Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.758 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

WM
Werner M.
Kerkrade
5 mei 2023
ten eerste een snellere levertijd ten tweede ik ben nog altijd aan het wachten op mijn pakje
8 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij zien dat uw bestelling eind mei geleverd gaat worden. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
30 aug 2023
Mijn artikel is voorlopig niet leverbaar en het bericht daarover kwam veel te laat!!
31 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
JS
J.P. S.
Almere
29 okt 2023
Mijn bestelling is niet bij mij bezorgd, maar in z'n geheel retour gestuurd.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien u nog interesse heeft in de bestelling kunt u een e-mail sturen naar webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
EB
Elvira B.
Middelburg
10 apr 2023

Badmat

Ze beloven een badmat van 2,5 cm dik die in werkelijkheid maar 1 cm dun is.
11 apr 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor. Dit hoort uiteraard niet. Zou u alstublieft uw klantnummer willen mailen naar service@klingel.nl? Dan gaan wij dit doorgeven aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
6 jun 2023
Retourzending duurt te lang . Ik moet 3 weken wachten is me verteld .
7 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over het retourproces. Met vriendelijke groet, Team Klingel
29 okt 2023
15 okt .laarsjes besteld . Nu nog niet verstuurd . Jammer.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. U kunt een email sturen naar webcare@klingel.nl. Wij kijken de status graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 jul 2023
De foto van de steunkousen komt niet overeen met het geleverde
24 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. Kunt u ons alstublieft meer informatie aanleveren? Met vriendelijke groet, team Klingel
28 jun 2023
Ik kan nog geen oordeel geven, want ik heb nog niets ontvangen!
29 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. De leverancier verwacht de derde week van juli te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Klingel
AG
A G.
Leiden
21 jul 2023
Mails worden niet beantwoord. Terwijl deze wel belangrijk is.
21 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses als uw e-mail nog niet is beantwoord. Wellicht heeft uw e-mail iets meer tijd nodig. Hoe dan ook ontvangt u een antwoord van ons. Met vriendelijke groet, team Klingel
3 sep 2023
Bestellen (jas)-20.08, wordt geleverd- 11.09!!!! 3 weken !!!
12 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, team Klingel
10 apr 2023
Had iets besteld en de levertijd is 3 mnd belachelijk
11 apr 2023
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
19 sep 2023
Nog steeds niet geleverd. Ook niet op nieuwe datum
21 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL wordt de bestelling vandaag bij u bezorgd. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
8 mei 2023
Bestelling gedaan en er nooit meer iets van gehoord
9 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses als u niets meer heeft vernomen over uw bestelling. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen en uw naam en of klantnummer doorgeven? Met vriendelijke groet, team Klingel
26 mei 2023
pakket teruggestuurd echter nog niet gecrediteerd
26 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Een retourzending kan ongeveer 2 a 3 weken duren voor wij deze hebben ontvangen en is verwerkt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel
TR
Tean R.
Eindhoven
31 mrt 2023
2 badpakken besteld, kreeg er 1 en een winterjas!
3 apr 2023
Onze welgemeende excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u de winterjas aan ons terug willen sturen? Met vriendelijke groet, team Klingel
IV
26 okt 2023
Mijn bestelde shirt is na weken nog niet binnen
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. U kunt een e-mail sturen naar webcare@klingel.nl. Dan kijken wij graag de status van de bestelling voor u na. Met vriendelijke groet, Team Klingel
13 jul 2023
Betere kwaliteit uit Bangladesh laten komen
14 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
DO
Driss O.
Helmond
29 jul 2023
Afspraak niet na komen zond voor de tijd
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien wij u nu nog ergens mee van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag via webcare@klingel.nl. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Klingel
HV
Hennie v.
Heerlen
30 sep 2023
ik wil NIETS meer ontvangen van Klingel
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Er is al aan uw verzoek voldaan om de toezending van de catalogus stop te zetten. Met vriendelijke groet, Team Klingel
24 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas is uw levering vertraagd naar eind juli. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel