vikingchoice.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.959 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
vikingchoice.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 sep 2023
Supersnelle levering in Belgie ! We wensten een extra opvouwbare (goede) matras voor onze logerende kleinkinderen in het weekend van 26-08-2023, en bestelden die op woensdag 23-08-2023 bij Viking Choice. Volgens het verzendingschema was de levering pas maandag 28-08-2023 in Belgie. Maar, reeds vrijdagmiddag 25-08-2023, belde GLS aan onze voordeur met de matras! Zeer tevreden over de supersnelle levering in Belgie ! Ons kleinkind sliep als een roosje op onze VIKING CHOICE Matras Opvouwbaar 195x80x15cm !

26 sep 2023
Stoel besteld, duurde heel lang. Na verschillende telefoongesprekken uiteindelijk na meer dan een maand ontvangen. Bleek stoel ook nog eens defect te zijn. Gebeld, foto gestuurd, weer gebeld…….. Sta weer in de wacht…….. Ben er helemaal klaar mee.

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

1 jul 2023

Geweldig Shop

2e keer een bestelling bij VC en deze kwam nog sneller binnen dan verwacht! De bezorger hielp met het naar binnen tillen wat enorm werd gewaardeerd want het pakket woog nog al zwaar! Alles wederom weer perfect in orde!
15 sep 2023
Wat leuk om te lezen! Bedankt voor de beoordeling!
VK
Veronika K.
Nieuw-Vennep
11 okt 2023
Veel keuze op de website. We hebben een huisjesbed voor onze dochter besteld, alles eromheen liep vlekkeloos. Bed was netjes en tijdig geleverd, ook de instructie was duidelijk. Bed hebben we snel in elkaar gezet.
16 okt 2023
Wat fijn om te lezen dat het vlekkeloos is verlopen! Bedankt voor de 5-sterren beoordeling!
2 aug 2023
Prima levering. Het is alleen vreemd dat de verpakking van zowel buiten als binnenkant bij levering gecontroleerd moet worden. Dat kun je niet verlangen van een vervoersbedrijf. Ook voor hen geldt: tijd is geld.
15 sep 2023
Bedankt voor de feedback Resi!
10 okt 2023
De twist car is prima handig hulpmiddel erbin geleverd om het goed vast te zetten. Service uitstekend wordt goed gereageerd op een vraag. Mij kleinzoon is er super blijmee bedankt tot een volgende keer
16 okt 2023
Bedankt voor de lovende woorden Maria!
28 jun 2023
Nadat de bezorgdienst het pakje zonder aan te bieden naar een plek op 30 km afstand terugbracht heeft De verkoper ingegrepen en gezorgd dat het pakjes nogmaals aangeboden werd Prima afgewikkeld
15 sep 2023
Fijn dat het goed opgelost is! Bedankt voor de beoordeling!
12 mei 2023
Een fijn apparaat met de juiste prijs kwaliteit verhouding. Het zou alleen wel fijn zijn als er een Engelse of Nederlandse handleiding bij zou zitten
16 mei 2023
Veel beter dan verwacht Ik had ergens anders duurder gekocht ma heeft heel goed afgedekt ben zeer tevreden
29 mrt 2023

Trampoline

Snelle en correcte levering. Makkelijk in mekaar te steken, goede handleiding. Stevig materiaal.
IB
Ingrid B.
Hoogezand
14 apr 2023

Prima website en service

Snel kunnen bestellen op een duidelijke website, snelle levering en mooie producten.
29 jul 2023
Geleverde voldoet volledig aan de verwachting, kleinkind is er heel blij mee
15 sep 2023
Fijn om te lezen dat het voldoet aan de verwachting en dat uw kleinkind er blij mee is! Bedankt voor de beoordeling!
7 apr 2023

Gewoon top!!!

Snelle levering en het item is zoals het beschreven staat. Gewoon top...
29 jul 2023
Goede prijs kwaliteit verhouding, informatief en snelle levering.
15 sep 2023
Fijn om te lezen Leon! Bedankt voor de beoordeling!
27 mei 2023
Snelle levering, goed product en goede prijs/kwaliteitverhouding
8 jul 2023

Good Service

Ordered a bar table. Was delivered promptly and looks great
15 sep 2023
Thank you for your kind words!
3 aug 2023
Mooie stevige trampoline zeker het geldwaard snel bezorgt
15 sep 2023
Fijn om te lezen Nathalie! Bedankt voor de lovende woorden!
16 mei 2023
Bardzo mi się podoba, latwo sie składa, jestem zadowolona
11 apr 2023
Snelle levering, goede verpakking, voldoende accesories.
9 jun 2023
Alles paste precies op de oude trampoline. Goed zo.
15 sep 2023
Fijn om te lezen dat het goed past. Veel plezier met de bestelling!
5 jun 2023
Het voldoet aan mijn verwachting. Goeie keuze gemaakt.
15 sep 2023
Fijn om te lezen! Bedankt voor de beoordeling!
12 mei 2023
Snel verstuurd. Mooie trampolinerand, die goed paste.