Klingel.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.33 / 5.00

4.407 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

de bestelling duurde 2 weken veelte lang , ik verzin nu wel voor ik weer iets bij jullie bestel .

Antwoord van Klingel.nl
In uw bevestiging is aangegeven dat de levertijd langer is dan de standaard levering. Onze excuses voor de vertraging. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel
Levering zeer slecht. Er word ge zegt dat het op voorraad is en dan komt de helft van de bestelling. Ik bestel niet weer bij Klingel.

1 week geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel.
3 weken geleden
We zijn best redelijk tevreden met onze bestelling van Uw postorderbederijf.

3 weken geleden
We hopen de volgende keer op een positievere score als u best redelijk tevreden bent :-). Met vriendelijke groet, team Klingel
Jas besteld die volgens op voorraad zou zijn en tussen 3 a 5 dagen komen. Heeft bijna 4 weken geduurd voor de jas binnen kwam, Product viel er tegen, mouwen waren smal bij de schouder, en armen waren veel te kort( geen gezicht) dus retour gestuurd.. en nu afwachten hoelang het gaat duren voor ik weer mijn geld terug gestort heb?

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw beoordeling en feedback! U kunt hierover altijd contact opnemen met onze klantenservice via service@klingel.nl of via 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Heb het terug gestuurd maar ik heb er nog niks van gehoord 19 December en 21 December heb ik het terug gestuurd

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Wij raden u aan om contact op te nemen met onze klantenservice via 010-4479800. Wij kunnen u dan verder helpen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
eerst krijg ik 2 pakjes ik blij dacht me ringen zijn binnen maar tot mijn verbaasing was de zegel van het paket stuk en er zat geen ring in het legen doosje woord gemeld en belooft me een niewe te stuuren nu moet ik alles gelijk in een betalen terwijl ik in termijn kon betalen dus de beloofte een nieuwe te sturen zijn jullie niet na gekomen nog adaar voor mvg

Antwoord van Klingel.nl
Dat is erg jammer om te lezen! U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800. Dan kunnen ze het even voor u nakijken. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Heb 3 dagen op de bezorging van mijn bestelling gewacht. Volgens de bezorger was ik niet thuis. Maar ik denk dat hij omdat ik in een flat woon niet heeft aangebeld. Geen kaartje,met de mogelijkheid om mijn bestelling ergers af te halen. Het is gewoon terug gestuurd. Alleen excuses gekregen. maar geen oplossing.Dit maakt dat ik geen vertrouwen meer heb, in de bezorging van mijn bestelling

Antwoord van Klingel.nl
Wij hebben dit doorgegeven aan DHL en kunnen ons voorstellen dat dit niet prettig is geweest. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hebben voorgesteld om het opnieuw voor u te bestellen als oplossing maar u wilt dit echter niet. U kunt uw gewenste oplossing doorgeven via de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel
Kan er nog niet over oordelen want heb mijn bestelling van 6 dec nog niet binnen.

Antwoord van Klingel.nl
In de winkelmand en in de bevestiging is de verwachte levertijd aangegeven. Deze mails om te beoordelen worden automatisch verstuurd ongeacht de levertijd. Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Klingel
24 u levering werd 1 week

Antwoord van Klingel.nl
Dat is jammer om te lezen. Onze excuses voor de vertraging. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800. Dan boeken ze de spoedleveringskosten voor u af. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Maat tabellen kloppen niet. Wacht al 15 dagen opgeld terug.

Antwoord van Klingel.nl
Hierover kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479800. Dan kunnen ze het voor u nakijken. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Zie mijn onbeantwoorde emails

Antwoord van Klingel.nl
Uw e-mails zijn inmiddels beantwoord. Bedankt dat u een beoordeling heeft geplaatst! Met vriendelijke groet, team Klingel.
11 dagen op bestelling moeten wachten kreeg meldingen dat het verzonden was, vertraging had opgelopen, op het afhaalpunt lag, weer vertraging enz. Communicatie via de chat gedaan, die was in eerste instantie overdag offline, na contact te hebben gehad werd het pakje de volgende dag geleverd 6 truien besteld uiteindelijk 2 gehouden. Nu maar hopen dat geld sneller teruggestort wordt.

Antwoord van Klingel.nl
Uw feedback staat genoteerd. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
helaas geen grotere maten dan 54-56

Antwoord van Klingel.nl
Van een aantal artikelen hebben wij wel grotere maten in ons assortiment. In onze zoekfilter op de website kunt u dat vinden. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Zeer trage levering van goederen, niet van deze tijd voor een webshop

Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
Er is nog steeds niks geleverd

Antwoord van Klingel.nl
In uw bevestiging is aangegeven dat het artikel een langere levertijd heeft. Ook is dit terug te vinden via Mijn Account. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, wordt u per mail door ons op de hoogte gehouden. Alvast veel plezier met de bestelling gewenst. Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik heb altijd bestelling geplaatst onder maandelijkse betaling nu gaat het niet meer hoe kan dat en dan Is het meestal te laat

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Als u vragen heeft over de betaalmogelijkheden, kunt u contact opnemen via service@klingel.nl of 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
enkele paren schoenen/laarsjes besteld ivm moeilijke voeten levertijd duurt wel erg lang, zelfs tot januari

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback! Soms zijn bepaalde artikelen niet op voorraad en dan hebben ze een langere levertijd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Bestelling lange levertijd en niet alles ineen.

Antwoord van Klingel.nl
Indien een artikel niet op voorraad is, bieden wij de mogelijkheid om alvast voorruit te bestellen. Ook kunt u aangeven dat u geen deellevering wilt ontvangen. Nu is er niet voor gekozen waardoor het artikel wat wel op voorraad is, alvast naar u wordt verstuurd. Met vriendelijke groet, team Klingel
Een product was er eerst wel maand weer niet

Antwoord van Klingel.nl
Wij hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, team Klingel
ik heb deze zending al 2x beoordeeld. 3x is echt te gek