Klingel.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.34/5.00

5.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

Ik heb mijn bestelling nog niet

Had net de betaling overgemaakt. Krijg ik een aanbieding voor hetzelfde artikel, maar dan 20 euro goedkoper☹

1 week geleden
U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via 010 - 447 98 00 of via service@klingel.nl. Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 week geleden
Ondanks een chat van ruim een week geleden waarin werd medegedeeld dat een groot deel van bestelling zou worden afgezonden is er nog steeds geen bestelling ontvangen. Als de winkel Chigo sluit verwacht ik dat de bestelling op een andere manier bij mij komt.

1 week geleden
Op dit moment wordt uw pakket klaargemaakt voor verzending. De bestelling wordt bij de dichtsbijzijnde parcelshop geleverd. U ontvangt hier een e-mail over van DHL. Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ben teleurgesteld, heb geen grote catalogus ontvangen en geen verrassingsproducten voor 13 jaar trouw waren er ook niet helaas.

Antwoord van Klingel.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
kan thuis hoe passen gaat niet goed in de enge paskamers

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Indien u vragen of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel
de trui was van een dunne kwaliteit niet voor de winter de bh was mooi alleen ik heb altijd een b en deze leek wel een c

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Artikelen kunt u binnen de 14 dagen zichttijd kosteloos retourneren of omruilen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
bestelde body voldeed niet, teruggestuurd (een van de eerste keren dat ik iets terugstuur, het merendeel van de bestelde artikelen houd ik altijd) Ruim 10 dagen geleden dat de body is teruggestuurd, hiervan geen bevestiging van ontvangst van Klingel gehad, wel bewijs van dhl van ontvangst body en vervoer terug naar Klingel Ook nog steeds geen geld terug ontvangen, waarvan nota

Antwoord van Klingel.nl
Het duurt altijd twee weken voordat een retour bij ons is verwerkt. U ontvangt van ons een retoursbevestiging als het op uw klantgegevens is verwerkt. Het bedrag wordt dan automatisch weer teruggestort op uw bankrekening. Met vriendelijke groet, team Klingel.
totaal bestelling niet leverbaar alleen swaet shirt televeren broek niet meer dus zo niet gewenst

Antwoord van Klingel.nl
Erg jammer om te lezen dat de bestelling niet meer leverbaar was. Hopelijk is het sweatshirt wel naar wens! Met vriendelijke groet, team Klingel.
de bestelling duurde 2 weken veelte lang , ik verzin nu wel voor ik weer iets bij jullie bestel .

Antwoord van Klingel.nl
In uw bevestiging is aangegeven dat de levertijd langer is dan de standaard levering. Onze excuses voor de vertraging. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel
Levering zeer slecht. Er word ge zegt dat het op voorraad is en dan komt de helft van de bestelling. Ik bestel niet weer bij Klingel.

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel.
We zijn best redelijk tevreden met onze bestelling van Uw postorderbederijf.

Antwoord van Klingel.nl
We hopen de volgende keer op een positievere score als u best redelijk tevreden bent :-). Met vriendelijke groet, team Klingel
Jas besteld die volgens op voorraad zou zijn en tussen 3 a 5 dagen komen. Heeft bijna 4 weken geduurd voor de jas binnen kwam, Product viel er tegen, mouwen waren smal bij de schouder, en armen waren veel te kort( geen gezicht) dus retour gestuurd.. en nu afwachten hoelang het gaat duren voor ik weer mijn geld terug gestort heb?

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@klingel.nl of via 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Heb het terug gestuurd maar ik heb er nog niks van gehoord 19 December en 21 December heb ik het terug gestuurd

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Wij raden u aan om contact op te nemen met onze klantenservice via 010-4479800. Wij kunnen u dan verder helpen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
eerst krijg ik 2 pakjes ik blij dacht me ringen zijn binnen maar tot mijn verbaasing was de zegel van het paket stuk en er zat geen ring in het legen doosje woord gemeld en belooft me een niewe te stuuren nu moet ik alles gelijk in een betalen terwijl ik in termijn kon betalen dus de beloofte een nieuwe te sturen zijn jullie niet na gekomen nog adaar voor mvg

Antwoord van Klingel.nl
Dat is erg jammer om te lezen! U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800. Dan kunnen ze het even voor u nakijken. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Heb 3 dagen op de bezorging van mijn bestelling gewacht. Volgens de bezorger was ik niet thuis. Maar ik denk dat hij omdat ik in een flat woon niet heeft aangebeld. Geen kaartje,met de mogelijkheid om mijn bestelling ergers af te halen. Het is gewoon terug gestuurd. Alleen excuses gekregen. maar geen oplossing.Dit maakt dat ik geen vertrouwen meer heb, in de bezorging van mijn bestelling

Antwoord van Klingel.nl
Wij hebben dit doorgegeven aan DHL en kunnen ons voorstellen dat dit niet prettig is geweest. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hebben voorgesteld om het opnieuw voor u te bestellen als oplossing maar u wilt dit echter niet. U kunt uw gewenste oplossing doorgeven via de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel
Kan er nog niet over oordelen want heb mijn bestelling van 6 dec nog niet binnen.

Antwoord van Klingel.nl
In de winkelmand en in de bevestiging is de verwachte levertijd aangegeven. Deze mails om te beoordelen worden automatisch verstuurd ongeacht de levertijd. Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Klingel
24 u levering werd 1 week

Antwoord van Klingel.nl
Dat is jammer om te lezen. Onze excuses voor de vertraging. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800. Dan boeken ze de spoedleveringskosten voor u af. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Maat tabellen kloppen niet. Wacht al 15 dagen opgeld terug.

Antwoord van Klingel.nl
Hierover kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800. Dan kunnen ze het voor u nakijken. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Zie mijn onbeantwoorde emails

Antwoord van Klingel.nl
Uw e-mails zijn inmiddels beantwoord. Bedankt dat u een beoordeling heeft geplaatst! Met vriendelijke groet, team Klingel.
11 dagen op bestelling moeten wachten kreeg meldingen dat het verzonden was, vertraging had opgelopen, op het afhaalpunt lag, weer vertraging enz. Communicatie via de chat gedaan, die was in eerste instantie overdag offline, na contact te hebben gehad werd het pakje de volgende dag geleverd 6 truien besteld uiteindelijk 2 gehouden. Nu maar hopen dat geld sneller teruggestort wordt.

Antwoord van Klingel.nl
Uw feedback staat genoteerd. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.