vikingchoice.nlBeoordelingen

Pepijn Jansen

Beoordelingen voor vikingchoice.nl

4.55/5.00

882 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vikingchoice.nl

Ik zou het 5 sterren geven. Maar het been en arm sectie werkt niet zoals het moet. Als ik 25 kg insteek en ik wil dan een leg extension doen dan gaat dat niet want dat is precies dan 200 kg bewijzen van spreken
Service kan ik nog niet beoordelen omdat ik daar nog geen gebruik van kon maken. Negatief: de loopband weegt duidelijk verl meer dan 63 kg, eerder 93. Duidelijk 2 of 3 personen nodig om hem te tillen.
Alles verliep goed.
Levering; geen track en trace, geen belletje van te voren zoals in de mail stond. Prima product. Alleen heel jammer dat de handleiding in Pools is, kleine moeite deze tegenwoordig te laten vertalen... Service; niemand die ergens op reageerd.
De beer viel bijna uit de verpakking...erg sneu ingepakt en geen verrassing omdat de beer al te zien was
Matig product.
De levering heeft na 4 maal uitgesteld te worden 12 weken geduurd ipv 3. De bedden zijn erg mooi!! en van echt hout (niet mdf). Mooi afgewerkt! Helaas waren de lattenbodems te breed voor het frame en moesten afgezaagd worden. Ook was bij een van de 2 bedden niet alles gewit, maar dit is toch niet in t zicht. De service was vriendelijk. Al met al tevreden!!
De gebruiksaanwijzibg is alleen in het Pools, jammer genoeg ken ik deze taal niet. Zo gezegd is made in Geemany maar blijkt het made in China te zijn Geen ondermat te koop door leverancier
Product anders dan omschreven
Er stond een levertijd van 4 tot 7 werkdagen in de mail. Helaas hebben wij er 2 weken op moeten wachten. Misschien een tip om als het later geleverd wordt, een mail te sturen. Dit was het enige nadeel, voor de rest alles goed
Product voldoet geheel aan de verwachting, alleen de bezorgtijd wordt ruimschoots verlengd. Telefonisch contact gaat wat moeizaam, meer verder prima klantenservice dmv telefoon en mailing
Pakket beschadigd (inhoud ok). Geen track en trace ontvangen. Laat gereageerd op e-mail. Maar wel vriendelijk.
De bestelling was later geleverd dan verwacht
Niet tijdig geleverd
Ze zijden voor elf uur s avonds besteld dag er na geleverd maar hebben een week moeten wachten
het geleverd zwembad had lekkageplekken; inmidels gemeld bij vikingchoice en als het goed is krijg ik een ander zwembad. Het is jammer dat ik juist tijdens de mooie dagen niet optimaal heb kunnen gebruiken van het zwembad, vandaar de lage score. Hopelijk komt het goed
Prima zwembad pomp is wel wat aan de kleine kant. Levering liep iets uit door de corona.
Alleen 3dagen erop gewacht En niet zoals gemeld vandaag besteld morgen in huis
15.00 uur besteld volgende dag in huis werd 2 dagen wachten. Dat was erg jammer! Het product voldoet prima!
Alles ging vlot, echter het zwembadpakket was al open geweest. Maar de inhoud was compleet en niks mis mee.