haagplantenkopen.beBeoordelingen

Jacob Kolff

Beoordelingen voor haagplantenkopen.be

4.46/5.00

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over haagplantenkopen.be

De planten werden in goede conditie geleverd, en staan er na een paar weken prima bij. De informatie over hoe de planten het beste in de grond te plaatsen is waardevol. Het enige (kleine) minpuntje was de communicatie over de levering,de vrachtwagen stond plots voor het huis zonder verwittiging vooraf. Ik was thuis dus geen probleem, maar voor anderen zou dit tot problemen kunnen leiden denk ik.
Alles was mooi verpakt. Levering zoals afgesproken en op voorhand verwittigd. Mooie planten!
Op de planten en de service is weinig aan te merken. Als ik vooraf had geweten dat de planten op nog geen 15 minuten rijden van mijn adres zijn gerooid had ik ze beter zelf gehaald ipv laten leveren. Lang leve de online verkoop zeker.
Nu wachten tot de plantjes groeien
Struiken zijn in topconditie, groter dan verwacht, wat fijn is. Verpakking in krat voorbeeldig, levering prima. We zijn alweer heel tevreden met de aankoop en komen zeker nog terug.
Alles is goed verlopen
Top service en kwaliteit !
Wij zijn zeer tevreden! De levering was snel, de planten zijn van goede kwaliteit en zijn onbeschadigd aangekomen. Aanbevolen!
Een goede service en levering. We kochten jonge planten. Als ze goed zullen groeien zijn we een tevreden klant.
Mooie planten
Prima kwaliteit van planten en uitstekend verpakt.
Met één vraag blijf ik wel zitten. op de leverbon staat om de struiken zo vlug mogelijk te planten , maar op de site staat dat ze begin van de week geleverd worden , je gerust kan wachten tot het weekend. Anders heel content. Een tevreden klant .
Antwoord van haagplantenkopen.be
Beste klant, volgens mij staat er op de site dat er geladen wordt beging van de week voor levering later die zelfde week.
Goede prijs voor prachtige planten van een goede kwaliteit
Geen opmerkingen 8/10
Zeer tevreden: levering correct op de afgesproken tijd, plantjes (veldesdoorn) van goede kwaliteit en opmerkelijk verzorgd ingepakt. Deze firma is een aanrader.
mooie en stevige planten
zeer goede ervaring. plantjes van gele kornoelje waren wel kleiner dan de beloofde 30-60 cm
Ik heb al meerdere malen bij haagplantenkopen.be besteld en alles is steeds van begin tot eind perfect in orde. Zeer tevreden!
ben zeer tevreden , zelfs de haagplanten uit de koelcel waren top . Kwamen zeer snel mooie knoppen op . zeer tevreden van !
Mooie planten, van de 110 stuks geen enkele kapot gegaan. Geleverd op het vooropgestelde tijdstip. De plantjes waren vers fris en goed voorzien van water bij aankomst.