vikingchoice.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.967 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
vikingchoice.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 sep 2023
Supersnelle levering in Belgie ! We wensten een extra opvouwbare (goede) matras voor onze logerende kleinkinderen in het weekend van 26-08-2023, en bestelden die op woensdag 23-08-2023 bij Viking Choice. Volgens het verzendingschema was de levering pas maandag 28-08-2023 in Belgie. Maar, reeds vrijdagmiddag 25-08-2023, belde GLS aan onze voordeur met de matras! Zeer tevreden over de supersnelle levering in Belgie ! Ons kleinkind sliep als een roosje op onze VIKING CHOICE Matras Opvouwbaar 195x80x15cm !

26 sep 2023
Stoel besteld, duurde heel lang. Na verschillende telefoongesprekken uiteindelijk na meer dan een maand ontvangen. Bleek stoel ook nog eens defect te zijn. Gebeld, foto gestuurd, weer gebeld…….. Sta weer in de wacht…….. Ben er helemaal klaar mee.

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

HV
Henk V.
Groningen

Pas snel na aansporing

De oSnorspronkelijke bestelling was niet leverbaar hetgeen niet directr metbions werd gecommuniceerd, Na tel contact en aanpassing van oinze opdracht was het verder verloop vlekkeloos en snel.
Prima apparaat alleen de Nederlandse gebruiksaanwijzing ontbrak. Er was wel een Poolse gebruiksaanwijzing toegevoegd. De Engelse beschrijving via de link was niet compleet. Juist bij de gebruiksaanwijzing stopte ook de Nederlandse beschrijving. De translation Eng-Ned die ik van jullie medewerker heel vriendelijk doorgestuurd had gekregen was een grote brei zonder leestekens. Ik heb de gebruiksaanwijzing zelf op een duidelijke volgorde gezet. Daarna kon ik met het toestel aan de slag.

Ontvangen Informatie van…I.M van der Dijs

Ontvangen Informatie van Klantenservice; duidelijk, compleet en beleefd.

Houtkachel

Ik zou het niet weten wat beter kan. Kachel staat nog niet op zijn plek, maar alles gecontroleerd en is prima.
LD
18 jan 2024
11 jun 2023
Prima materiaal met een duidelijke montagehandleiding. Het voldoet volledig aan de beschrijving.we kregen direct na de bestelling een stuk of 4 mailtjes die niet allemaal even duidelijk waren. We moesten wel lang wachten tot de zandbak geleverd werd. Hij was op voorraad, maar het duurde desondanks anderhalve week. Verder dik tevreden hoor!
15 sep 2023
Bedankt voor de feedback!
15 jun 2023

Service

Er was wat mis gegaan met het verzenden, dit werd snel opgepakt en ik kreeg een paar dagen later alsnog mijn bestelling waar ik op gehoopt had. Super service
15 sep 2023
Fijn dat het opgelost is! Bedankt voor de beoordeling!
22 aug 2023
De levering duurde enkele weken langer dan aangegeven op de website. Verzendingskosten werden terugbetaald ter compensatie, goede service!
15 sep 2023
Wat jammer dat het wat langer duurde voordat het geleverd werd. Gelukkig is het naar tevredenheid opgelost. Bedankt voor uw beoordeling!
25 apr 2023
Levering prima! Alleen jammer dat het fitnesbankje niet inklapbaar is zoals in de beschrijving was geschreven.
De trampoline is van hele goede kwaliteit en de levering was super snel. Wel vond ik het vervelend dat jullie niet gereageerd hebben op mijn opmerking die ik geplaatst had bij de bestelling; Ik vroeg uitdrukkelijk of jullie niet het net en het trapje mee wilden sturen maar daar hebben jullie helemaal niets mee gedaan.
materialen zijn goed (goede kwaliteit). De halterstang heeft vieze geur. Toen werd open gemaakt, de halterstang heeft geur van urine. Wij hebben schoon gewassen met afwasmiddel...daarna was weer ok. Bedankt.
25 mei 2023
product ontvangen zoals gevraagd. levertermijn toch 5 dagen (besteld woensdagavond - ontvangen maandagavond), hoewel reeds op vrijdag een mail dat de bestelling op zaterdag zou geleverd worden
WF
Wout F.
Eindhoven
15 nov 2023

Eerste zending was beschadigd.

De kachel kwam geheel beschadigd bij ons aan. Na een telefoontje met een zeer vriendelijke dame werd alles snel geregeld en werd een nieuwe kachel naar ons opgestuurd.
Goede kwaliteit. Ziet eruit zoals omschreven op de site. Helaas duurde het even voordat de bestelling verzonden werd.
27 sep 2023
Klantenservice heel vriendelijk, de bezorging met DHL ging 2 x fout, nu 3e poging met GLS.
29 sep 2023
Wat jammer dat het met de koeriersdiensten zo mis is gegaan! Ik zie dat GLS het ondertussen bij u bezorgd heeft. Mocht het onverhoopt toch niet zo zijn, neem dan gerust contact met ons op. Excuses voor het ongemak!
23 aug 2023
Beste, Bestelling professional uitgevoerd. Groeten
15 sep 2023
Bedankt voor de lovende woorden en de beoordeling!