solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

Valt zwaar tegen!

Hallo, Toen ze binnenkwamen was ik er blij mee tot het monteren. Het monteren ging lastiger dan ik dacht en zodoende ook krasjes veroorzaakt. In de volle zon ziet het er niet uit. Daarbij is de blindering als een spiegel en ziet er niet zo mooi uit als échte blindering. Het spijt mij van deze reactie maar baal er echt van. Met vriendelijke groeten, Danny.
Antwoord van solarplexius nederland
Beste Danny, Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Het spijt me ten zeerste te horen dat u problemen heeft ervaren bij het monteren van het product en dat dit heeft geleid tot krassen. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Graag willen we kijken of we iets voor u kunnen betekenen. Zou u ons willen mailen op support@solarplexius.nl o.v.v. uw bestelnummer? We zullen uw opmerkingen serieus nemen en deze doorgeven aan ons team voor verdere evaluatie en verbetering van onze producten en service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Met vriendelijke groet, Stefan van Solarplexius Nederland

De ruit is met de solar plexus ondoorzichtig

De ruit is met de solar plexus toevoeging bijna ondoorzichtig. Overdag zie je alleen de koplampen nog. Ik vond het gevaarlijk.
25 nov 2023

Slecht zicht

Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Het spijt ons dat u ons product zo heeft ervaren. Veiligheid staat bij ons hoog in het vaandel en we nemen uw feedback dan ook zeer serieus. Nogmaals dank voor het delen van uw ervaringen. Wij hopen u in de toekomst een beter bij u passend product te kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
2 sep 2023

Slecht bereikbaar, panelen passen niet…

Panelen snel en makkelijk besteld aan de hand van type en bouwjaar auto, snel in huis, helaas passen de panelen niet allemaal, krassen snel en keurmerk staat er ook niet in. Klantenservice is onbereikbaar! Nederlands nummer bestaat niet en op mail wordt niet gereageerd, onmogelijk dus om retour te sturen… zonde geweest van mij geld…
6 sep 2023
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de panelen en de moeilijkheden bij het bereiken van onze klantenservice. Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten. We begrijpen je teleurstelling en willen graag een oplossing bieden. Neem alsjeblieft contact met ons op via tara@solarplexius.com met vermelding van uw bestelnummer, zodat we je situatie kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. We waarderen je feedback en willen ervoor zorgen dat je alsnog tevreden bent. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank je wel voor je geduld. Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
3 dec 2023
Jullie reageren niet op emails en telefonisch niet te bereiken zowel in het engels en nederlands niet , en jullie sturen spullen op van het verkeerde model auto bouwjaar terwijl het HEEL duidelijk op de factuur staat
Antwoord van solarplexius nederland
Beste Frank, Zoals afgesproken sturen wij u de juiste set na. Er is iets fout gegaan in ons bestelsysteem waardoor u weliswaar de juiste order heeft geplaatst, maar bij ons in het systeem stond een order voor BJ 2017. Wij bieden u onze excuses aan voor de onbereikbaarheid. We doen ons best om telefonisch altijd bereikbaar te zijn binnen onze kantooruren, zowel in het Nederlands als in het Engels. We streven ernaar om emails binnen 1 werkdag te beantwoorden. Nogmaals excuses dat dit uw ervaring was met ons. Wij hopen dat we het op deze manier correct hebben afgehandeld en dat uw vertrouwen in ons enigszins is hersteld. Met vriendelijke groet, [Naam] Klantenservice Solarplexius
Zending niet gekregen..niemand bereikbaar op klantenservice.. Erg slecht dus!! Track and trace is onduidelijk...geeft geen vervoerder weer .. Kan zo nog wel even doorgaan...
Antwoord van solarplexius nederland
Beste kant, Aleereerst wil ik u onze excuses aanbieden voor deze selchte ervaring. Wij hebben uw producten verstuurd en de bezorgdienst heeft de zending inmiddels ook bij u thuis bezorgd. De track-en-trace code was correct, en de infgormatie die op de site van verzender, PostNord, te zien was laat zien dat de lokae verzender DPD is. Op de site van DPD was inderdaad slecht te zien wat de sttus van de zending was. Wij verwijten dit aan een storing tussen PostNord en DPD. Wij hopen dat u in iede geval blij bent met uw pakket en wensen u veel gebruiksplezier toe! Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederlang
31 okt 2023
Ik heb na 7 dagen nog niks ontvangen
Antwoord van solarplexius nederland
Beste Dries, Zoals wij u telefonisch hebben meegedeeld, heeft de productie van uw panelen wat vetraging opgelopen omdat wij nog meer informatie over uw auto nodig hadden. Deze in7tie ebben wij nu (telefonisch) ingewonnen en de panelen worden nu binnen 5-7 werkdagen bij u afgeleverd. Onze excuses voor de vetraging; hopelijk gaat van hieraf alles goed en kunt u binnenkort genieten van uw panelen. Met vriendelijke groet, Stefan Solarplexius Nederland
18 jul 2023
Klantenservice onbereikbaar. Product retourneren is dus vrijwel onmogelijk gezien ze geen instructie op de website hebben staan en ze zowel via de mail, de chat als het telefoonnummer onbereikbaar zijn. UPDATE: Nog meerdere malen geprobeerd te bellen, het telefoonnummer blijft onbereikbaar. Het mailadres dat hieronder wordt aangedragen in het antwoord geeft een Failure bij verzenden.
25 jul 2023
Hi! Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u onze klantenservice niet goed heeft kunnen bereiken. Het lijkt er op dat er op het moment dat u gebeld heeft, geen Nederlandse medewerker aanwezig was. Mocht u nog vragen hebben, of hulp nodig hebben dan help ik u graag verder op tara@solarplexius.com of support@solarplexius.nl Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
6 aug 2023

Weggegooid geld, kut sevice.

Schermen wel binnen 5 dagen ontvangen. Maar afmetingen klopt niet. Proberen contact te leggen via mail en telefoonnummer maar nul reactie. Dus scherm maar op maat proberen te knippen. Opzich nog redelijk gelukt maar het zicht is ook nog belabberd. Kijkt wazig en mistig. Als ik dat geweten had had ik ze zeker niet besteld. Weggegooid geld.
9 aug 2023
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de afmetingen van de schermen en het gebrek aan respons van onze kant. Dit is niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten. We begrijpen je teleurstelling en frustratie en willen graag een oplossing bieden. Neem alsjeblieft contact met ons op via tara@solarplexius.com, zodat we je situatie kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat je alsnog een positieve ervaring hebt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank je wel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
13 jun 2023
Spijt van mijn aankoop. Het materiaal is erg krasgevoelig. Waarschijnlijk omdat het los in een doos verzonden id. Het kan zo over elkaar schuiven en extra snel beschadigen met de scherpe randen. Ik ben erg teleurgesteld. Nadat ik het folie er vanaf getrokken had zag ik allemaal strepen, schaafplekken en krassen.
15 jun 2023
Bedankt voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen dat u teleurgesteld bent door de krasgevoeligheid van het materiaal en de schade die is ontstaan tijdens het transport. We willen graag een oplossing bieden voor uw probleem. Kunt u alstublieft contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl met uw bestelgegevens en foto's van de beschadigingen? We zullen ons best doen om samen met u tot een passende oplossing te komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit om dit probleem voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
Wat een ongelooflijke rommel is dit zeg, Ben gewoon duidelijk , het past voor geen meter, is niet te monteren , lijkt nog niet op blinderen . Je kunt na aanbrengen je ruiten niet meer openen , de plakketjes laten na 1 dag al lost. Instructie is incompleet. Dit is simpelweg gewoon mensen oplichten , ff serieus.
31 mei 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je zorgen te uiten over ons product. We begrijpen dat je teleurgesteld bent en we willen ons oprecht verontschuldigen voor de problemen die je hebt ervaren. Ons belangrijkste doel is dat we ons constant blijven verbeteren, daarom waarderen we uw feedback en gaan we hiermee aan de slag. Mocht u gerestitueerd willen worden, dan helpen we u graag verder op support@solarplexius.nl Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
19 mei 2023

Heb 19 euro betaald voor 2 bezorgen en na 5 dagen nog nik

Heb 19 euro betaald voor 2 dagen levering en komen ze na 2 dagen dan bellen ze niet aan en zeggen adres is fout en adres is gewoon goed. Nu al 5 dagen aan het wachten en geen pakket ontvangen
24 mei 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, terwijl u heeft betaald voor snellere levering. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik hoor graag of u inmiddels uw bestelling heeft ontvangen en we willen u restitueren voor de extra kosten die u heeft betaald. Zou u een mail kunnen sturen naar support@solarplexius.nl met uw bestelnummer? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
21 aug 2023

Niet passend

2 van de "op maat" geleverde producten waren niet goed passend. Niet tevreden en krijg telefonisch geen contact, op chat en mail geen reactie.
23 aug 2023
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de niet goed passende producten en het gebrek aan respons van onze kant. Dit is niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten. We begrijpen je frustratie en willen graag een oplossing bieden. Neem alsjeblieft contact met ons op via tara@solarplexius.nl, zodat we je situatie kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we willen ervoor zorgen dat je alsnog een positieve ervaring hebt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank je wel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
10 jun 2023
Het pakket was niet compleet. M De handschoenen en de plastic delen om de platen vast te zetten waren niet in de doos aanwezig.
13 jun 2023
Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden doordat het pakket niet compleet was. We begrijpen dat het ontbreken van de handschoenen en de plastic delen om de platen vast te zetten teleurstellend was. We willen dit graag voor u oplossen. Om dit probleem aan te pakken, kunt u alstublieft een e-mail sturen naar support@solarplexius.nl met uw bestelgegevens. Ons team zal direct actie ondernemen om de ontbrekende items naar u op te sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we stellen uw begrip op prijs. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
30 sep 2023
Communicatie En bezorging . Ik heb betaald en nog steeds niks ontvangen
5 okt 2023
Beste klant, Dank voor uw review! Wat jammer dat de communicatie en bezorging volgens u niet goed zijn verlopen. Uw auto heeft een unieke eigenschap, zoals bijvoorbeeld een model met een grote klapdeur of een achterdeur die in tweeën openklapt. Alvorens wij de panelen kunnen produceren bellen wij u daarom altijd even na om te controleren welke eigenschappen van toepassing zijn op uw voertuig. Helaas zijn we er niet in geslaagd om contact met u op te nemen via het opgegeven telefoonnummer, ondanks meerdere pogingen van onze kant. Vandaag is het ons dan toch gelukt om u telefonisch te bereiken en de panelen worden op dit moment geproduceerd. U zult uw panelen dan ook binnen enkele dagen thuis ontvangeen. Wij hopen dat u alsnog zult genieten van uw panelen en dat u dan nogmaals een review achterlaat over ons product! Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd even een e-mail sturen op support@solarplexius.nl. Met vriendelijke groet, Stefan Solarplexius Nederland
3 okt 2023
Zending duurt erg lang zonder melding
5 okt 2023
Beste Jan, Wat vervelend dat bij u de zending op zich heeft laten wachten. Uw auto heeft een unieke eigenschap, zoals bijvoorbeeld een model met een grote klapdeur of een achterdeur die in tweeën openklapt. Alvorens wij de panelen kunnen produceren bellen wij u daarom altijd even na om te controleren welke eigenschappen van toepassing zijn op uw voertuig. Helaas zijn we er niet in geslaagd om contact met u op te nemen via het opgegeven telefoonnummer, ondanks meerdere pogingen van onze kant. Mocht u toch nog geïnteresseerd zijn in panelen voor uw auto dan bent u weer van harte welkom op solarplexius.nl. Nogmaals excuses dat het dit keer niet is gelukt. Met vriendelijke groet, Stefan Solarplexius Nederland
MM
Maikel M.
Wijnandsrade
2 jul 2023
Niet op tijd geleverd voorvakantie!! 18 euro betaald voor express verzending maar helaas.
4 jul 2023
Onze oprechte excuses dat uw bestelling niet op tijd is geleverd voor uw vakantie, ondanks de express verzending die u heeft gekozen. We begrijpen dat dit erg teleurstellend voor u moet zijn. We willen graag dit probleem voor u onderzoeken en een passende oplossing vinden. Daarvoor verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via support@solarplexius.nl. We zullen ons uiterste best doen om de situatie recht te zetten en u tevreden te stellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw begrip en kijken ernaar uit om u verder te assisteren. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
24 jun 2023
Ik krijg allemaal vlekken tussen mij ramen na het autowassen.. Kan dit vergoed worden?
26 jun 2023
Bedankt voor uw review en onze excuses voor het ongemak! Voor een snelle en passende afhandeling van uw situatie, verzoeken wij u vriendelijk om direct contact met ons op te nemen via support@solarplexius.nl. Ons klantenserviceteam staat klaar om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
2 jul 2023
Verpakking was bij levering stuk product beetje beschadigd
4 jul 2023
Onze excuses voor de beschadigde verpakking en het product bij levering. Dat is natuurlijk niet de bedoeling We willen dit graag voor u oplossen en ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarvoor verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via support@solarplexius.nl. We zullen graag de nodige stappen ondernemen om een passende oplossing te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We stellen uw begrip op prijs en kijken ernaar uit om dit probleem voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
Leveren misschien optie
4 jul 2023
Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden doordat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We begrijpen dat dit frustrerend voor u moet zijn. Om dit probleem op te lossen, verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via support@solarplexius.nl. We zullen dit graag voor u onderzoeken en de nodige stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. We staan klaar om u verder te assisteren. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland