Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.362 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

GJ
Gretha J.
Spijkenisse
30 dec 2023
Snellere levering. Duurt nu al erg lang. Heb het nog steeds niet.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. Inmiddels geeft DHL aan dat het pakket in uw bezit is. Met vriendelijke groet, Team Klingel
1 jan 2024
2 tot 4 dagen bezorgtijd, is nu al13 dagen en nog niks
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de late levering. Volgens de gegevens van DHL is het pakket inmiddels in uw bezit. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 jan 2024
Helaas heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen.
Ik heb de bestelling niet ontvangen
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens onze gegevens is de bestelling inmiddels bezorgd. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Klingel
1 jan 2024
Niks ontvangen maar wel de rekening
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL bent u inmiddels in het bezit van uw pakket.Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Klingel
EW
Laatste bestelling alles fout
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig dat de bestelling niet juist is verlopen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
LT
Leo t.
Maassluis
15 nov 2023
Wat moet ik met een nummer. Getracht mijn laatste bestellingen te doorzoeken en kom 100001024809939 niet tegen. Waardeloos ict systeem hebben jullie. Krijg geen mail wanneer bestellingen worden verzonden en moet zoals nu alles handmatig opzoeken om thuis te kunnen zijn als DHL komt. Dan Bol.com . Keurige terugkoppeling via mail als bestelling is geplaatst, wanneer bestelling wordt verzonden (ook door partners) en dan nog wanneer bezorger onderweg is/gaat. Ben dus tegenwoordig niet altijd meer thuis bij leveringen en als ik wel thuis ben propt DHL pakjes in de brievenbus met als resultaat gekreukte kleding, verfrommelde nota's etc. Het zou al een hele verbetering zij als alles in een kartonnen doos geleverd wordt. Past niet in de brievenbus en beter voor het milieu (geen plastic).
16 nov 2023
Dank u wel voor uw uitgebreide feedback. Graag bieden wij onze welgemeende excuses aan voor het ongemak. Indien een bestelling klein is sturen wij deze per plastic zak in plaats van een kartonnen doos. Dan hoeft u ook niet hiervoor thuis te blijven. Met vriendelijke groet, team Klingel
EK
E. K.
Leiderdorp
24 mei 2023
Bij Klingel lopen de zaken al veel langer slecht. Er zou verbetering komen; daarom heb ik besloten toch maar weer eens iets te bestellen. - Bezwaar is de samenwerking met DHL, die denken dat je de hele dag voor de voordeur op ze kunt zitten wachten. - Opgeven dat je pakket wilt afhalen bij een servicepunt kan niet. - Bestelling geplaatst, je krijgt een bevestiging, maar pas op het allerlaatst krijg je door dat het pakket eraan komt. - Soms zit je een hele dag te wachten en dan een mailtje dat het toch de volgende dag komt. Onwerkbaar. - Er komt nu net een pakketje aan, ik ga eens kijken wat daarin zit.
25 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met uw feedback. Onze welgemeende excuses voor de ervaring met de bezorgdienst. Wanneer u een bestelling plaatst en online de track en trace ontvangt dan is het eventueel mogelijk om een parcelshop te selecteren. Met vriendelijke groet, team Klingel

Slechte service

Als je kleding bestelt en er wordt aangegeven dat het met 5-7 in huis is, moet je daarna niet met een bericht komen dat het 20 dagen later aankomt ( als het.mee zit) dit ondervind ik ditmaal met een dames pantalon en is nu al meerderen malen voorgekomen. Dus als je begin december denkt wat te kunnen bestellen voor de feestdagen, dan kom je bedonderd uit. Ik had nu ook onder het bericht geschreven: hoe voorspelbaar, dus ik ben wel klaar met Klingel
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat sommige artikelen later worden bezorgd dan is aangegeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
GV
Gemma v.
Den Haag
2 jun 2023

Oude klanten worden niet erkend, levering incompleet. Nieuw systeem?

Op de eerste plaats weten ze een oude klant (sinds jaren al) niet te herkennen en verlangen ze ieens a 3 dagen ee directe vooraf betaling, terwijl ik altijd op rekening geleverd kreeg. Maar komt de levering dan eindelijk na 2 weken is het een incomplete levering. Niet 3 paar maar slechts 1 paar schoenen. En geen bericht van we kunnen nu niet alles leveren maar....enz. Dit is echt mijn laatste keer dat ik iets bestel bij die Klungels!
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wanneer er een bestelling wordt geplaatst, kijken wij altijd naar de totale waarde van een bestelling. Dit kan ervoor zorgen dat eerst de bestelling volledig dient te worden betaald of een aanbetaling moet plaatsvinden. Met vriendelijke groet, team Klingel

Retour Klingel? Een ramp.

Ik heb 2 weken erover gedaan om een retour te verwerken. Het retour label was fout. Telefonisch waren jullie NIET! te bereiken. Verschillende pogingen gedaan. Meerdere keren per mail doorgegeven, GEEN respons! Bij 4 verschillende DHL afgeefpunten geprobeerd het pakket in te leveren. Nooit meer Klingel voor mij. Nu afwachten of ik mijn geld terugontvang. Alles is in originele verpakking terug gestuurd.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het niet makkelijk is geweest om de bestelling via DHL te retourneren. De bestelling is inmiddels retour verwerkt en de terugbetaling naar u onderweg. Met vriendelijke groet, Team Klingel
LE
Lianne E.
VEENENDAAL

Onduidelijkheid levering

6 november jl. heb ik een kaarsenstandaard besteld en ook betaald. Deze zou diezelfde week geleverd worden. Tot vandaag heb ik nog steeds niks ontvangen en krijg ik het idee, 4 telefoontjes verder, dat ik aan het lijntje gehouden word en de kaarsenstandaard gewoon niet leverbaar is. Graag zou ik duidelijkheid willen omtrent de levering of mijn geld teruggestort krijgen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij gaan dit uitzoeken en als het artikel niet meer leverbaar is, dan krijgt u uw geld terug. Met vriendelijke groet, team Klingel

Pakketje weg

pakketje is al 2 weken onderweg en heb al 5x van DHL een mail gehad dat het geleverd zou gaan worden. Helaas. De klantenservice van Klingel geeft aan dat ze er ook niets aan kunnen doen. Als ze me toen meteen een nieuw pakket hadden gestuurd, had ik er misschien nog wat aan gehad. Nu zijn de meeste artikelen uitverkocht en kan ik ook geen nieuwe bestelling meer doen....
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw feedback. Onze welgemeende excuses hiervoor, dit is zeker niet leuk. Indien u de bestelling al had betaald, neem alstublieft contact met ons op, dan storten wij het bedrag terug op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Klingel
HN
8 aug 2023
Ik heb sneakers besteld zwart en rood, krijg ik grijs en zilver. Op de doos zat wel het goede bestelnr op. Ik heb ze gehouden, omdat ze wel passen, en retour doen 10 km van ons af is. Ben teleurgesteld in Klingel. Ben al jaren klant geweest, dat was altijd tot volle tevredenheid. Nu weet ik het niet meer of ik nog wel wil bestellen. Een geteleurgestelde klant.
9 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Uw e-mail is in behandeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
RL
Rene L.
Haarlem
De kwaliteit van de vesten die ik gekocht heb zijn slecht. Het is net een stukje "vitrage " die ik in mijn handen krijg. Ik had gedacht dat Klingl kwaliteit kleding hebben maar helaas is dat niet het geval. En de prijs van de kledingstukken zijn veel te duur voor de kwaliteit. Conclusie : we zullen nooit meer bij jullie iets bestellen. Slechte reclame dit !
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw feedback. Jammer dat u ontevreden bent over onze kwaliteit. Met vriendelijke groet, team Klingel
5 jul 2023
De pakjes aande voordeur afgeven en niet doen of er niemand thuis is ....wel dus speciaal thuis gebleven........en gewoon rechtstreeks doorrijden naar eerst volgende service adres, of pak bij de huismeester voor de deur zetten. SUPER SLECHTE LEVERING, EN ALS JARENLANGE KLANT VAN KLINGEN EEN MISKLEUN ALS LEVERLANCIER VAN ONLINE BESTELLEN.
6 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de vervoerder. Wij gaan uw klacht hierover doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
28 jun 2023
Vloerkleed besteld was op voorraad 3 tot 5 dagen levertijd na 1 week Bericht in mijn klingel dat ik de order had geannuleerd wat beslist niet waar was Na telefonisch contact werd mij medegedeeld dat het niet vervoerd kon worden door DHL wat een geweldige rot smoes is Door ons geen bestellingen meer bij het onbetrouwbare Klingel
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat we het artikel niet kunnen leveren en daarom de bestelling hebben moeten annuleren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
23 dec 2023

Medewerker klantenservice onbeleefd

Medewerker klantenservice was heel onbeleefd, deed moeilijk over de annulering van een artikel en gooide de hoorn erop. Daarna een aardigere medewerker gesproken die kon vertellen of de bestelling was geannuleerd. Terugbetaling van het geld duurt ook heel lang.. nog steeds niets retour ontvangen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u geen fijne ervaring heeft gehad met onze klantenservice. De terugbetaling is volgens onze gegevens inmiddels verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Klingel
CS
Carla S.
Den Haag
11 mei 2023
Ze hebben mij 2 keer de verkeerde kleur schoenen gestuurd! Ik bestel spierwitte schoenen en krijg vervolgen tot 2 keer aan toe grauwe grijze schoenen opgestuurd , alsof ze daar kleurenblind zijn !! Nee dat was éénmalig , ik zal daar never nooit meer iets bestellen .
12 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels een aantal keren met u contact gehad via de e-mail. Momenteel wordt er een controle uitgevoerd. Met vriendelijke groet, team Klingel
Het product nog niet ontvangen, 5 dec. besteld. Bij nabellen vorige week kreeg ik de boodschap: "Bel maar weer als het er volgende week nog niet is". Status blijft staan op "wordt samengevoegd" (geen idee wat er valt samen te voegen). Dus nu maar weer bellen...
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels al contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Klingel