Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.758 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

28 jan 2024
GS
Genia S.
Rotterdam
Uw medewerksters aan de telefoon zijn behulpzaam en vriendelijk Dat is een beloning na het wachten aan de telefoon wat ik wel begrijp ivm de drukte. Dan is het prettig winkelen online. Overzichtelijk en prettig zoals de artikelen getoond worden. Ik ben ook erg blij met de voordeelcodes. En vooral als ik weer een bestelling ontvang! met vriendelijke groet en een happy new year 2024!
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Klingel
MV
Marina v.
Nieuwegein
Klantenservice is goed. Wat verbeterd kan worden: het assortiment zoals dat te koop staat op de site, aanpassen aan het daadwerkelijke voorraadbeheer op kleur. Dit voorkomt teleurstellingen voor de klant (negatief imago) en is kosteneffectief voor Klingel; minder retourzendingen.
Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
14 jan 2024

Klingel is wel goed maar DHL niet.

Klingel is wel goed maar mijn pakket werd niet bij mij afgeleverd (al was ik thuis), maar op een ander adres. Dat doet DHL vaker want de toevoeging van mijn huisnummer lezen ze niet. 256 ligt 200 meter bij 256F vandaan. En de mensen van 256 houden het pakket gewoon bij zich..
Antwoord van Klingel.nl
Wat vervelend dat de bezorging niet verloopt zoals dit hoort te gaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
MD
Meinie D.
Willemsoord
30 dec 2023
Altijd alles keurig in orde. enig minpuntje: haal uitverkochte artikelen uit de shop. ik klik TE vaak en erger me er dan aan, dat een uitverkocht artikel soms nog wel 6 weken aangeboden wordt. Verder: gemak dient de mens, en voor mij is Klingel gemak.....
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet , Team Klingel
21 jan 2024
Had een opmerking, dat ik de sneaker voor 73,98 gekocht heb en twee dagen later stonden ze voor 49,32 , en toen heb ik een mail gestuurd en kreeg ze voor dat bedrag ook. Dat vondt ik heel netjes
13 jan 2024
Ik vind het hele leuke kleding onder andere ook omdat er veel katoen wordt gebruikt wat erg fijn is voor mijn huid en algehele gemoedstoestand. Daarnaast worden pakketjes altijd tijdig geleverd.
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Klingel

Super

De bestelling werd voldoende doorgegeven qua gang van zaken, 1 product volgens de direct aangegeven datum en de andere bijtijds geïnformeerd dat het product vertraging ondervond.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Snelle afweking van bestelde en geretourneerde artikelen. ook financieel overzicht wordt snel en correct weergegeven. Goede prijs/ kwaliteit-verhouding. Goede aanbiedingen.
NK
Nelly K.
Den Helder
18 jan 2024
aan Klingel bevalt alles goede artikelen vriendelijk personeel en alles wat ik bestel is net zo mooi als het er op internet uitziet jammer dat ze overgaan naar een ander
18 jan 2024

uitstekende service

Bestellen doe ik al vanaf 1995 , dit steeds met een prettige ervaring, ook als er een keer iets teruggestuurmet worden. Mevrouw M.l.Y.Broeke
FK
Fenna K.
Drachten
1 jan 2024

Fijne site om kleding te kopen

Dat alles altijd goed wordt bezorgd en dat de artikelen ook zijn wat je ziet op hun site. Ook bevalt het mij dat ik achteraf kan betalen.