Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.466 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Sommige dinged zeer onduidelijk bijv. Samenvoegen???
20 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. U kunt bestellingen samenvoegen, zodra de gehele bestelling in één keer wordt aangeboden als er verschillende levertijden zijn. Met vriendelijke groet, Team Klingel
15 mei 2023
Het duurt veel te lang als je iets retour stuurt.
16 mei 2023
Dank u wel voor uw review. Een retourzending kan ongeveer 2 tot 3 weken duren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel
5 mei 2023
Pakje teruggestuurd maar nog geen antwoord en geld
8 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben uw retourzending inmiddels ontvangen. Graag ontvangen wij uw IBAN-nummer via webcare@klingel.nl zodat wij de terugbetaling voor u kunnen verwerken. Ik zie dat dit helaas nog niet automatisch is gegaan. Met vriendelijke groet, Het Klingel Team
JB
Joke B.
Oosterbeek
23 sep 2023
de pasvorm en lengte van kledingstukken aangeven
25 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
24 mei 2023
Weet ik nog niet, mijn bestelling moet nogkomen.
24 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hopen dat uw bestelling naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klingel
MB
Martin B.
Stadskanaal
28 apr 2023
Lange tijd op levering wachten niet goed
28 apr 2023
Bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn de levertijden inderdaad niet wat wij ervan verwachten. Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers. Als deze zich niet aan de afspraken kunnen houden, dan kunnen wij onze klanten niet tijdig van dienst zijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel
AV
Astrid v.
apeldoorn
16 jun 2023
jammer dat de gewenste maten er vaak niet zijn
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
HF
24 apr 2023
Ligt aan de pasvorm Dus voor mij niet passend!
25 apr 2023
Heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Het Klingel team
Goed is de snelheid waarmee er geleverd wordt
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
RJ
Ria J.
Hardenberg
9 nov 2023
Snellere bezorging van bestelde artikelen.
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
BE
Bea E.
Hensbroek
10 sep 2023
Levering niet op tijd, maar 3 weken later
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Onze excuses dat u de bestelling later heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Klingel
18 aug 2023
meestal wel goed maar een beetje te duur,
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Klingel
8 aug 2023

Pas 2 items besteld,beide niet leverbaarar

Pas 2 items besteld,beide niet leverbaar
9 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer dat de artikelen zijn uitverkocht. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
DH
diny vissers h.
s hertogenbosch
4 jul 2023
De maat kloppen niet altijd super jammer
5 jul 2023
9 jun 2023
te weinig gekocht om daarover te ordelen
Antwoord van Klingel.nl
Dat is geen enkel probleem. Dank u wel voor uw score! Met vriendelijke groet, team Klingel
bezorging tijd is 5uur ga naar 2uur!!
14 jul 2023
Levering van producten mag iets vlotter
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
1 mei 2023
Ik vind de kwaliteit achter uit gegaan
2 mei 2023
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
29 aug 2023
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen
30 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas is uw bestelling vertraagd, zodra het pakket uit ons magazijn vertrekt, ontvangt u hiervan een bevestiging. Met vriendelijke groet, Team Klingel
8 jul 2023
3 maten groter gekocht helaas te klein
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Klingel