Klingel.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.34/5.00

5.085 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

ik heb het weer retour gedaan maar nog geen bericht ontvangen van klingel

niet kompleet

Antwoord van Klingel.nl
Bedank voor uw beoordeling en feedback. Als u meer informatie wilt over uw bestelling, dan kunt u contact met ons opnemen via 010 - 447 98 00 of via service@klingel.nl, wij leggen het graag aan u uit! Met vriendelijke groet, team Klingel.
achteraf bleek dat de bestelde goederen pas in mei verstuurd zullen worden.

Antwoord van Klingel.nl
De levertijd wordt per artikel altijd aangegeven in uw winkelmand en in uw bestelbevestiging. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Verzorgd afgegeven,goedeonlineservice

1 week geleden
Bedankt voor de complimenten! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ik mis het procucten beoordelingen ! Ik kan het niet op de site vinden.

1 week geleden
Helemaal onderaan elke artikelpagina staan de beoordelingen. Als hier geen beoordelingen staan, betekent het dat er nog geen beoordelingen voor dat artikel zijn. Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ik heb nu toch wel een vervelende ervaring achter de rug, want jullie willen een vaste klant nog niet eens een artikel leveren als het beneden de €45.00 is! Zo ga je toch niet me mensen die zo vaak bij u bestellen om?

1 week geleden
Onze minimale bestelwaarde is €45,- om onze service en dienstverlening te waarborgen. De minimale bestelwaarde dekt hierin onder andere de kosten die wij voor onze klanten maken, zoals retourkosten, afhaalopdrachten etc. Omdat dit opgenomen is in onze algemene voorwaarden, mogen wij hier niet van afwijken. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 week geleden
Ik had bij Klingel besteld , de bestelling was er snel , maar was niet naar mijn wens , heb het toen direct weer terug gestuurd , en nadat ik zag dat het bezorgd was bij Klingel, verwachtte ik mijn geld terug , maar nee dus , ik heb toen gebeld met de klantenservice en werd daar zo kortaf en onmenselijk behandeld , dat ik mij af vroeg waar dat goed voor is, terwijl je een gewone vraag stelt.

1 week geleden
Het bedrag is inmiddels naar u overgemaakt. Dat u het contact met onze telefoniste als onvriendelijk ervaarde, is zeker niet de bedoeling. Excuses daarvoor! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen!
2 weken geleden
Prijs/kwaliteit is niet altijd conform... Jammer dat ze niet samenwerken met post.nl->DHL heeft slechts één service-punt in mijn woonplaats en post.nl zeker zes...

Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
Zwart witte japon mouwen erg strak dus te nauw daarna een blauwe japon ontzettend in de kreukels en statisch. Dat was teleurstellend.

2 weken geleden
Erg jammer om te lezen! U kunt het binnen twee weken retourneren of ruilen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
geen

2 weken geleden
Wel bedankt voor uw beoordeing! Met vriendelijke groet, team Klingel.
2 weken geleden
Verkeerd product geleverd twewijl de bestelling wel goed was

2 weken geleden
Dat is vervelend om te lezen! U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010 - 447 98 00.Met vriendelijke groet, team Klingel.
Werd te vroeg bezorgd. Zou na een bepaalde datum gestuurd worden maar werd 3 weken eerder bezorgd

2 weken geleden
Dat is jammer om te lezen! Onze excuses dat het te vroeg is afgeleverd. Met vriendelijke groet, team Klingel.
het afleveren van bestelde goederen bleek 5 weken te duren

2 weken geleden
We zien dat er in de bestelebvestiging inerdaad is aangegeven dat de levering langer duurt dan normaal. We bieden dan de mogelijkheid om alvast voorruit te bestellen. Volgens onze gegevens is de bestelling geannuleerd. Met vriendelijke groet, team Klingel
De levering duurde 5 werkdagen. Niet uitgesproken snel of langzaam. De omschrijving was niet goed waardoor ik een verkeerde maat heb besteld. De jas terug gestuurd. Heb nog geen ontvangstbevestiging of geld terug na 7 werkdagen.

3 weken geleden
Bedankt voor uw feedback. Onze standaard levertijd is 5 werkdagen. Het verwerken van een retour kan 2 tot uiterlijk 3 weken duren. U ontvangt een retoursbevestiging van ons zodra het volledig verwerkt is. Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik had 's avonds via hun website besteld en vooraf betaald. Zag daarna in de folder dat ik 2 gratis mokken bij bestelling kreeg. Meteen email gestuurd dat ik graag die mokken er meteen bij wilde.... kreeg mail terug: ' kan niet! Dan had ik meteen een bestelcode moeten opgeven' (hoe weet ik dat? Er stond: 2 mokken gratis bij bestelling...Dus niets. Volg.dag: 'gratis tas voor u' Maar niet voor mij!

3 weken geleden
Een gratis geschenk dient u altijd zelf toe te voegen tijdens het plaatsen van een online bestelling. In onze catalogi staat altijd een artikelnummer van het gratis geschenk om toe te voegen. Het is voor ons niet mogelijk om een gratis geschenk achteraf toe te voegen als de bestelling al gefactureerd is. Met vriendelijke groet, team Klingel
bestellingen mogen wat sneller

4 weken geleden
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
ik had de jas iets vrouwelijker voorgesteld

4 weken geleden
Jammer om te lezen! U mag altijd binnen twee weken de jas omruilen of retourneren. Met vriendelijke groet, team Klingel
Heel goed

Top! Met vriendelijke groet, team Klingel
Het blijkt dat ik kortingbhad gespaard, maar dat komt niet automatisch bij mijn account te staan. Minpunt.

Antwoord van Klingel.nl
Indien u een tegoed heeft komt dit zeker in Mijn Account te staan. Het wordt alleen niet automatisch in mindering gebracht op uw factuur. Voor meer informatie hierover kunt u altijd contact opnemen via 010-4479800 of via service@klingel.nl. Met vriendelijke groet, team Klingel
nee

Antwoord van Klingel.nl
Toch bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel