haagplantenkopen.beBeoordelingen

Jacob Kolff

Beoordelingen voor haagplantenkopen.be

4.49/5.00

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over haagplantenkopen.be

Prima kwaliteit van planten en uitstekend verpakt.
Met één vraag blijf ik wel zitten. op de leverbon staat om de struiken zo vlug mogelijk te planten , maar op de site staat dat ze begin van de week geleverd worden , je gerust kan wachten tot het weekend. Anders heel content. Een tevreden klant .
Antwoord van haagplantenkopen.be
Beste klant, volgens mij staat er op de site dat er geladen wordt beging van de week voor levering later die zelfde week.
Goede prijs voor prachtige planten van een goede kwaliteit
Geen opmerkingen 8/10
Zeer tevreden: levering correct op de afgesproken tijd, plantjes (veldesdoorn) van goede kwaliteit en opmerkelijk verzorgd ingepakt. Deze firma is een aanrader.
mooie en stevige planten
zeer goede ervaring. plantjes van gele kornoelje waren wel kleiner dan de beloofde 30-60 cm
Ik heb al meerdere malen bij haagplantenkopen.be besteld en alles is steeds van begin tot eind perfect in orde. Zeer tevreden!
ben zeer tevreden , zelfs de haagplanten uit de koelcel waren top . Kwamen zeer snel mooie knoppen op . zeer tevreden van !
Mooie planten, van de 110 stuks geen enkele kapot gegaan. Geleverd op het vooropgestelde tijdstip. De plantjes waren vers fris en goed voorzien van water bij aankomst.
Zeer mooie plantjes! Ongelofelijk dat die zo snel, en zonder dat de plantjes afgezien hebben, verstuurd konden worden.
Haagplant in doos werd zonder aanbellen in tuin buren gedropt. Zelfde dag alle 50 haagjes geplant met grond verbeteraar en wortelgroei versterker, geen enkel plant geeft teken van leven.
Antwoord van haagplantenkopen.be
Uw zending is verstuurd met DPD pakket dienst. U heeft een Track & Trace gekregen zo dat u de zending kon volgen. Waneer u niet thuis bent wordt de doos bij de buren afgegeven. Verder denk ik dat de planten verdroogt zijn geweest de afgelopen maanden. Het is erg droog geweest in april en mei. Jammer dat u geen klacht heeft gestuurd. Wij hadden u anders graag willen helpen,
Zeer tevreden over de hele lijn
40 Brabantse levensboompjes geleverd in 1 bak ter grootte van 1 pallet gepropt. Gevolg...een tiental plantjes met afgebroken takjes ( volledig ros intussen). Ze zullen het wel overleven hoop ik maar een mooi zicht is het niet. Met vriendelijke groeten.
Antwoord van haagplantenkopen.be
Beste klant. Graag ontvang ik wat foto's van u. Afgebroken planten mag niet gebeuren en worden vervangen voor goede plants.. Planten worden verpakt in box pallets. Los gaat dat helaas niet. Bekijk de volgende pagina op onze site aub.https://www.haagplantenkopen.be/verzendkostensysteem
Planten waren in goede zeer goede en gezonde staat. Enkel bij de levering zijn ze afgegeven zonder even op de bel te drukken. Nu hebben ze enkele uren er gestaan zonder dat we het wisten.
correct, zeer goede kwaliteit van de gekochte planten, advies; tevreden klant
Top
Super service
alles is vlug en juist geleverd
Iets duidelijkere levertijd zou perfect zijn. Maar hangt meer van transporteur af denk ik.