vikingchoice.nlBeoordelingen

Pepijn Jansen

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

4.55/5.00

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vikingchoice.nl

Goede service
Ik kocht een zwembad 450x122 aan via de site daar het op voorraad stond. Ondanks de hele corona-situatie heb ik de levering goed ontvangen. Prachtig product van goede kwaliteit aan een uitstekende prijs. Ietsje latere levering (2 dagen wegens corona) is perfect mee te leven. En de vrachtwagenchauffeur was erg beleefd, vriendelijk en gedienstig. U ZIET ME GEGARANDEERD TERUG. DANK JULLIE ZEER!!!!
Netjes geleverd en reageren bij vragen
Beetje verlate levering ten opzichte van de voorziene datum maar gezien de Coronacrisis toch redelijk. Product is helemaal zoals beschreven en netjes tot achter het huis gebracht. Al bij al blij met de aankoop!
Communicatie rond de levering was niet goed
Zwembad in goede staat ontvangen, levering liet echter 3 weken op zich wachten in plaats van maximaal 7 werkdagen zoals bij de bestelling was aangegeven.
Alles goed ontvangen. Goede leverdienst !
De bereikbaarheid via telefoon/mail is hoegenaamd onbestaand.
Levertermijn duurt langer dan aangeduid op de website. Telefonisch contact nemen bleek niet mogelijk en op mails werd laat gereageerd. Ondanks dit kwam alles wel in orde en voldeed het product aan de omschrijving. Dus al bij al toch tevreden. Tip: iets duidelijker communiceren.
Het is een prachtig zwembad, levering duurde 3 weken maar het is het wachten waard geweest. Contact mag beter, telefonische niet bereikbaar, mail kregen we gelukkig wel terug.
Heel content over levering en product.Alleen jammer dat telefoon niet opgenomen wordt,dat zal wel ivm de Corona zijn,maar is toch altijd meer vertrouwd dat als je met vragen zit je iemand spreken kan! Maar verder prima
Correcte bestelling/levering 4/5
Les op tijd keurig
Ondanks dat het een feestdag was dat ik het besteld had was het er supersnel . Het enige dingetje waar ik aan moest wennen dat het in de avond laat bezorgd werd,om tien voor elf. Dit ben ik helemaal niet gewend. Toch super zo snel.
levering onbeschadigd ontvangen en was in proces goed te volgen Facturering ook volgens opgave
Levering door drukte 5 dagen later Product helemaal naar verwachting Service, geprobeerd telefonisch contact te krijgen en dat lukte niet. Verder naar tevredenheid.
Tevreden !
Goed en snel geleverd.
alles is prima verlopen levering het product zeer tevreden over was makkelijk te monteren dank u wel gr fanny marce
Hij was te lang onderweg, bezorging kan sneller en beter. We hebben er ook exra voor betaald, 5 werkdagen is te lang!