powertools.nl- Logo - Beoordelingen

powertools.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.757 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 sep 2019
powertools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Bedrijf heeft correct gehandeld, wat er fout ging lag aan de vervoerder; die wisselde steeds met de afleverdag en tijd. Dat was vervelend, omdat je niet wist waar je aan toe was en plannngen met werknemers voor de uitvoering steeds moest wijzigen, daar wordt je geschift van en kost je per saldo veel geld, i.v.m. beschikbaarheid van de specialisten..

27 mei 2023
Product besteld was op voorraad volgens de webshop, helaas na enkele dagen maar even een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef. Mijn vraag werd snel beantwoord met, dat van mijn bestelde producten was niet op voorraad was en pas over 4week weer op voorraad was. Helaas ben ik product eerder nodig dus beantwoord dat ik het ene product wil annuleren met de vraag of ze het andere product wel kunnen leveren? Geen antwoord op gehad bijde producten werden geannuleerd alleen een credit nota gekregen en geld is terug gestort.

Beoordelingen voor powertools.nl

Super makkelijk bestellen en super snel in huis
snel geleverd en goede prijs
goed en snel geholpen top
3 mrt 2024
Snelheid
10 mrt 2024
FT
Frank T.
Heerlen
10 mrt 2024

Service plus

In de bezorging van het door mij bestelde artikel ging aanvankelijk iets mis. Zonder daarom te vragen werd mij dat artikel alsnog toegezonden, voorzien van een mooie extra, echter zonder daarvoor extra te moeten betalen. Pro-actief en klantgericht opgelost. Klasse!
GT
Geert T.
Houthulst (Merkem)
scherpe prijs. Bestelling snel en correct afgehandeld. Liever geen levering met UPS (moest het 3 dagen later halen in afhaalpunt), is nooit langs geweest, ik was zelfs aan de straatkant bezig, maar dit is niet de eerste slechte ervaring met dit koeriersbedrijf.
Netjes en snel geleverd zoals besteld en verwacht. Door DHL aangekondigde levertijd was tussen 14:45 en 18:45 uur maar ze waren er al om 12:07 uur! Gelukkig waren we aanwezig , maar dat zou beter kunnen.
ES
Ed S.
RIJSWIJK ZH

Netjes bezorgd en voldoet aan de verwachtingen

Ik geef vier sterren en dat betekent GOED. Dat is het geval omdat de bestelling in twee dagen werd geleverd, het product werkt goed en bevalt prima.
RP
Remi P.
Utrecht

Netjes geïnformeerd

Na de bestelling werd ik goed geïnformeerd en het artikel werd netjes op het beloofde moment geleverd.
18 feb 2024
Snel, simpel, beste prijs en geen gedoe. Top al met al.
18 feb 2024
Goed geleverd. Iets sneller en het waren 5 sterren
alles was perfect , de volgende dag al in huis !
Snel geleverd en geleverd wat is beloofd.
Product goed snelle levering
Snelle en correcte levering