vikingchoice.nlBeoordelingen

Pepijn Jansen

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

4.55/5.00

882 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vikingchoice.nl

Absurd grote doos gebruikt om een halterstang te leveren. Het duurde een week voordat dit voorradige artikel werd klaargemaakt voor verzending. Beloof dan niet iets anders op de website. Als ik gevraagd word om een beoordeling, moet ik eerst kiezen of ik tevreden of ontevreden was. Als ik dan op ontevreden klik word ik omgeleid naar een interne site en niet naar trustedshops. Dat kan echt niet
Bestelling mist onderdelen
Antwoord van vikingchoice.nl
Hi, Graag ontvangen wij van u een email met wat er mist van uw order. Wij lossen dit graag voor u op.
De bestelling duurde veel te lang, diverse e-mails gestuurd en schuld lag altijd bij de leverancier...Ik denk niet meer bestellingen te doen via jullie site
Antwoord van vikingchoice.nl
Beste, Er is telefonisch contact met u opgenomen, maar helaas geen gehoor. We vinden het jammer dat u dit niet goed heeft ervaren. Graag komen wij in contact met u om het alsnog op te lossen.
Bellen naar dit bedrijf kan niet .Mailen heeft geen zin ze reageren nergens op. Beloofd was via online chat om de volgende dag te leveren.Niets ontvangen.na 4 dagen plots een pakket op de stoep. Eens en nooit meer helaas.
Bestelling werd vlot, maar incompleet geleverd. Er zat geen veiligheidsnet bij de trampoline. Na meerdere mails en telefonisch contact nog steeds niet de gewenste reactie. Inmiddels 3 weken verder zonder net.
Ik extra gemaild om op 30 april te leveren. maar werd op 29 april een dag eerder bij de buren geleverd, en dat was niet de bedoeling, dat is al min punt voor mij. En ik heb geen bevestiging materiaal bij de levering gevonden. Dus niet alles klopt bij jullie informatie. Met vriendelijke groet, Maria Santos
Antwoord van vikingchoice.nl
Hallo, Graag kom ik telefonisch in contact met u.