powertools.nl- Logo - Beoordelingen

powertools.nl

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.761 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 sep 2019
powertools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Bedrijf heeft correct gehandeld, wat er fout ging lag aan de vervoerder; die wisselde steeds met de afleverdag en tijd. Dat was vervelend, omdat je niet wist waar je aan toe was en plannngen met werknemers voor de uitvoering steeds moest wijzigen, daar wordt je geschift van en kost je per saldo veel geld, i.v.m. beschikbaarheid van de specialisten..

27 mei 2023
Product besteld was op voorraad volgens de webshop, helaas na enkele dagen maar even een mailtje gestuurd waar mijn bestelling bleef. Mijn vraag werd snel beantwoord met, dat van mijn bestelde producten was niet op voorraad was en pas over 4week weer op voorraad was. Helaas ben ik product eerder nodig dus beantwoord dat ik het ene product wil annuleren met de vraag of ze het andere product wel kunnen leveren? Geen antwoord op gehad bijde producten werden geannuleerd alleen een credit nota gekregen en geld is terug gestort.

Beoordelingen voor powertools.nl

De snelle levertijd tijdens de kerstdagen was geweldig.
Prima persoonlijke ahandeling
Goed product, snelle levering.
26 dec 2023
Snelle levering!
Snel en correct
6 jan 2024
Zeer tevreden
13 jan 2024
Geen communicatie over levertijden. Vrij onbeschoft aan de telefoon te woord gestaan
9 mei 2023
26 mei 2023
Het artikel op de site dat ik besteld had klopte niet met het geleverde artikel. Het geleverde artikel was verder prima in orde en bruikbaar. nogmaals naar hun site gegaan en daar bleek dat ze twee machines door elkaar heen halen. ik heb hun dit gemeld maar nog geen reactie gekregen.
2 nov 2023
Netjes op de hoogte van levering en snel Enige minpunt de overdosis leek wel onder een vrachtwagen te hebben gelegen. Waarschijnlijk verzendbedrijf schuld
Snelle en efficiënte levering, ook nadat bleek dat de tankdop van de kettingzaag ontbrak. Compliment voor de afhandeling.
7 jul 2023
Heel vriendelijk, behulpzaam en snelle verwerking van bestelling. Top producten aan goede prijzen
11 sep 2023
In principe hoeft er niks beter, Er was een snelle levering.En duidelijk wat je koopt.
5 jun 2023
Snelle levering en zeer tevreden met mijn waterpomp. 1 tik lopen en niet te zwaar
7 jul 2023

Leveringstermijn is Top

Alles wordt geleverd binnen de vooropgestelde termijn. Top en doe zo verder.
17 jun 2023
Goeie prijs en snel geleverd, er kwam zelfs een leuk shirt bij als extra’tje