Klingel.nl

Online dames- en herenmode, schoenen en meer...

Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE  Capelle aan den IJssel

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.32 / 5.00

3.486 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 3.486 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Klingel.nl

1 dag geleden
helaas geen grotere maten dan 54-56

1 week geleden
Zeer trage levering van goederen, niet van deze tijd voor een webshop

Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
1 week geleden
Er is nog steeds niks geleverd

1 week geleden
In uw bevestiging is aangegeven dat het artikel een langere levertijd heeft. Ook is dit terug te vinden via Mijn Account. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, wordt u per mail door ons op de hoogte gehouden. Alvast veel plezier met de bestelling gewenst. Met vriendelijke groet, team Klingel
2 weken geleden
Ik heb altijd bestelling geplaatst onder maandelijkse betaling nu gaat het niet meer hoe kan dat en dan Is het meestal te laat

2 weken geleden
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Als u vragen heeft over de betaalmogelijkheden, kunt u contact opnemen via service@klingel.nl of 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
2 weken geleden
enkele paren schoenen/laarsjes besteld ivm moeilijke voeten levertijd duurt wel erg lang, zelfs tot januari

2 weken geleden
Bedankt voor uw feedback! Soms zijn bepaalde artikelen niet op voorraad en dan hebben ze een langere levertijd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Klingel.
2 weken geleden
Bestelling lange levertijd en niet alles ineen.

2 weken geleden
Indien een artikel niet op voorraad is, bieden wij de mogelijkheid om alvast voorruit te bestellen. Ook kunt u aangeven dat u geen deellevering wilt ontvangen. Nu is er niet voor gekozen waardoor het artikel wat wel op voorraad is, alvast naar u wordt verstuurd. Met vriendelijke groet, team Klingel
Een product was er eerst wel maand weer niet

2 weken geleden
Wij hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, team Klingel
ik heb deze zending al 2x beoordeeld. 3x is echt te gek

levering bij DHL misgegaan.

2 weken geleden
Dat is jammer om te lezen. U kunt daarvoor altijd contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479890. Met vriendelijke groet, team Klingel.
Als je iets besteld dan is het er negen van tien keer niet. Duurt het weken voor het geleverd wordt.

3 weken geleden
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Soms kan de levertijd van bepaalde artikelen wat langer zijn omdat u ze vooruit kunt bestellen. Met vriendelijke groet, team Klingel.
3 weken geleden
Bestelling is nog steeds niet uitgeleverd

3 weken geleden
De levertijd van uw bestelling staat als het goed is in uw bestelbevestiging. De leverancier heeft aangegeven het artikel niet eerder te kunnen leveren, onze excuses voor het ongemak. Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u hier een e-mail over. Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankopen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
De levering werd 3x uitgesteld door dhl vanwege sorteerproblemen

Antwoord van Klingel.nl
Wij kunnen ons voorstellen dat dit geen prettige ervaring is. Echter zijn wij ook afhankelijk van de planning van DHL. Met vriendelijke groet, team Klingel
Trage levertijd via DHL. Retourzending lastig. Er wordt geen retourzending bon als bewijs van retourzending afgegeven, maar er wordt een email gestuurd. Als de email niet aankomt heeft de klant totaal geen bewijs van retour zending

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Uw feedback staat genoteerd! Met vriendelijke groet, team Klingel.
pakket is nooit aangekomen. reactie met een standaard brief. Word contact gezocht met DHL

Antwoord van Klingel.nl
Wij wachten nu inderdaad op een reactie van DHL. U word hierover op de hoogte gehouden. Toch bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Produkten zijn verhoudingsgewijs niet zo geweldig

Antwoord van Klingel.nl
Indien u niet tevreden bent mag u het kosteloos binnen 14 dagen retour versturen via elke DHL Parcelshop bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, team Klingel
Ben niet tevreden gezien ik door gegeven hebt dat ik zendingen niet per deel wil

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor de feedback. De bestelling wordt ook niet in delen verstuurd. Op dit moment wordt er nog gewacht op 1 artikel wat nog niet op voorraad is. Zodra deze wel binnen is, wordt de bestelling compleet verstuurd. Met vriendelijke groet, team Klingel
bestelde artikelen, kunstplanten worden NIET geleverd binnen de afgesproken levertijd, heb er weken op moeten wachten in plaats van binnen 3-5 dagen, erg slecht dus

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat de kunstplanten niet geleverd zijn binnen de 3-5 werkdagen. De meeste kunstplanten worden direct vanuit de leverancier verstuurd in plaats van uit ons eigen magazijn. Vandaar dat de levering langer heeft geduurd. Met vriendelijke groet, team Klingel
Het pakket zou afgeleverd worden bij een service punt. Via een mailtje kwam het bericht dat het thuisbezorgd zou worden. alsnog aangegeven dat het naar het service punt moest. Daarna bericht dat het pakket weer teruggestuurd was naar Klingel Daarna bericht dat het pakket afgehaald kon worden bij het servicepunt Dat was niet het gevalPas een dag later tegen 17.00 uur bleek het pakket er wel te

Antwoord van Klingel.nl
Wij kunnen ons voorstellen dat dit verwarrend is geweest. Tijdens het plaatsen van de bestelling zijn de gegevens van de Parcelshop niet volledig ingevuld waardoor het niet werd herkend. Hierdoor is de bestelling verstuurd naar uw huisadres. Zelf heeft u hierna de Parcelshop weer geselecteerd. Veel plezier met uw bestelling gewenst! Met vriendelijke groet, team Klingel
levertijd duurde veel langer dan beloofd, kwaliteit van de artikelen viel ook heel erg tegen en de prijs kwaliteit verhouding was niet goed, eenvoudig te duur, erg jammer, Klingel voldoet de laatste tijd qua levertijd zeker niet aan de toezegging die je krijgt bij het plaatsen van de bestelling. Excuses voor de vertraging is dan de berichtgeving.. 3-5 dagen wordt 2 weken of langer, slecht dus

Antwoord van Klingel.nl
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, team Klingel.
sneller leveren en niet tussentijds voorwaarden aan willen passen

Antwoord van Klingel.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben al meerdere malen contact gehad over uw bestelling. Alle informatie over de status van uw bestelling kunt u terugvinden in onze correspondentie. Met vriendelijke groet, team Klingel