Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Jammer Klingel stopt

Jammer, na zovele jaren klant stopt Klingel per februari 2024! Altijd goede service, klantvriendelijk , geduld en mooie spullen op hun website. Ik hoop dat Bader Company die Klingel overneemt ook die service biedt in de toekomst. Ik heb nog volste vertrouwen in Klingel. Mocht Klingel ooit terugkomen, jullie hebben mij nog als klant. Bader Company laat zien wat jullie in huis hebben.
EV
Els v.
Harmelen

Prijs kwaliteitsverhouding oké

Kleding van Klingel past mij altijd goed. Ook als een kledingstuk binnenkomt klopt de kleur zoals op de foto en de de kwaliteit is ook goed. Heb in de loop der jaren maar een enkele keer iets teruggestuurd.

Gordv

Het is tot nu toe altijd goed en Nooitbproblemen gehad Altijd bericht gehad dat de goederen die ik wel evens terug stuurde aan gekomen waren enz Had ik en probleempje even telefoontje en klaar
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
GV
G V.
Rockanje, Holland
28 jan 2024
- Enorme keuze aan kleding - De kwaliteit en afwerking is prima! - Uitstekende vormgeving - Zeer redelijk geprijsd / Regelmatig grote kortingen - Snelle bezorging en gratis retour
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Klingel
MT
Meike T.
Hengelo
service en communicatie is prima maar de maatgeving van verschillende artikelen is nogal afwisselend; bijvoorbeeld BH C 100 van het ene merk is compleet anders dan van een ander merk
Klingel levert kleding die bij me past. Vooral de korte maten voor broeken en jassen is een reden om bij Klingel te bestellen. De bestelde kleding wordt in goede orde ontvangen.
WV
willem v.
Purmerend
Heel lang klant en altijd goed gegaan, behalve toen de corona op de hoek kwam kijken. Die hausse kon men niet aan en levering ex buitenland ging stotteren
Twee winterjassen Geweldig plus de maat is ook de juiste maat dus een zeer goede pasvorm ook als je iets grotere maat hebt Super
AK
Ik heb goede ervaringen met klingel.ik zou niet weten wat jullie beter kunnen doen.prima zo. GroetjesAnnie
JJ
Justyna J.
Hoogezand
Super dingen en een goede klantenservice,ik ben erg blij met alles wat ik bij klingel heb gekocht.
Het is allemaal goed niks op aan te merken de schoenen waren top 👌 en een snelle levering

Mooie broeken voor zacht prijsje

Broeken gekocht en prijs kwaliteit super en snelle levering Routeren gaat ook makkelijk
AL
A.A.A.M. L.
Nieuw Heeten
Klingel is en bedrijf dat zijn afspraken na komt, altijd op tijd en goed verpakt.
Mooie beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Klingel
RB
4 feb 2024
Goede service, Houdt zich aan afspraken, vlugge levering. Niks op aan te merken
CV
C V.
Langeweg

Goede site

Altijd snel en goede service is er iets niet naar wens dan is dat geen probleem
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
3 feb 2024

Paola Jeans

Beschrijving en foto's zijn perfect evenals de kwaliteit. Snelle levering.
Prachtig jasje, precies zoals verwacht en voor vele gelegenheden te dragen
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
MM
Marianne M.
Hilversum
Dat wat ik bestelt hebt , prachtig is en wat de kwaliteit betreft ook .
CN
Carolien n.
hoogvliet noord

Mooie wcmat

Snel geleverd en het matje zag er het zelfde uit als op het plaatje

Prachtige merkschoen

Ik kocht 2 paar prachtige schoenen merk Robert Kent. Fijne pasvorm.
Antwoord van Klingel.nl
Mooie beoordeling, dank u wel! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Klingel