Klingel.nlBeoordelingen

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.35/5.00

4.928 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Klingel.nl

Volgens de site levering 3 tot 5 dagen, na de bestelling krijg je bericht levering na 4 weken. site zo aan passen dat je bij bestelling direct ziet of voorraad correct is voor leveringstijd die er staat,
Ik heb mijn producten nog steeds niet ontvangen. Het pakket is door DHL als vermist opgegeven. Klingel stuurde mij kort geleden een bericht dat het pakket retour was. Ik heb er nog niets van gezien of ontvangen en met Klingel gebeld, waar ik vernam dat de bestelling opnieuw zou worden gestuurd. Ik ben in afwachting van wat komen gaat. Komt mijn bestelling nog, denk ik dan. En hoe zit t met Klarna.
 Antwoord van Klingel.nl
We raden aan om hierover contact op te nemen met onze eigen klantenservice zodat wij u hiermee verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, team Klingel
Is nog niet binnen
Levertijd te lang.
 Antwoord van Klingel.nl
In verband met de corona crisis is het uitleveren van onze artikelen bemoeilijkt en zijn de levertijden langer dan gewenst. We bieden hiervoor onze excuses aan voor de late levering. U ontvangt een mail met een track&trace code en u krijgt een mail zodra er een bezorgmoment bekend is. We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
dat het een bestelling is die er nog steeds niet binnen is vind dit een slechtebe doening is ik wil door geven dat ik de bestelling af want als ik nu nog 5 weken moet wachten zeg mijn bestelling nu af dus je hoeft die niet meer te sturenom dit de bestelling zonder iets te laten weten en nu nog 5 weken moet wachten dan hoeft he niet meer Tonny Vincent
Ik heb op 5 juni het pakket retour aangeboden bij DHL. Inmiddels is het 18 juni en nog steeds niet bij Klingel door fouten bij DHL. Dus mijn retour is na 15 dagen nog steeds niet verwerkt, hier kan Klingel verder niets aan doen maar trieste zaak van vervoerder!!
 Antwoord van Klingel.nl
Het verwerken van een retour kan bij ons twee tot uiterlijk drie weken duren. Zodra het retour volledig is verwerkt, ontvangt u een retoursbevestiging van ons. Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik wacht nog op mijn pakjes ?
 Antwoord van Klingel.nl
Zodra het wordt verstuurd ontvangt u hier een e-mail over. Als u meer informantie hierover wilt kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel.
alleen het laatste pakket helemaal beschadigt
 Antwoord van Klingel.nl
Excuses voor het ongemak! Wij zullen hier een melding van maken bij DHL. Met vriendelijke groet, team Klingel.
verkeerde tapijt geen van levering
 Antwoord van Klingel.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Ik wil graag bestellen maar hoor of zie niks !
 Antwoord van Klingel.nl
Indien er onduidelijkheden zijn of u andere vragen heeft, kunt u het beste contact opnemen met onze eigen klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, team Klingel
ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen dus kan ik geen beoordeling geven
 Antwoord van Klingel.nl
U ontvangt een e-mail zodra uw pakket wordt verstuurd. Voor meer informatie raadt ik u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Klingel
De levertijd van de bestelde artikelen is belachelijk lang. Ook vorig jaar al dus de corona crisis is geen excuus. Wachttijd 4 tot 6 weken. Wat heb ik aan een tientje korting als mijn bestelling veel te laat ontvang. Zorg voor kortere levertijden
 Antwoord van Klingel.nl
Heel erg bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik kan hier geen antwoord op geven. Heb het bestelde nog niet ontvangen
 Antwoord van Klingel.nl
In uw bestelbevestiging is aangegeven dat de artikelen niet op voorraad zijn en wat de verwachte levertijd is. Via de Track & Trace code is aangegeven dat het vandaag bezorg wordt. We wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Klingel
Nog niet alles van mijn bestelling mogen ontvangen
 Antwoord van Klingel.nl
Wij hebben u een e-mail gestuurd om de situatie verder aan u toe te lichten. Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Heb de bestellingen retour gedaan
 Antwoord van Klingel.nl
Volgende keer beter! Met vriendelijke groet, team Klingel.
alles retour geen goede maat toen nieuw besteld tot mijn verbazing moest ik meer als 45 euro bestellen om dat het beleid is van klingel zeer slecht beleid omdat ik toch bij elke bestelling verzendkosten betaal nooit meer HR.Willemsen
 Antwoord van Klingel.nl
U kunt hiervoor het beste contact met onze klantenservice opnemen. Dan kunnen ze dit voor u bestellen. Met een omruilen is dat niet van toepassing. Met vriendelijke groet, team Klingel
Levering duurt veel te lang. Info hierover wordt pas verstrekt als er naar gevraagd wordt. De producten geef ik daarom een neutrale beoordeling.
 Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Deze levering was snel, maar niet alles was oké.
 Antwoord van Klingel.nl
Jammer! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Het bestelde product kon nu opeens niet meer worden geleverd!
 Antwoord van Klingel.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonummer: 010-447980 voor meer informatie. Met vriendelijke groet, team Klingel.
gewoon niet goed
 Antwoord van Klingel.nl
We vinden het niet leuk om uw beoordeling te lezen. Indien we u kunnen helpen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klingel