Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN
18 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hebben u inmiddels via de e-mail verder geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Ik koop bijna alles aan kleding en badkamer daar. Ook heren. Leuke prijs voor gewoon leuke dingen. Modieuze kleding, maar ook wat klassieker. Leveren en bestellen en betalen loopt vanzelf. Vaak kortingsacties. Waarom eigenlijk geen 5*? Omdat de aangegeven levering zelden klopt. Als ik iets héél snel nodig heb bv vakantie of feestje, dan koop ik het niet daar. Maar verder top winkel. Ik ben al bijna 40 jaar klant, eerst Duitsland, nu alweer 28 jaar hier.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Goedemorgen, het is altijd goed en gezellig om op de site van Klingel rond te kijken. Producten zijn meestal ok. Heb alleen moeite met het bepalen van de juiste maat. HG, tonw,
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
De kleding is goed afgebeeld. Alleen de levering komt redelijk vaak voor dat als er staat op voorraad dat het een paar weken later word dat het er niet is .
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
De producten die niet meer leverbaar zijn, weghalen van de website. Soms worden er artikelen aangeboden die niet meer leverbaar zijn.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
SJ
Sylvia J.
Nieuwegein

De artikelen zijn prima.

De artikelen zijn prima en de aanbieding top. Alleen de levering heeft een week langer geduurd. Oorzaak misschien te vinden bij DHL.
ML
Maria L.
Middelburg
18 jan 2024
Altijd netjes verzorgd en bezorgd. Niet altijd een DHL chauffeur die het netjes bezorgd. Maar daar kan Klingel niets aandoen.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de bezorger. Met vriendelijke groet, Team Klingel