Great Hair Extensions - greathairextensions.nl- Logo - Beoordelingen

Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.992 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 feb 2022
Great Hair Extensions - greathairextensions.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
De extensions zijn naturel, goed te bevestigen. De meer blonde varianten worden wat sneller droog, dus dan wat meer verzorgingsproducten nodig.

9 jul 2023
Eerst en vooral had ik staaltjes gevraagd van bepaalde kleuren. Ik ben namelijk echt grijs-assig van haar. Dus is altijd een uitdaging. Het staaltje blende perfect met mijn haar. Toen heb ik alles aangkocht voor de tape extensions en de tape extensions zelf ook. Toen ik de verpakking opendeed, wel wat teleurgesteld. Was absoluut niet zo assig-grijs of op het staaltje. Was meer echt naar de bonde as tint. Heb deze gekleurd en kleuring heel goed aangepakt. Maar vind wel als je geld steekt in staaltjes het jammer is dat je dan toch nog het haar moet kleuren wat ook terug geld kost.. De staaltjes kloppen niet en dat is niet juist of toch zeker van het nummer 1003. Het haar zelf is wel goed van kwaliteit. En ook niet beschadigd van de kleuring (was met 10 volume). Tape blijft ook goed plakken. Maar zoals ik zei, jammer dat je betaalt voor het staaltje als het dan toch niet overeen komt met de extensions.

Beoordelingen voor Great Hair Extensions - greathairextensions.nl

Ik draag al 5jaar extensions met mijn vorige extensions deed ik zeker 10-12 maanden ik heb ze alrikdtgoed verzorgd met producten enz. Nu dacht ik eens hier te bestellen de extensions van greathair zelf. Nu ben ik echter diep teleurgesteld want da extensions verliezen enorm veel haren en klitten best wel ookal gebruik ik de producten die jullie erbij verkopen en vindt dit eigenlijk absoluut niet kunnen want heb er toch ook een mooi bedrag voor betaald.
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt me dat je deze problemen hebt ondervonden met onze extensions. Ik begrijp volledig hoe frustrerend het is wanneer de extensions niet naar wens zijn. We willen deze kwestie graag voor je oplossen en zullen contact met je opnemen via e-mail om verdere details te bespreken en een passende oplossing te bieden.
26 dec 2023
Aanbod is prima, de site echter irritant traag.
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met onze website te delen, en we betreuren het dat de snelheid niet aan je verwachtingen voldeed. Op het moment dat je de trage prestaties van onze website hebt ervaren, was er toevallig net een update uitgevoerd. Helaas heeft deze update onbedoeld invloed gehad op de snelheid van de site. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze excuses voor eventuele frustratie die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe belangrijk het is om een soepele en efficiënte online ervaring te hebben. Met vriendelijke groet, Great Hair Extensions
Was niet passend
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Dank je wel voor je feedback. Het spijt ons dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. Om je beter te kunnen helpen, zouden we graag meer details willen ontvangen over waarom het niet geschikt was. Dan kunnen we je helpen om een geschikte diffuser voor jou te vinden! Met vriendelijke groet, Great Hair Extensions
9 jul 2023

Tape extensions

14 aug 2023
Wij vinden het heel spijtig dat de kleurenstaal die je hebt besteld en de haar extensions afwijken. Naast de beste kwaliteit leveren vinden we het ook belangrijk dat de haarkleuren matchen met de kleurenstalen. We zullen alle kleurenstalen die je hebt besteld gaan controleren, zodat het in de toekomst niet meer voor kan komen. Daarnaast nemen we per mail contact met je op voor een passende oplossing.
1 jul 2023

De omschrijving mag wel beter

De omschrijving mag wel beter. Er staat voor een volledige verlenging met hoeveel gram haar. Alleen heb ik er lang niet genoeg aan om het te kunnen verlengen met clip-in. Terwijl ik het zelfde aantal gram in mijn haar had met hetzelfde merk alleen dan met wax extensions. En na een mail te hebben gestuurd vind ik niet dat ik echt goed geholpen ben. Behalve met als je weer wat wil bestellen helpen we je graag door je te adviseren.
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Beste Manuela, ik kan geen andere bestellingen van je vinden op dit mailadres. Ik kijk graag even samen met je waar dan precies het verschil in zit. Dit kan namelijk met de overloop te maken hebben van het eigen haar, of de manier van plaatsen. Ik heb je zojuist gemaild om te kijken of ik je kan helpen. Mirjam - Great Hair Extensions
14 mei 2023
Beetje jammer. Bestel extentions met een korting van 10%. Koningsdag korting. Wat blijkt een dag later 25% korting. Verhuis korting. Scheelde veel geld. Beetje jammer. 😡
16 mei 2023
Beste Gemma, Wat vervelend dat dit elkaar heeft gekruist. Ik neem even contact met je op. Mirjam - Great Hair Extensions
Zorgen dat er voldoende voorraad aanwezig is. Zodat je niet weken op je bestelling hoeft te wachten
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Beste Sanne, We vinden het erg vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten. Deze kleur weave is inderdaad erg populair waardoor we sneller door onze voorraad waren dan verwacht. Wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Mirjam - Great Hair Extensions
29 aug 2023
Ja lever tijden
30 aug 2023
Wij begrijpen dat je niet tevreden bent met de levertijd van je bestelling. Het bestelde artikel is momenteel niet op voorraad, waardoor wij jou bestelling niet binnen 24 uur kunnen leveren. We nemen in de loop van de dag contact met je op en zullen de verwachte levertijd met je delen.
Bestelling was niet compleet
Antwoord van Great Hair Extensions - greathairextensions.nl
Wij vinden het heel spijtig dat jouw bestelling nog niet compleet is geleverd. We nemen contact met je op.