Klingel.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.34/5.00

5.077 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

Kwaliteit van de stoffen is slecht. Prijs/ kwaliteit daarom niet goed. Voor een jersey shirt ga ik wel naar de markt. Ik had meer kwaliteit verwacht

Antwoord van Klingel.nl
We vinden het minder leuk om te lezen dat u de kwaliteit niet goed vindt. Toch hopen we u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn met ons brede assortiment! Met vriendelijke groet, team Klingel
Als jullie zo met de klanten omgaan , eerst betalen dan pas de levering nee bedankt hier voor .

Antwoord van Klingel.nl
Het kan voorkomen dat er gevraagd wordt om een vooruitbetaling te doen. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Om hiervan de reden te weten, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, team Klingel
Allereerst was de bestelling zoek in het sorteercentrum. Er staat een nummer op de aanvraag 7918711656395. Wat is dat???

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Het nummer is een ordernummer van de bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
duurt altijd wel een beetje lang de levering

Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
Teruggestuurd. Maat te groot.

Antwoord van Klingel.nl
U mag de maat binnen 14 dagen kosteloos ruilen! We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel
keuze en service zijn wel goed, bezorging is minder

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
te laat en zelf actie te hebben moeten nemen over het niet aanwezig zijn van goederen levering, vind ik jammer

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer beter van dienst zijn! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Duurde lang voordat geleverd werd en zelfs 1 die pas in maart zou komen

Antwoord van Klingel.nl
Het kan weleens voorkomen dat een artikel besteld moet worden. U wordt hiervan altijd op de hoogte gesteld. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Een bestelling wordt uit elkaar geleverd, (voor de levering thuis blijven) of is uitverkocht, terwijl het online te koop is.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
geen commetaar

Antwoord van Klingel.nl
Toch bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel.
de retouren zijn nog steeds niet afgehandeld

Antwoord van Klingel.nl
Een retour wordt verwerkt bij ons binnen 2 weken. Zodra het is verwerkt ontvangt u daar een e-mail over. Met vriendelijke groet, team Klingel.
2 producten besteld. 1 binnen een week ontvangen. De 2e nog steeds niet ontvangen

Antwoord van Klingel.nl
Het kan weleens voorkomen dat een artikel besteld moet worden. U wordt hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Nvt

het Paket was beschadigt en heel laat geleverd.

Antwoord van Klingel.nl
Onze excuses hiervoor. Wij hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel
Tuniek was te groot helaas moeten terugsturen.

Antwoord van Klingel.nl
U kunt contact opnemen met onze klantenservice om te ruilen qua maat indien u dit wenst :-). Met vriendelijke groet, team Klingel
het duurt erg lang om mijn probleem te begrijpen en vervolgens komen er standaard antwoorden, beter ware het als onmiddellijk een collega geraadpleegd wordt

Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
Duurt lang voor bestelling wordt verzonden

Antwoord van Klingel.nl
Onze standaard levering is 3 tot 5 werkdagen. Volgens onze gegevens is de bestelling binnen dit termijn geleverd. Met vriendelijke groet, team Klingel
Kwaliteitt Fischer sandalen onvoldoende

Antwoord van Klingel.nl
Indien de sandalen niet naar wens zijn mag u deze binnen 14 dagen kosteloos retourneren via elke DHL Parcelshop bij u in de buurt. Wij hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel
Het valt tegen, als er een product eerst als later te leveren en vervolgens als niet leverbaar wordt getypeerd. Een kleine tegemoetkoming in de vorm van een kleine korting zou dan op zijn plaats zijn.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Levering duurt wat lang.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! De artikelen waren niet voorradig op moment van bestellen dus zijn ze vooruit besteld voor u, waardoor de levering wat langer duurt. Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw bestelling Met vriendelijke groet, team Klingel.