vikingchoice.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.959 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jan 2020
vikingchoice.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 sep 2023
Supersnelle levering in Belgie ! We wensten een extra opvouwbare (goede) matras voor onze logerende kleinkinderen in het weekend van 26-08-2023, en bestelden die op woensdag 23-08-2023 bij Viking Choice. Volgens het verzendingschema was de levering pas maandag 28-08-2023 in Belgie. Maar, reeds vrijdagmiddag 25-08-2023, belde GLS aan onze voordeur met de matras! Zeer tevreden over de supersnelle levering in Belgie ! Ons kleinkind sliep als een roosje op onze VIKING CHOICE Matras Opvouwbaar 195x80x15cm !

26 sep 2023
Stoel besteld, duurde heel lang. Na verschillende telefoongesprekken uiteindelijk na meer dan een maand ontvangen. Bleek stoel ook nog eens defect te zijn. Gebeld, foto gestuurd, weer gebeld…….. Sta weer in de wacht…….. Ben er helemaal klaar mee.

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

Slecht ervaring gehad met Vikingchoice.nl Bestelling veel te laat gekomen en ik heb het beschadigd ontvangen, onprofessioneel medewerkers, De bezorger let het Bestelling achter voor de deur, het duurt ook rond twee weken om het retournering te oplossing. Ik ga nooit bestellen van dit website

verkopen items die ze niet kunnen leveren

Een transportkar besteld op 21 december 2023 waarbij vermeld stond dat de levertijd 1 a 2 weken was, enige vertaging door de drukke nieuwjaarsperiode was mogelijk. nu op 29 januari 2024 nog steeds niets ontvangen, communicatie daar omtrent krijg je niet als je er zelf niet om vraagt, telkens een antwoord met een nieuwe leveringstijd die ze opnieuw niet kunnen nakomen. Dus totaal niet communicatief en steeds valse beloftes!
Na 3 weken nog niets ontvangen, na 20 mails heen en weer is ons pakker verloren of nog niet verzonden, wie zal het zeggen, GLS of Vikingchoice spreken zich allebei tegen ! Week geleden beloofd dat we een terug betaling krijgen, ondertussen weer een mail dat ze eerst op de koerier moeten wachten. Nooit meer zien ze ons hier terug
26 sep 2023

Geen service

29 sep 2023
Wat vervelend dat het zo moeizaam verloopt! Ik zie dat u ondertussen contact met ons gehad heeft en dat het probleem in behandeling is. Mocht het u te lang duren bent u altijd vrij om te reageren op het mail verkeer. Excuses voor het ongemak!
15 sep 2023
Kan geen contact krijgen en na15 dagen nog geen bestelling binnen
29 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat er ondertussen contact geweest is. Mochten wij u verder ergens mee van dienst kunnen zijn reageer dan gerust op de mail van mijn collega! Excuus dat het zo is gelopen!
WD
12 okt 2023
Moet nog antwoord van fabrikant krijgen i.v.m. klacht over het product het is niet correct in elkaar te zetten m.a.w. de fiets staat scheef in elkaar.
16 okt 2023
Wat jammer dat het product niet goed in elkaar gezet kan worden. Zie dat mijn collega's op de achtergrond er dagelijks voor u mee bezig zijn. Verwacht dat u deze week uitsluitsel krijgt. Excuses voor het ongemak!
24 okt 2023
Bestelling word uitgesteld en kunnen me niet duidelijk zeggen wanneer ik het ontvang. Of überhaupt ga ontvangen.