haagplantenkopen.be- Logo - Beoordelingen

haagplantenkopen.be

26 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden272 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 okt 2021
haagplantenkopen.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 aug 2023
Perfecte aflevering haagplanten na telefoontje. Planten in prima conditie. Uitstekende kwaliteit. Heb reeds 4 jaar geleden hagen bij jullie gekocht en die doen het ook prima. Wat kan beter : in uw webshop is er nergens mogelijkheid om een opmerking te formuleren. De planten moesten naast de voordeur van de building worden gezet omdat er niemand thuis was. Ik heb die opmerking dan maar in het veld bedrijfsnaam geplaatst. Chauffeur heeft mij gebeld en omdat er iets in de bedrijfsnaam stond ging hij de planten aan de overkant afzetten, namelijk de Colruyt Academy daar waar hij het aan het appartementsgebouw moest neerzetten. Gelukkig dat hij mij nog eventjes heeft gebeld om te checken!

21 jun 2023
De planten die toegekomen zijn zijn niet gelijk aan wat besteld werd. Ik kreeg onkruid ipv het zebragras. Een les die ik geleverd heb, nooit nog online planten te bestellen.

Beoordelingen voor haagplantenkopen.be

RV
Robert V.
Kruibeke/Belgium
Goede kwaliteit.
correct geleverd volgens afspraak - mooie coniferen
Antwoord van haagplantenkopen.be
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Thuja 'Brabant' haag. Met vriendelijke groet, Haagplantenkopen.be

Ligusterhaag

De bestelling van de haagplanten was vlot verlopen en de levering was op de afgesproken datum.
Netjes ingepakt Netjes op tijd Mooie plantjes
Antwoord van haagplantenkopen.be
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe haag. Met vriendelijke groet, Haagplantenkopen.be
16 aug 2023
Antwoord van haagplantenkopen.be
Bedankt voor uw review en feedback. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Olijfwilg haag. Met vriendelijke groet, Haagplantenkopen.be
3 mei 2023

Wij hebben een hele goede ervaring gehad

Wij hebben een hele goede ervaring met haagplantenkopen. Maar omdat alles goed verlopen is, hebben we natuurlijk ook geen contact gehad met de verkopers. Dus hier hebben we geen opinie over.
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe thuja haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
30 mrt 2023
Betrouwbare shop, goede kwaliteit vd planten. Veel minder tevreden over vervoerder DPD, goederen worden behandeld als vuilnis, met beschadigde verpakkingen als gevolg.
11 apr 2023
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de planten. Vervelend te horen dat de service bij DPD niet goed verlopen is. Excuses hiervoor. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe groene beuken haag. Met vriendelijke groet, Haagplantenkopen.be
19 apr 2023
Prachtige planten ! Op tijd geleverd . Raad iedereen aan bij jullie te bestellen. Top service 👌. Ik kreeg ook degelijke info aan de telefoon.
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe laurier haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
CV
Chris V.
Belgium
28 apr 2023

Dik in orde

Snelle levering, volgens afspraak. Mooie hoogte van haagplanten met stevige wortels. Prima kwaliteit.
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meidoornhaag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
12 apr 2023

Levering en kwaliteit van liguster

Juiste info voor levering en kwaliteit van liguster is prima! Foto: 1 week na aanplanten
3 mei 2023
Bedankt voor uw review en de foto. Ziet er goed uit de haag. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe liguster haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
27 apr 2023
Op tijd, de struiken beginnen mooi uit te lopen! Goede kwaliteit
3 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe liguster haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
25 aug 2023
Goede kwaliteit planten, opvolgen levering, goede service.
Antwoord van haagplantenkopen.be
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Laurier haag. Met vriendelijke groet, Haagplanten
MB
Michiel B.
Rotterdam
25 aug 2023
Informatie over planten & eigenschappen op de site.
Antwoord van haagplantenkopen.be
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe laurier planten Met vriendelijke groet, Haagplantenkopen.be
26 apr 2023
Correcte levering. Goede verpakking. Mooie planten
7 apr 2023
Mooie planten, en een vlugge levering.
11 apr 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten
5 nov 2023
perfecte levering en mooie kwaliteit !
Antwoord van haagplantenkopen.be
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Glansmispel haag. Met vriendelijke groet, Haagplantenkopen.be
14 nov 2023

Goeie service en kwaliteit

Goeie service, goede kwaliteit.
15 nov 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw Portugese laurier haag. Met vriendelijke groet, Haagplantenkopen.be
29 mrt 2023
Zeer vlotte service.
11 apr 2023
Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe cipres haag. Met vriendelijke groet, Haagplantenkopen
8 nov 2023
Bedankt voor uw review.