Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.883 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.843 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Ik koop bijna alles aan kleding en badkamer daar. Ook heren. Leuke prijs voor gewoon leuke dingen. Modieuze kleding, maar ook wat klassieker. Leveren en bestellen en betalen loopt vanzelf. Vaak kortingsacties. Waarom eigenlijk geen 5*? Omdat de aangegeven levering zelden klopt. Als ik iets héél snel nodig heb bv vakantie of feestje, dan koop ik het niet daar. Maar verder top winkel. Ik ben al bijna 40 jaar klant, eerst Duitsland, nu alweer 28 jaar hier.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
JV
J v.
Hillegom
4 feb 2024

Fijne webshop maar inloggen soms een uitdaging

Ondanks de keuze “ingelogd blijven” moet ik vaak opnieuw inloggen, soms al binnen een paar dagen. En dan moet ik soms een nieuw wachtwoord aanmaken omdat mijn inlog niet herkend wordt. Dat vind ik erg vervelend. Het online kopen in de webshop gaat heel goed, filterd werken goed en ook het notitieblok werkt goed. Wat wel jammer is, is dat soms bij het filteren op maat, ook vaak uitverkochte artikelen (in die maat) worden getoond. Dat kan beter.

Wacht al bijna 2 weken op bezorging

Wacht al bijna 2 weken op bezorging. Dat was in het verleden sneller. Ook heb ik meerdere artikelen besteld die binnen 3-5 zou worden bezorgd.Ik krijg dan van 1 artikel bericht dat het niet op tijd bezorgd kan worden. De rest komt ook niet maar geen bericht over gehad.De bestelling hiervoot klopte ook niet verkeerde afb. met verkeerde prijs gelukkig wel het goede art.Dit ben ik niet gewend in het verleden ging het altid perfect.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Mooie betaalbare kleding. Maar wel vervelend als je een mail krijg dat je eerst je maten moet weten voor je besteld.Het is toch heel normaal dat als iets in jouw maat niet lekker zit.In de winkel pas je toch ook verschillende maten voor je het koopt.Soms ligt het aan het merk,en soms aan het aankomen of afvallen van je lichaam. Dus niet weer zulke mailtjes sturen aub.Daardoor bestel ik bijna niet meer bij Klingel. Vg Maria
QM
Quality M.
Anna Paulowna

Overname Klingel door Bader

Doordat klingel is overgenomen door Bader op 1 februari kun je niet meer in je account komen zonder heel veel zoeken en gebruik makend van een niet beveiligde site. Ik vind dit erg jammer, aangezien wij altijd zeer tevreden waren over Klingel. Nu zijn ook de prijzen ineens pittig verhoogd.. Voor ons geen Klingel meer. Erg jammer….
Artikel uit de sale. Was direct leverbaar , in drie dagen . Op vrijdag besteld , weekend ertussen, dus woensdag had ik het verwacht. Werd alleen de woensdag de week erop. Is niet erg maar laat het even weten , ff een mailtje. Wel zo klantvriendelijk
DW
diny w.
Azewijn
Levertijd duurt veel te lang en bij terug zenden duurt het terugstorten van het geldbedrag ook veel te lang. Wacht al 2 weken op een fleecevest en is nog niet geleverd. Heel slechte service.
3 feb 2024

ruilen kan niet meer

Een jas besteld bij Klingel in de uitverkoop, wilde die omruilen voor een maat kleiner, dat kon niet want Klingel is net overgenomen door Bader. Was mij niet medegedeeld van te voren.

Jammer Klingel stopt

Jammer, na zovele jaren klant stopt Klingel per februari 2024! Altijd goede service, klantvriendelijk , geduld en mooie spullen op hun website. Ik hoop dat Bader Company die Klingel overneemt ook die service biedt in de toekomst. Ik heb nog volste vertrouwen in Klingel. Mocht Klingel ooit terugkomen, jullie hebben mij nog als klant. Bader Company laat zien wat jullie in huis hebben.
EV
Els v.
Harmelen

Prijs kwaliteitsverhouding oké

Kleding van Klingel past mij altijd goed. Ook als een kledingstuk binnenkomt klopt de kleur zoals op de foto en de de kwaliteit is ook goed. Heb in de loop der jaren maar een enkele keer iets teruggestuurd.
21 jan 2024
Had een opmerking, dat ik de sneaker voor 73,98 gekocht heb en twee dagen later stonden ze voor 49,32 , en toen heb ik een mail gestuurd en kreeg ze voor dat bedrag ook. Dat vondt ik heel netjes
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel

Gordv

Het is tot nu toe altijd goed en Nooitbproblemen gehad Altijd bericht gehad dat de goederen die ik wel evens terug stuurde aan gekomen waren enz Had ik en probleempje even telefoontje en klaar
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Bestelde items waren naar verwachting alleen de beloofde levertijd werd niet nagekomen e na een telefoontje van mij vonden zij dat de gewoonste zaak van de wereld: een beetje te positief
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de bestelling later heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Klingel
prijzen zijn niet hoog (vooral in de uitverkoop!) Verder word ik altijd vriendelijk geholpen aan de telefoon, ben al heel lang een klant va Klingel en heb beslist niet te klagen over U!
GV
G V.
Rockanje, Holland
28 jan 2024
- Enorme keuze aan kleding - De kwaliteit en afwerking is prima! - Uitstekende vormgeving - Zeer redelijk geprijsd / Regelmatig grote kortingen - Snelle bezorging en gratis retour
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Klingel
MT
Meike T.
Hengelo
service en communicatie is prima maar de maatgeving van verschillende artikelen is nogal afwisselend; bijvoorbeeld BH C 100 van het ene merk is compleet anders dan van een ander merk
Klingel levert kleding die bij me past. Vooral de korte maten voor broeken en jassen is een reden om bij Klingel te bestellen. De bestelde kleding wordt in goede orde ontvangen.
Goedemorgen, het is altijd goed en gezellig om op de site van Klingel rond te kijken. Producten zijn meestal ok. Heb alleen moeite met het bepalen van de juiste maat. HG, tonw,
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
NK
Nelly K.
Den Helder
18 jan 2024
aan Klingel bevalt alles goede artikelen vriendelijk personeel en alles wat ik bestel is net zo mooi als het er op internet uitziet jammer dat ze overgaan naar een ander
18 jan 2024
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Klingel