solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden862 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

5 jun 2023

Oke...

Achterste zijruiten prima. Achterruit leek te groot gesneden te zijn. Die heb ik uiteindelijk met dubbelzijdig tape vast moeten zetten. Dat was enig minpuntje maar naar mijn inziens wel een groot minpuntje. Handig om op meerdere locaties samen te werken met montage partners
7 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het het te groot gesneden panelen. We zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
18 apr 2023

Prima product, bevestigingsclips kunnen beter.

Goede aflevering en een prima product. Minpuntje zijn de raamclips. Ze zijn slecht aan te brengen (te hard materiaal en allemaal van de zelfde dikte en afmeting) en nergens staat in een beschrijving HOE men bedacht heeft hoe de bevestiging moet worden aangebracht.
18 apr 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring! Het is goed om te horen dat u over het algemeen tevreden bent met ons product en de levering. Wat betreft uw opmerking over de bevestigingsclips, begrijpen wij dat dit frustrerend kan zijn. We raden u aan om het Solarplexius Youtube kanaal te bekijken, waar u meer informatie vindt over het aanbrengen van de clips en het bevestigen van het product. Daarnaast kunt u ook contact opnemen met de klantenservice voor verdere ondersteuning en advies. We hopen dat dit helpt en dat u nog lang kunt genieten van uw Solarplexius panelen Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
17 jun 2023
16-6-2023 panelen binnen gekregen voor een fort focus , 17-6 in een half uurtje 5 ramen voorzien van de panelen , ziet er goed uit en paste perfect , snelle levering, makkelijk en snel te instaleren , kost even wat maar dan heb je ook wat ............
20 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat de panelen voor uw Ford Focus perfect passen en dat ze gemakkelijk en snel te installeren waren. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
29 mrt 2023
Levertijd duurde langer dan 2 dagen (4).. Voor de rest een uitstekend product! Miste alleen wel lipjes om de folie er af te trekken en de klemmetjes kunnen beter! Maar voor de rest het zit er echt in 15 min in en het ziet er echt goed uit !!
4 apr 2023
Bedankt voor uw beoordeling en voor het kiezen van ons product. We bieden onze excuses aan voor de vertraging in de levering. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om langer dan verwacht te moeten wachten. We nemen uw opmerkingen over de ontbrekende lipjes en de klemmetjes ter harte en zullen dit meenemen in onze verdere productontwikkeling. We zijn blij om te horen dat het product er uiteindelijk goed uitziet en gemakkelijk te installeren was. We hopen dat u veel plezier zult hebben van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
SH
Stephan H.
Middelburg
4 jun 2023
Heb ze er net op gezet. Past goed ziet er goed uit. Ik vind zelf dat die klipjes die er bij zitten, te weinig en zeker niet mooi. En volgens de beschrijving zou er een goedkeurings certificaat bij moeten zitten, wat bij mij dus ontbreekt.
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback en uw begrip. We waarderen uw suggestie en willen graag een oplossing bieden. We sturen u graag gratis extra clips toe. U kunt contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl en ons team zal ervoor zorgen dat de extra clips naar u worden verzonden. Voor het ontbrekende goedkeuringscertificaat kunt u ook contact opnemen met ons ondersteuningsteam via hetzelfde e-mailadres. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop en we kijken ernaar uit om u verder van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
8 sep 2023
Ik ben uiterst tevreden met de geleverde zonwering voor mijn VW Polo uit 1998, mét af-fabriek een derde remlicht aan de binnenzijde. Eenmaal (gemakkelijk) gemonteerd, ziet de auto er met de donker getinte ruiten heel sportief uit. Top!
13 sep 2023
Bedankt voor je fantastische feedback en de mooie foto! We zijn blij om te horen dat ons product perfect past en dat je het aan anderen zou aanraden. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals bedankt voor je positieve ervaring met Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
12 sep 2023
Blij met mn pakket voor mn auto. Het is even goed kijken hoe je het monteer. Maar als je daar de tijd voor neemt, dan moet het goed gaan. Past perfect op mn ford focus. Gaat er ook een paar bestellen voor het wagentje vam de vrouw.
20 sep 2023
Dank je wel voor je review! We zijn blij om te horen dat je blij bent met je pakket voor je auto en dat het uiteindelijk goed past op je Ford Focus. Het is inderdaad belangrijk om de tijd te nemen voor de montage, en het lijkt erop dat je dat met succes hebt gedaan. Als je besluit om ook panelen voor het voertuig van je vrouw te bestellen, hopen we dat ze even goed zullen passen en aan jullie verwachtingen zullen voldoen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd klaar om je te assisteren. Bedankt voor je aankoop en je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
6 jul 2023

Dof / melkig

Er ontbraken handschoenen (gelukkig door Corona onzin had ik deze zelf) en er ontbraken bevestigings plakkers zoals overal wel aangegeven in video’s en andere reviews. De platen zijn verder wat dof/melkig maar daar kan ik mee leven.
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor uw eerlijke feedback! Onze excuses voor het ontbreken van de handschoenen en bevestigingsclips in uw bestelling. Wat betreft de dofheid of melkachtigheid van de platen, dit kan soms voorkomen als gevolg van het productieproces. Het heeft echter geen invloed op de functionaliteit van de panelen. Mocht dit echter een probleem voor u vormen, neem dan contact met ons op te nemen via support@solarplexius.nl voor een passende oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw begrip en kijken ernaar uit om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
25 apr 2023
Op de website sta dat het binnen 2 dagen wordt geleverd maar heb er 6 dagen op moeten wacht Geen Nederlandse klantenservice wel je besteld op een Nederlandse website Voor de rest moet ik wacht hoe het bevalt hij zit nu in default
26 apr 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat u langer op uw Solarplexius heeft moeten wachten dan op onze website vermeld stond. Wij begrijpen dat dit voor u erg frustrerend is geweest en willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Het lijkt er op dat op het moment dat u contact met ons opnam, er geen Nederlandse medewerker aanwezig was. Mocht u nog vragen hebben, of hulp nodig hebben dan help ik u graag verder op support@solarplexius.nl Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
9 apr 2023

Snel en netjes geleverd

Snelle en netjes geleverd , enige opmerking is dat de verpakking wel kleiner had gekund voor deze twee kleine verduisterings raampjes van ongeveer 20 bij 30 cm . Verpakking karton was zeker een meter bij 80 cm .
12 apr 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat de levering goed is verlopen. Ons doel is om onze klanten zo snel mogelijk te voorzien van hun bestelling, en het spijt ons als we niet aan je verwachtingen hebben voldaan met betrekking tot de verpakking. Nogmaals bedankt voor uw feedback en steun, dit helpt enorm met het verbeteren van onze service! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
19 mei 2023
Bschrijving niet goed, foto's onduidelijk. Nog een hele klus, al ben ik best handig. Zicht door het achterraam is matig. Mms omdat het niet op het raan aansluit. Had er meer van verwacht.
24 mei 2023
Bedankt voor uw uitgebreide review. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ons product op deze manier heeft ervaren. Ons belangrijkste doel is dat we ons constant blijven verbeteren, daarom waarderen we uw feedback en gaan we hiermee aan de slag. Mocht u gerestitueerd willen worden, dan helpen we u graag verder op support@solarplexius.nl Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
25 jul 2023

Ideale zonsverduistering.

Het werk snel, in 15min had ik het erin zitten. Ideaal spul, goed verpakt en snelle levering. Alles netjes op maat met bijbehorende klipjes. Echt een aanrader voor iedereen.
1 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
7 apr 2023
De ramen zijn iets aan de kleine kant. Het werkt wel prima maar het komt nu te precies om overal onder de bekleding g te hebben. Bij de zijruiten lukt dat niet
12 apr 2023
We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo hebt ervaren, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht dit probleem nog niet zijn opgelost dan help ik u graag verder op support@solarplexius.nl Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
16 jul 2023
Super snelle levering. Goed verpakt, installatie vrij simpel. 2e wagen was iets meer een uitdaging. Maar uiteindelijk zonder een centje pijn gelukt
18 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de levering super snel was, het product goed verpakt was en de installatie vrij simpel verliep voor uw eerste auto Elke auto kan verschillen in afmetingen of vormen, en dit kan van invloed zijn op het installatieproces. We zijn blij dat u uiteindelijk zonder problemen alles heeft kunnen monteren. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
7 okt 2023
Ze leveren wat ze zeggen. In 5 tot 10 minuten monteren is overigens niet waar. Trek er maar een half uur voor uit als je t goed wil doen.
15 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze excuses als de geschatte installatietijd niet overeenkwam met uw ervaring. We streven ernaar om zo nauwkeurig mogelijk te zijn bij het verstrekken van informatie over onze producten. We zullen uw opmerkingen zeker ter harte nemen en dit meenemen in onze toekomstige communicatie. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw vertrouwen in ons.

Goeie prijs kwaliteit

bijna alle schermen perfect voor de raamster alleen de ramen achter net 1 cm te klein in hoogte! maar de verduistering is fenomenaal!!
1 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat bijna alle schermen perfect passen voor de raamsterren en dat je de verduistering fenomenaal vindt. Onze excuses voor het kleine verschil in hoogte bij de ramen achter.We lossen dit graag voor je op. Je kan contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl, zodat we je situatie kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
8 mei 2023
Snelle levering, product voldoet aan de beschrijving en belofte. De gebruiksaanwijzing kan wel wat uitgebreider en duidelijker.
8 mei 2023
Bedankt voor uw eerlijke feedback! Bij Solarplexius staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. We nemen uw ervaring met de handleiding dan ook mee in ons verbeteringsproces. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
2 jul 2023

Prima levering

Bezorging na een paar dagen, past prima. Installatie instructie had iets duidelijker gekunt, maar wijst uiteindelijk zichzelf.
4 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat de bezorging snel was en dat het product goed past bij uw auto. Onze excuses als de installatie-instructies niet helemaal duidelijk waren, maar we zijn blij dat het uiteindelijk goed is gelukt. We zullen uw opmerkingen over de instructies meenemen en streven ernaar om onze handleidingen in de toekomst nog duidelijker te maken. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
22 jun 2023

Niet helemaal aansluitend

Bij het plaatsen van de achterklep verduistering sluit deze niet goed aan bij het raam. Ziet er van buiten best raar uit.
26 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat de achterklep verduistering niet goed aansluit bij het raam, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen graag een passende oplossing bieden voor dit probleem. Kunt u alstublieft contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl met uw bestelgegevens en eventueel foto's van de situatie? We zullen ons best doen om samen met u tot een oplossing te komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit om dit probleem voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
20 jul 2023
Echt een geweldig product, montage is net zo makkelijk als het YouTube filmpje en het resultaat is mooier dan plakfolie
25 jul 2023
Hartelijk bedankt voor je fantastische feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met ons product en dat de montage net zo makkelijk was als het YouTube filmpje. Het doet ons goed om te weten dat het resultaat mooier is dan plakfolie. We streven ernaar om hoogwaardige producten te leveren en een eenvoudige installatie te bieden, zodat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals hartelijk bedankt voor je positieve ervaring met Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland