Great Hair Extensions - greathairextensions.nl- Logo - Beoordelingen

Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.992 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 feb 2022
Great Hair Extensions - greathairextensions.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
De extensions zijn naturel, goed te bevestigen. De meer blonde varianten worden wat sneller droog, dus dan wat meer verzorgingsproducten nodig.

9 jul 2023
Eerst en vooral had ik staaltjes gevraagd van bepaalde kleuren. Ik ben namelijk echt grijs-assig van haar. Dus is altijd een uitdaging. Het staaltje blende perfect met mijn haar. Toen heb ik alles aangkocht voor de tape extensions en de tape extensions zelf ook. Toen ik de verpakking opendeed, wel wat teleurgesteld. Was absoluut niet zo assig-grijs of op het staaltje. Was meer echt naar de bonde as tint. Heb deze gekleurd en kleuring heel goed aangepakt. Maar vind wel als je geld steekt in staaltjes het jammer is dat je dan toch nog het haar moet kleuren wat ook terug geld kost.. De staaltjes kloppen niet en dat is niet juist of toch zeker van het nummer 1003. Het haar zelf is wel goed van kwaliteit. En ook niet beschadigd van de kleuring (was met 10 volume). Tape blijft ook goed plakken. Maar zoals ik zei, jammer dat je betaalt voor het staaltje als het dan toch niet overeen komt met de extensions.

Beoordelingen voor Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

11 sep 2023
vriendelijk zijn ze zeer zeker , ik kon mijn pakje annuleren omdat ik er te lang zou moeten op wachten . ik ben nu 7 dagen nadien nog steeds aan het wachten op mijn geld .
12 sep 2023
Fijn dat jij, je ervaring met ons deelt. In ons systeem staat dat het bedrag al is terug betaald. We nemen contact met je op om de terug betaling gegevens met je te delen.
14 mei 2023
Beetje jammer. Bestel extentions met een korting van 10%. Koningsdag korting. Wat blijkt een dag later 25% korting. Verhuis korting. Scheelde veel geld. Beetje jammer. 😡
16 mei 2023
Beste Gemma, Wat vervelend dat dit elkaar heeft gekruist. Ik neem even contact met je op. Mirjam - Great Hair Extensions
9 mei 2023
Had extensions besteld die niet in voorraad waren en jullie hebben die gewisseld op mijn vraag en direct verstuurd was een goede service
18 mei 2023
Snel bezorgt en de extensions van great hair extensions (hun eigen merk) zijn echt geweldig. Ik doe er zeker langer dan een jaar mee.
22 jun 2023

Uitstekende service en snelle levering

Vragen over een product werden vlot teruggekoppeld. Zelfde dag besteld en volgende dag binnen. Dat gebeurd niet overal.
9 mei 2023
Pakket is kwijt geraakt na netjes te wordt te zijn gestaan , sturen ze zonder extra kosten een nieuwe bestelling 👍🏻👍🏻

Fijne samenwerking

Persoonlijke begeleiding door hun exporten via whatsapp , bij problemen directe hulp, Vriendelijk, snelle bezorging
25 jul 2023
Proffesioneel en een snelle levering. Duidelijke uitleg van het product. Tekenen bij ontvangst, veilige omgeving!
29 aug 2023

Goede kwaliteit haar en producten

Bestelling snel in huis en retouren snel terug betaald. Goede kwaliteit van het haar en de producten
Zorgen dat er voldoende voorraad aanwezig is. Zodat je niet weken op je bestelling hoeft te wachten
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Beste Sanne, We vinden het erg vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Deze kleur weave is inderdaad erg populair waardoor we sneller door onze voorraad waren dan verwacht. Wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Mirjam - Great Hair Extensions
Ja lever tijden
30 aug 2023
Wij begrijpen dat je niet tevreden bent met de levertijd van je bestelling. Het bestelde artikel is momenteel niet op voorraad, waardoor wij jou bestelling niet binnen 24 uur kunnen leveren. We nemen in de loop van de dag contact met je op en zullen de verwachte levertijd met je delen.
25 apr 2023

Goede webshop

Fijne, duidelijke webshop met een snelle levering. Ik ben al jaren klant en altijd tevreden.
21 jun 2023

Bevalt goed alleen de wave (niet het haar) mag wat dunner voor een nog betere resultaat
Super service ! Alleen de kleuren van de extensions mogen beter zichtbaar worden.
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Bedankt voor je review! Voor het bepalen van de juiste kleuren, adviseren wij een kleursample of kleurenring te bestellen. Foto's kunnen al snel afwijken door verschillende beeldschermen en instellingen van apparaten.
11 okt 2023
Lekker door gaan met de geweldige site en service! Bedankt liefs Esther Algra

Goede kwaliteit haar extensions

Ik bestel al jaren Great Hair Extensions, goede kwaliteit echt top!
21 sep 2023
Precies zo als de kleur moet zijn. Stevige bontjes. Houd prima
11 sep 2023
Snelle levering, mooie kwaliteit haar en fijne klantenservice.
28 jul 2023
kwaliteit producten, snelle levering.Informatie over levering.
goed en snel; handelen erg tevreden, soms ook korting top