Great Hair Extensions - greathairextensions.nl- Logo - Beoordelingen

Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.992 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 feb 2022
Great Hair Extensions - greathairextensions.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
De extensions zijn naturel, goed te bevestigen. De meer blonde varianten worden wat sneller droog, dus dan wat meer verzorgingsproducten nodig.

9 jul 2023
Eerst en vooral had ik staaltjes gevraagd van bepaalde kleuren. Ik ben namelijk echt grijs-assig van haar. Dus is altijd een uitdaging. Het staaltje blende perfect met mijn haar. Toen heb ik alles aangkocht voor de tape extensions en de tape extensions zelf ook. Toen ik de verpakking opendeed, wel wat teleurgesteld. Was absoluut niet zo assig-grijs of op het staaltje. Was meer echt naar de bonde as tint. Heb deze gekleurd en kleuring heel goed aangepakt. Maar vind wel als je geld steekt in staaltjes het jammer is dat je dan toch nog het haar moet kleuren wat ook terug geld kost.. De staaltjes kloppen niet en dat is niet juist of toch zeker van het nummer 1003. Het haar zelf is wel goed van kwaliteit. En ook niet beschadigd van de kleuring (was met 10 volume). Tape blijft ook goed plakken. Maar zoals ik zei, jammer dat je betaalt voor het staaltje als het dan toch niet overeen komt met de extensions.

Beoordelingen voor Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

retard de livraison de 10 jours et quand je demande on me dit que ce n'est pas leur problème... ce n'est pas du tout professionnel
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Thank you for sharing your experience. I'm sorry that you encountered issues with our carrier, resulting in the package taking longer to arrive than expected. We will contact you today to see how we can resolve this.
tapes zijn niet sterk genoeg
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Bedankt voor je review. Wij vinden het heel spijtig te horen dat je niet tevreden bent met de sterkte van tape extensions. We nemen contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Great Hair
30 mrt 2024
Niets ontvangen helaas…
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Bedankt voor je feedback. Ik begrijp dat je aangeeft je pakket niet te hebben ontvangen. Na een grondige controle heb ik vastgesteld dat het pakket inderdaad nog niet is verzonden vanwege een artikel dat momenteel niet op voorraad is. Mijn excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen je zorgen over het niet ontvangen van je pakket. We zullen je een e-mail sturen met een oplossingsvoorstel.

Stijltang doet de krullen niet weg… te…

Stijltang doet de krullen niet weg… te gladde plaat
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Wat vervelend om te horen dat de stijltang niet aan je verwachtingen voldoet. We zullen later op de dag contact met je opnemen om advies en tips te geven. Met vriendelijke groet, Great Hair Extensions
17 mei 2023
Heel slechte service en totaal niet vriendelijk! Artikel na 3 maanden ontvangen terwijl het op de site gewoon voorradig was, maar duidelijk niet aangepast. Vraag je mevrouwtje om een tegemoetkoming omdat je je bestelling na 3 maanden ontvangt (daar moest ik ook steeds zelfs achter aan) reageert mevrouw heel bot, dan annuleer je maar je bestelling. Conclusie, slechte bedrijf!!
24 mei 2023
Beste Yama, Wat vervelend te horen dat je dit zo hebt ervaren. Ik stuur je een mail om te kijken wat ik voor je kan betekenen. Mirjam - Great Hair Extensions
25 mei 2023
Pakket helaas nooit mogen ontvangen..
16 jun 2023
Beste Armanda, Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met de levering. Ik heb het nagevraagd, en deze stond nog in backorder. Hij is inmiddels verzonden. Mijn excuses voor het oponthoud! Mirjam - Great Hair Extensions
9 jul 2023
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Wij vinden het heel vervelend dat je ons een één sterren review hebt gegeven. We zullen je per mail contacteren, om te kijken wat we eventueel voor jou kunnen betekenen en de volgende keer anders kunnen doen.