solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

19 mei 2023
Bschrijving niet goed, foto's onduidelijk. Nog een hele klus, al ben ik best handig. Zicht door het achterraam is matig. Mms omdat het niet op het raan aansluit. Had er meer van verwacht.
24 mei 2023
Bedankt voor uw uitgebreide review. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ons product op deze manier heeft ervaren. Ons belangrijkste doel is dat we ons constant blijven verbeteren, daarom waarderen we uw feedback en gaan we hiermee aan de slag. Mocht u gerestitueerd willen worden, dan helpen we u graag verder op support@solarplexius.nl Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland

Ideale zonsverduistering.

Het werk snel, in 15min had ik het erin zitten. Ideaal spul, goed verpakt en snelle levering. Alles netjes op maat met bijbehorende klipjes. Echt een aanrader voor iedereen.
1 aug 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de snelle levering. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
16 jul 2023
Super snelle levering. Goed verpakt, installatie vrij simpel. 2e wagen was iets meer een uitdaging. Maar uiteindelijk zonder een centje pijn gelukt
18 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de levering super snel was, het product goed verpakt was en de installatie vrij simpel verliep voor uw eerste auto Elke auto kan verschillen in afmetingen of vormen, en dit kan van invloed zijn op het installatieproces. We zijn blij dat u uiteindelijk zonder problemen alles heeft kunnen monteren. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
7 okt 2023
Ze leveren wat ze zeggen. In 5 tot 10 minuten monteren is overigens niet waar. Trek er maar een half uur voor uit als je t goed wil doen.
15 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze excuses als de geschatte installatietijd niet overeenkwam met uw ervaring. We streven ernaar om zo nauwkeurig mogelijk te zijn bij het verstrekken van informatie over onze producten. We zullen uw opmerkingen zeker ter harte nemen en dit meenemen in onze toekomstige communicatie. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw vertrouwen in ons.

Goeie prijs kwaliteit

bijna alle schermen perfect voor de raamster alleen de ramen achter net 1 cm te klein in hoogte! maar de verduistering is fenomenaal!!
1 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat bijna alle schermen perfect passen voor de raamsterren en dat je de verduistering fenomenaal vindt. Onze excuses voor het kleine verschil in hoogte bij de ramen achter.We lossen dit graag voor je op. Je kan contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl, zodat we je situatie kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
8 mei 2023
Snelle levering, product voldoet aan de beschrijving en belofte. De gebruiksaanwijzing kan wel wat uitgebreider en duidelijker.
8 mei 2023
Bedankt voor uw eerlijke feedback! Bij Solarplexius staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. We nemen uw ervaring met de handleiding dan ook mee in ons verbeteringsproces. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
2 jul 2023

Prima levering

Bezorging na een paar dagen, past prima. Installatie instructie had iets duidelijker gekunt, maar wijst uiteindelijk zichzelf.
4 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat de bezorging snel was en dat het product goed past bij uw auto. Onze excuses als de installatie-instructies niet helemaal duidelijk waren, maar we zijn blij dat het uiteindelijk goed is gelukt. We zullen uw opmerkingen over de instructies meenemen en streven ernaar om onze handleidingen in de toekomst nog duidelijker te maken. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
22 jun 2023

Niet helemaal aansluitend

Bij het plaatsen van de achterklep verduistering sluit deze niet goed aan bij het raam. Ziet er van buiten best raar uit.
26 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat de achterklep verduistering niet goed aansluit bij het raam, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen graag een passende oplossing bieden voor dit probleem. Kunt u alstublieft contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl met uw bestelgegevens en eventueel foto's van de situatie? We zullen ons best doen om samen met u tot een oplossing te komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit om dit probleem voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
20 jul 2023
Echt een geweldig product, montage is net zo makkelijk als het YouTube filmpje en het resultaat is mooier dan plakfolie
25 jul 2023
Hartelijk bedankt voor je fantastische feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met ons product en dat de montage net zo makkelijk was als het YouTube filmpje. Het doet ons goed om te weten dat het resultaat mooier is dan plakfolie. We streven ernaar om hoogwaardige producten te leveren en een eenvoudige installatie te bieden, zodat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals hartelijk bedankt voor je positieve ervaring met Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
24 jun 2023
Goede handleiding, duidelijke uitleg via YouTube filmpje. Daarna is het een fluitje van een cent om het te monteren.
26 jun 2023
Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u de handleiding goed vond en dat het monteren met behulp van ons YouTube-filmpje makkelijk verliep. We streven ernaar om duidelijke instructies te bieden, zowel in geschreven vorm als via video, om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste ervaring hebben bij het monteren van onze producten. Als u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland

Fijn materiaal en goede service.

Ben al jaren een tevreden klant. Hele goede service, en een goede snelle levering. Fijn materiaal en instructie. :)
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Hartelijk dank voor uw geweldige 5-sterrenreview! We zijn verheugd te horen dat u al jarenlang een tevreden klant bent bij Solarplexius. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden, en het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met onze service en snelle levering. We zijn blij dat u ook tevreden bent met het materiaal en de instructies die we bieden. We vinden het belangrijk dat onze producten van hoge kwaliteit zijn en dat onze klanten gemakkelijk kunnen installeren en gebruiken. Als u in de toekomst nog vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en uw verwachtingen te overtreffen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. We waarderen uw steun enorm! Met vriendelijke groet, Het Solarplexius-team
Goed verpakt en maat is perfect alleen was beetje vertraging met levering maat voor de rest alles perfect, bedankt
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback over uw recente bestelling bij Solarplexius. We waarderen uw positieve opmerkingen over de kwaliteit van de verpakking en de juiste maat van het product. We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met de levering en de pasvorm van onze producten. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging bij de levering. We begrijpen dat tijdige bezorging belangrijk is en we streven ernaar om onze beloofde levertijden na te komen. We zullen dit incident intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als er verder nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag de best mogelijke ervaring bieden aan al onze klanten en staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
5 sep 2023
apart dat de bewegende zijruiten het materiaal niet meebeweegt en /of dat daar geen bevestigings delen bij zitten
6 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw vraag! De panelen gaan inderdaad niet met de autoruiten mee naar beneden. Wanneer u de panelen in uw auto plaatst raden wij het af om de ruiten te openen. Wel is en van onze diensten het gratis versturen van extra bevestigingsclips. Neem hiervoor contact met ons op via support@solarplexius.nl met vermelding van uw bestelnummer. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
17 aug 2023
Het product is super maar het plaatsen is superlastig bovendien laat de beschermlaag zich nauwelijks verwijderen.
18 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met ons product. Onze excuses dat het plaatsen als lastig wordt ervaren en dat de beschermlaag moeilijk te verwijderen is. Mocht het installeren nog niet gelukt zijn, neem dan alsjeblieft contact met ons op via support@solarplexius.nl. Zodat we je situatie kunnen bespreken en je kunnen assisteren. We waarderen je feedback en streven ernaar om onze klanten een optimale ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
26 nov 2023
Duidelijke site prima snelle bezorging, product perfect in orde was super makkelijk om in de auto te maken
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Dank u wel voor uw positieve feedback over onze website en snelle bezorging van uw Solarplexius product. We zijn blij om te horen dat het product perfect in orde was en dat u het makkelijk in uw auto kon monteren. We streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden en uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Klantenservice Solarplexius
BV
Benito V.
Dordrecht
20 jul 2023
goed product,op tijd in huis en duidelijke werk omschrijving was in een half uurtje klaar met 5 ramen doen.
13 mei 2023
Heb 2 bestellingen gedaan maar er is er maar 1 geleverd. 1 zending zelfde adres toch niet gelijk geleverd
17 mei 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat u uw tweede bestelling nog niet heeft ontvangen. Het kan zijn dat uw bestelling in twee zendingen is verstuurd vanwege de grootte van de pakketten. Ik hoor graag of u inmiddels uw bestelling heeft ontvangen. Zou u een mail kunnen sturen naar support@solarplexius.nl met uw bestelnummer? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
7 jun 2023
Snelle levering van de bestelde goederen Platen van de zij ramen iets wat aan de krappe kant gesneden
7 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat uw bestelling snel is geleverd. Onze excuses echter dat de platen voor de zijramen iets aan de krappe kant zijn gesneden. We begrijpen dat dit teleurstellend is en we willen dit graag voor u oplossen. Om het probleem op te lossen, kunt u een e-mail sturen naar support@solarplexius.nl. Ons team zal u graag verder helpen en samen met u zoeken naar een passende oplossing. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop en kijken ernaar uit om u te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
15 jun 2023
Goed product, versturen duurde we 6 dagen langer dan werd aangegeven. Installatie was goed te doen.
15 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback over ons product! En onze excuses voor het ongemak dat de verzending 6 dagen langer duurde dan aangegeven.We zullen uw opmerking over de verzendtijd intern bespreken om onze service te verbeteren. Als u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
29 jul 2023
alles was perfect geregeld , goed verpakt en makkelijk te plaatsen ....ben er heel blij mee ....
1 aug 2023
Wat fijn om te horen dat je blij bent met je Solarplexius-panelen! We streven er altijd naar om een geweldige ervaring te bieden aan onze klanten, van de verpakking tot de eenvoudige installatie. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je Solarplexius-panelen! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland