haagplantenkopen.be- Logo - Beoordelingen

haagplantenkopen.be

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden272 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
haagplantenkopen.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Perfecte aflevering haagplanten na telefoontje. Planten in prima conditie. Uitstekende kwaliteit. Heb reeds 4 jaar geleden hagen bij jullie gekocht en die doen het ook prima. Wat kan beter : in uw webshop is er nergens mogelijkheid om een opmerking te formuleren. De planten moesten naast de voordeur van de building worden gezet omdat er niemand thuis was. Ik heb die opmerking dan maar in het veld bedrijfsnaam geplaatst. Chauffeur heeft mij gebeld en omdat er iets in de bedrijfsnaam stond ging hij de planten aan de overkant afzetten, namelijk de Colruyt Academy daar waar hij het aan het appartementsgebouw moest neerzetten. Gelukkig dat hij mij nog eventjes heeft gebeld om te checken!

21 jun 2023
De planten die toegekomen zijn zijn niet gelijk aan wat besteld werd. Ik kreeg onkruid ipv het zebragras. Een les die ik geleverd heb, nooit nog online planten te bestellen.

Beoordelingen voor haagplantenkopen.be

21 jun 2023
Antwoord van haagplantenkopen.be
26 jun 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat de planten niet naar wens zijn. Wij hebben hierover geen bericht van u ontvangen, dat de planten niet goed zijn. Graag ontvangen we hiervan nog foto's, zodat we ze nog kunnen beoordelen voor u. Met vriendelijke groet, Haagplantenkopen.be