powertools.nl- Logo - Beoordelingen

powertools.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.761 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 sep 2019
powertools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Bedrijf heeft correct gehandeld, wat er fout ging lag aan de vervoerder; die wisselde steeds met de afleverdag en tijd. Dat was vervelend, omdat je niet wist waar je aan toe was en plannngen met werknemers voor de uitvoering steeds moest wijzigen, daar wordt je geschift van en kost je per saldo veel geld, i.v.m. beschikbaarheid van de specialisten..

27 mei 2023
Product besteld was op voorraad volgens de webshop, helaas na enkele dagen maar even een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef. Mijn vraag werd snel beantwoord met, dat van mijn bestelde producten was niet op voorraad was en pas over 4week weer op voorraad was. Helaas ben ik product eerder nodig dus beantwoord dat ik het ene product wil annuleren met de vraag of ze het andere product wel kunnen leveren? Geen antwoord op gehad bijde producten werden geannuleerd alleen een credit nota gekregen en geld is terug gestort.

Beoordelingen voor powertools.nl

RP
Remi P.
Utrecht

Netjes geïnformeerd

Na de bestelling werd ik goed geïnformeerd en het artikel werd netjes op het beloofde moment geleverd.

Goede kwaliteit

Goede service, en prijs . En de levering was geheel volgens afspraak.
18 feb 2024
Snel, simpel, beste prijs en geen gedoe. Top al met al.
18 feb 2024
Goed geleverd. Iets sneller en het waren 5 sterren
Snel geleverd en geleverd wat is beloofd.
Product goed snelle levering
Snelle en correcte levering
snel en weer top geleverd
Is gewoon goed geregeld.
TM
theo M.
schaijk
28 jan 2024
Bestelling van €220 gedaan factuur meteen een bevestiging op mail gekregen maar na enkele weken nog niets gehoord ik heb al vele malen een mail gestuurd en vele malen proberen contact te krijgen via telefoon er neemt nooit iemand op dus wt mij betreft wees gewaarschuwd voor dat je hier iets besteld

niet alles blijkt garantie te hebben..

Een onderdeel voor een deurdranger gekocht dat al na 7 maanden stuk ging en ondanks dat er geclaimd wordt op de website dat alle aankopen garantie hebben is dat voor dit onderdeel blijkbaar niet geval. Voor een glijblokje van 30 euro is dat erg teleurstellend.
Zorgen dat je optijd leverd een week is te lang

De snelle levertijd tijdens de kerstdagen was geweldig.
Prima persoonlijke ahandeling