vikingchoice.nlBeoordelingen

Pepijn Jansen

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

4.55/5.00

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vikingchoice.nl

Beschadigd artikel ontvangen!! Kosten voor het terug zenden van een beschadigd artikel zijn voor jezelf!!! Lange levertijd. Denken niet mee naar een oplossing! Koop hier nooit meer iets!!
Antwoord van vikingchoice.nl
Hallo, Graag ontvangen wij van u een email met een aantal afbeeldingen. We lossen dit graag op naar tevredenheid.
Wat voor iets is met dat, dit is echt iets om geen reclame voor te maken. Dus zou graag mijn geld terug hebben.
Antwoord van vikingchoice.nl
Hallo, Graag komen wij met u in contact. Er is namelijk geen contact met ons opgenomen en wij zijn erg benieuwd naar de reden van het schrijven van deze beoordeling
Waardeloos bedrijf. Leveren beschadigde en teruggestuurde artikelen. Zwaar teleurgesteld en koop nooit meer bij dit bedrijf.
Antwoord van vikingchoice.nl
Hallo, Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Wij leveren alleen maar nieuwe producten. Er kunnen meerdere factoren zijn waardoor een product beschadigd is. Kom graag met u in contact om het op te lossen.
Op 11/05 heb ik bij jullie iets kleins besteld (op voorraad), waar ik dan nog 10,95 euro verzendkosten op moest betalen. Ik ging akkoord met de kosten maar niet dat dit na 2 weken nog steeds niet geleverd ging zijn. Mijn bestelling status staat nog steeds op bezig met verwerken. Ondanks de Corona vind ik dit niet normaal. Er zijn andere sites in Nederland die al na 1 dag in Belgie leveren.
Antwoord van vikingchoice.nl
Dag Jerome, We snappen uw frustratie zeker. Echter is het zo dat wij in een andere situatie waren beland dan menig webshop. Mocht u er nog voor open staan kunnen we telefonisch even in contact komen om dit op een nette manier alsnog goed af te handelen. Hoor het graag Met vriendelijke groet, Noa
Binnen 3 tot 7 dagen.zou mijn bestelling binnen zijn. Wacht nu al 8 dagen. NOG NIKS GEHOORD OF GEZIEN.