling. Wij gaan dit doorgeven aan DHL. Met vriendelijke groet, Team Klingel
17 apr 2023
Ik vind het onhandig dat artikelen soms in hele grote dozen verpakt worden; dit in verband met eventuele retouren .
18 apr 2023
Heel erg bedank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
26 aug 2023
Ruimer assortiment en betalings regeling veranderen. Ik vind de kwaliteit van de producten goed en aanbiedingen.
28 aug 2023
23 aug 2023
De mededeling via de mail dat de retourzending is binnen gekomen en ook de betalingen worden direct door gegeven
23 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
16 aug 2023

Niet geweldig

Beschikbaarheid qua maten niet goed up to date. Bij vertraging besteld artikel wordt je niet over geïnformeerd.
17 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Klingel