Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

JM
J M.
Riel
13 jan 2024
ik heb eind december een blazer besteld, maar telkens uitstel met een datum, maar nu 13 januari nog steeds niet ontvangen, wel een latere bestelling.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
LM
Slecht verpakt, soms in veel te grote doos, geen opvulling, inhoud kan door de hele doos zwerven , het dunne karton scheurt regelmatig
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de verpakking. Met vriendelijke groet, Team Klingel
7 jan 2024
Mijn bestelling is al 2x uitgesteld en dat is niet fijn als er bij de bestelling wordt vermeld 3-5. dagen.
AH

mooie armband

bestelling was denk ik niet gecontroleerd voordat het werd verzonden, artikel vertoonde slijtage plekken.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u het artikel zo heeft ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. U mag het artikel uiteraard kosteloos retourneren via DHL.Met vriendelijke groet, Team Klingel
JP
joke p.
den haag
vind niet dat wat het was ,de stoffen is net als na de oorlog ,en de reclame stelt ook niks voor
18 jan 2024
Bestelling was in magazijn op 11 Jan 24 nog niet verstuurd, telefonisch contact over gehad
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL is het pakket inmiddels bezorgd. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Het duurde langer dan aangegeven voor ik pakket ontvangen had
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling Onze welgemeende excuses voor de late levering. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Het zou fijner zijn als alles tegelijk zou arriveren.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Bijna altijd “ klungel”
TP
Trudid P.
Castricum
Soms goed, soms minder
18 jan 2024
HV
15 jul 2023
4 items besteld: 3 snel geleverd maar 1 item was de verkeerde maat (was een fout in het systeem). Teruggestuurd > opnieuw besteld > weer verkeerde maat. Contact opgenomen met de klantenservice > bleek dus fout in het systeem. De goede maat alsnog geleverd (tegelijk met de verkeerde maat) maar heb daardoor wel 2x verzendkosten moeten betalen... Weer verkeerde maat > teruggestuurd. Nu maar afwachten of ik het geld retour krijg. Ondertussen ook de nazending ontvangen.
Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen dat het niet prettig is als de levering verkeerd is gegaan. Voor uw terugbetaling kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800 of per mail naar webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
29 sep 2023

Leveringstermijn niet duidelijk en beslist geen vriendelijke dames bij de klantenservice.

Termijn van leveren is bij deze webshop niet duidelijk. Levertijd is altijd al 3 tot 5 werkdagen. Maar het komt regelmatig voor dat je op de verwachtte leverdatum een mail krijgt dat het bestelde product vertraging heeft en dan maar weer afwachten wanneer het gaat worden bezorgd. Wel zijn de geleverde artikelen van goede kwaliteit. Toch is de levering voor mij de reden daar niets meer te bestellen.
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat de leveringsdatum niet duidelijk is. Met vriendelijke groet, Team Klingel
30 sep 2023
Mijn broeken zijn gelevert en zitten perfect ze passen precies alleen is er een dubbelleven bestelling gekomen in eerste instantie is dit zeer vervelend want het is lastig om iets retour te zenden maar ik wil alle 4 de broeken wel houden en ik heb het gratis geschenk niet gekregen ik doe daar niet moeilijk over maar iemand anders wel vandaar 3 sterren anders waren her er 4 geweest
2 okt 2023
ik vond het niet goed dat een bestelling zogenaamd eerder is verzonden dan dat ik besteld had op een bepaalde datum. dat heeft voor veel verwarring gezorgd en daarom heb ik meerdere keren het zelfde besteld terwijl ik 1 exemplaar wilden van een paar. ik heb voor 1 paartje creolen betaald hier mee aangeven dat ik dit ook maar 1 keer dien te ontvangen deze bestelling.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vreemd dat er meerdere bestellingen zijn geplaatst. Voor nu staat er één bestelling open. Met vriendelijke groet, Team Klingel
18 jul 2023

Artikel uitverkocht

Van wat ik besteld had heb ik 1 artikel ontvangen. Het andere was uitverkocht en kwam ook niet meer in voorraad. Het stond echter nog wel op de website. Ik vind dat ze dat dan ook van de website moeten halen. Omdat het al betaald was staat dat bedrag nu open in mijn account. Ik heb liever dat ze dat terugsturen. Daar heb ik meer aan.
19 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat een artikel inmiddels is uitverkocht en dat deze toch nog op de website staat vermeld. Wij gaan het uitverkochte artikel verwijderen van de website. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via service@klingel.nl en uw IBAN rekeningnummer willen doorgeven? Dan zorgen wij dat het bedrag aan u wordt terugbetaald. Met vriendelijke groet, team Klingel
De levertijd is lang. Bij andere leveranciers krijg je je bestelling vaak al de volgende dag. De instructies om goederen retour te zenden, zijn zo ongelooflijk en nodeloos ingewikkeld. Een doorsnee mens snapt daar toch geen zak van. Maak een duidelijke instructie. Voor mij een reden om niet bij K te bestellen
14 aug 2023

vloerkleed

Eerder een vloerkleed besteld en hier weken op gewacht. Daarna een mail gedaan en dan te horen krijgen dat deze niet meer leverbaar is. Nu wederom een ander vloerkleed retour gedaan, maar nog altijd geen bericht dat deze is ontvangen. Wel vooruit betalen moet je, wat ik eigenlijk heel onprettig vind.
15 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel