Workbrands.comBeoordelingen

Beoordelingen voor Workbrands.com

4.48/5.00

16 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over Workbrands.com

Beoordeling
Veel sneller geleverd dan verwacht, super kwaliteit, helemaal top!
Fijne product selectie, met een nagenoeg perfecte selectie. Heel goede ervaring, enkel bij levering bleef het pakketje even bij DHL hangen (waarvoor Workbrands ook niet erg veel kan verweten worden).
Geweldig!
Op een puntje kan verbetering aangebracht worden. Na bestelling en betaling van product heb ik 10 dagen niets meer vernomen waardoor ik de gedachte kreeg ik zal toch niet opgelicht zijn. Da’s geen prettig gevoel. Uiteindelijk toch maar gebeld om te informeren wat de status vd bestelling was. Gelukkig bleek alles in orde. Maar tussentijds nog een contact momentje was welkom geweest. Verder top!
Minpuntje: geen notificatie ontvangen dat bureaustoel gereed stond. Heb zelf gebeld.
Bestelde product bleek niet juist. Uitstekende retour service
Top!
goede service, goed geprijsd,
Ik heb bij Workbrands een refurbished Herman Miller Aeron gekocht en ben super tevreden. Uitstekende kwaliteit en bijna zoals nieuw.
Initieel een moeizame communicatie maar dit is prima opgelost. Uiteraard nog belangrijker de stoel is super, ziet er netjes uit en zit perfect Bedankt
Mooie stoelen, levering ook heel snel en goed. Blij met onze aanschaf.
We hadden de Buzzispace besteld. Prima levering, mooi product en goede kwaliteit. Er zat alleen magneettape op ipv de gevraagde plaktape. Dat hebben ze prima opgelost door alsnog bij de fabrikant de plaktape te bestellen en kosteloos na te sturen. Heel tevreden over
Correcte behandeling en levering van het gevraagde, waarvoor dank
Een refurbished Herman Miller van WorkBrands is een echte aanrader. 5 sterren over de ganse lijn
Zeer goede service en zeer mooie producten
Trage levering. Bovendien vond de chauffeur het nodig om zachte wielen over een oprit van 25m lang te sleuren door het zand... Liever lui dan moe...
 Antwoord van Workbrands.com
Bedankt voor je bericht. Ondanks dat de refurbished producten pas klaargemaakt worden op het moment van bestellen is de leveringstermijn niet gehaald, excuses hiervoor. De zending is via onze vervoerder (BR8) verlopen, we zetten je bericht ook naar hen door zodat zij ook op de hoogte zijn. We wensen je veel plezier met je aankoop. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan kun je altijd con