Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

24 apr 2023
Betere financiële boekhouding wat betreft betalingen en teruggaven Beter overzicht wat betreft bestellingen
25 apr 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Het Klingel team
2 okt 2023

lingerie

Ik had lingerie besteld, maar het model paste helaas niet. Klingel heeft het pakket keurig op tijd geleverd.
4 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
LB
Lenny B.
Maastricht
19 mei 2023
De bestelling werd vlot geleverd. Was echter teleurgesteld in de kwaliteit van het artikel. Prijs/kwaliteit
23 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat het artikel niet naar wens was. Met vriendelijke groet, team Klingel
6 okt 2023
In het verleden was levering sneller. Ook waren producten meteen leverbaar, nu vaak verder in de toekomst.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
9 jul 2023
Ik heb 2x sandalen besteld, en beide keren niet de juiste gekregen. Ben ik echt niet gewend van Klingel
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u tot 2 keer toe verkeerde sandalen heeft ontvangen. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, team Klingel
FR
Francine R.
Hoofddorp
20 okt 2023
Tijdig melden dat het verstuurd is en dit dan ook melden in het account, betaling sneller verwerken.
25 okt 2023
30 aug 2023
De kwaliteit van de kleding is minder dan vroeger. Wat ik goed vind is dat makkelijke is te betalen.
31 aug 2023
29 mei 2023
Levering duurt lang, maatvoering broeken klop helemaal niks van, je besteld maat 33 en 8 xl geleverd
Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 sep 2023
Na bestelling wordt vaak wijziging gemeld over levertijd wat niet bepaald is wat men doet vermelden
22 sep 2023
Dank u wel voor uw review. Met vriendelijke groet, team Klingel
3 sep 2023

Stof

Ik vind het stof van de kleding slechter worden. Dun, slecht genaaid en pasvorm is niet zo goed meer
12 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Klingel
20 jun 2023

De verpakkingen en/of bezorging kan stuk beter

De verpakkingen en/of bezorging.. In 80% van mijn ontvangen paketten zijn ingescheurd/kapot/open
21 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de verpakkingen. Wij gaan uw klacht over de verpakking doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
AP
A P.
Sneek
7 mei 2023
Artikelen lijken meermaals niet op de afbeelding in de catalogus, vooral wat betreft kwaliteit.
8 mei 2023
17 jun 2023
De info op de website kan beter zodat ik beter weet wat ik bestel. Vooral info over materiaal
29 mrt 2023
De broek is van mindere kwaliteit dan de broeken die ik reeds van dit merk in bezit heb.
30 mrt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat u vindt dat de broek van mindere kwaliteit is. Echter mag u in het zichttermijn van 14 dagen nog uw bestelling herroepen. Met vriendelijke groet, team Klingel
5 okt 2023
Vind de kwaliteit minder kan beter hoef je niet gauw terug te sturen als die verbeterd
6 jun 2023
Artikelen zijn heel dikwijls uitverkocht , of je moet er een paar weken op wachten.
7 jun 2023
4 nov 2023
DHL ophaal punt verdwenen retouren moeten nu in andere wijk worden terug gebracht
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst een bestelling moeten retourneren, neemt u dan contact met ons op. Dan kijken we graag naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 nov 2023
Snellere levering, omschrijving bijv. truien is de maart slimfit of regulair etc
22 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
9 sep 2023
Bestelling Klingel prima, tijdstip DHL bezorging is vaak veranderd en klopte net
11 sep 2023
1 jun 2023
de kleding maten zijn erg verschillend vaak te smal, lijken wel Italiaanse maten
2 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hanteren Duitse maten. Met vriendelijke groet, team Klingel