solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

De perfecte oplossing als je niks wilt plakken. Zeer eenvoudig aan te brengen,mischien minder handig als je de achterramen ook open wilt kunnen doen. Mischien een ver beterpunt zou zijn als de achterplaat voorgevormd zou zijn naar de achterruit.
gedeelte voor achterraam is vrij donker,had wel iets lichter gemogen
7 apr 2024
Duidelijker vermelden dat Het echt plexiglas is.
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Onze panelen worden gemaakt van een poly-carbonaat plastic. In veel van onze reclameuitingen is duidelijk te zien dat het hier gaat om panelen van een hard materiaal. Wij bieden onze excuses aan u aan als dit voor u niet duidelijk genoeg was en zullen de feedback gebruiken om onze reclameuitingen in de toekomst duidelijker te maken. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
Goede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Hartelijk dank voor uw 5-sterrenbeoordeling. We waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat u tevreden bent met onze service en producten. Uw steun en tevredenheid zijn voor ons van groot belang. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw waardering en vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Solarplexius
Antwoord van solarplexius nederland
Alles past precies en in een goede conditie afgeleverd.
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je feedback en het geven van 4 sterren! We zijn blij om te horen dat alles precies past en in goede conditie is afgeleverd. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we waarderen je positieve opmerkingen. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je steun!
netjes op tijd
JH
Jan H.
Lexmond
3 mrt 2024
Goede service
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je positieve feedback en het geven van 4 sterren! We streven ernaar om uitstekende service te bieden en zijn blij dat je tevreden bent. Als er iets is waarmee we je in de toekomst kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je steun!
FV
Freddy V.
Tegelen
20 jan 2024
Zeer mooi en gemakkelijk te monteren. Ze zeggen ongeveer 15 min om de platen te monteren klopt wel. Maar dat ligt ook aan de persoon zelf
23 aug 2023

Gemakkelijk te installeren en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb sinds een paar dagen de achter- en zijruiten van mijn 3-deurs Peugeot 206 geblindeerd met de zonneschermen van Solarplexius. Het pakket was snel en zonder beschadigingen binnen. Zowel voor de achterruit als voor de zijruiten waren de zonneschermen snel en zonder te veel moeite geïnstalleerd. Met de zijruiten heb ik in het geval van mijn auto zelfs het voordeel dat deze nog gewoon open kunnen. Het enige minpuntje is dat als het licht net verkeerd schijnt, je iets minder goed door de achterruit kunt kijken omdat het zicht dan wat waziger/dubbel is. Gelukkig is dit niet heel vaak en als het gebeurd kan ik nog genoeg zien en vind ik het niet heel storend. Ik zou Solarplexius zeker aanraden.
30 aug 2023
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze Solarplexius-zonneschermen! We zijn verheugd om te horen dat de installatie soepel verliep en dat je tevreden bent met het resultaat op de achter- en zijruiten van je Peugeot 206. We waarderen je feedback en aanbeveling. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Solarplexius Nederland! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
De montage bij het smalle achterraam van een Opel Grandland X, is minder makkelijk dan de instructie filmpjes doen vermoeden. Doordat het een minder hoog raam betreft, zorgt father voor dat de plexiglas plaat minder buigzaam is. Ook zat bij mij de raambekleding dicht op de achterruit, waardoor moeilijk er tussen te krijgen was. Ook mis ik de levering van een plastic tooltje om de plexiglas plaat weer los te krijgen.. dit zou eigenlijk standaard meegeleverd moeten gaan worden.
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor uw 4-sterrenreview en uw eerlijke feedback over de montage van het smalle achterraam van uw Opel Grandland X met Solarplexius. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de montage van het paneel bij uw raam minder makkelijk was dan verwacht. We begrijpen dat het feit dat het een minder hoog raam betreft, de buigzaamheid van de plaat kan beïnvloeden. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons team, zodat we kunnen kijken naar mogelijke verbeteringen in de instructievideo's en het materiaal zelf. Wat betreft de raambekleding die dicht op de achterruit zat, begrijpen we dat dit het lastig maakte om de plaat ertussen te krijgen. We raden aan om voorzichtig te werk te gaan en indien nodig de raambekleding voorzichtig opzij te schuiven om voldoende ruimte te creëren voor de installatie. Als er nog verdere vragen zijn of als we u ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en uw feedback helpt ons hierbij. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw steun. We hopen dat u desondanks tevreden bent met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Het Solarplexius-team
GW
Günther W.
Den Helder
2 mei 2023
Bestellen gaat snel, maar het gekke is dat ik een mailtje ontving dat het onderweg is en vrijdag 28 april wordt bezorgd. Mooi ff thuisblijven dus. Het werd vrijdag niet bij mij bezorgd, maar bij de bezorgdienst DPD en die bracht het maandag 1 mei bij mij. Dagje voor niets thuis gebleven dus.
3 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling en de keuze voor ons product. We willen ons verontschuldigen voor de vertraging in de levering, we begrijpen dat het frustrerend kan zijn om langer dan verwacht te moeten wachten. We waarderen dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Hopelijk heeft u verder veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
6 jul 2023

Dof / melkig

Er ontbraken handschoenen (gelukkig door Corona onzin had ik deze zelf) en er ontbraken bevestigings plakkers zoals overal wel aangegeven in video’s en andere reviews. De platen zijn verder wat dof/melkig maar daar kan ik mee leven.
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor uw eerlijke feedback! Onze excuses voor het ontbreken van de handschoenen en bevestigingsclips in uw bestelling. Wat betreft de dofheid of melkachtigheid van de platen, dit kan soms voorkomen als gevolg van het productieproces. Het heeft echter geen invloed op de functionaliteit van de panelen. Mocht dit echter een probleem voor u vormen, neem dan contact met ons op te nemen via support@solarplexius.nl voor een passende oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw begrip en kijken ernaar uit om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
7 okt 2023
Ze leveren wat ze zeggen. In 5 tot 10 minuten monteren is overigens niet waar. Trek er maar een half uur voor uit als je t goed wil doen.
15 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Onze excuses als de geschatte installatietijd niet overeenkwam met uw ervaring. We streven ernaar om zo nauwkeurig mogelijk te zijn bij het verstrekken van informatie over onze producten. We zullen uw opmerkingen zeker ter harte nemen en dit meenemen in onze toekomstige communicatie. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw vertrouwen in ons.

Goeie prijs kwaliteit

bijna alle schermen perfect voor de raamster alleen de ramen achter net 1 cm te klein in hoogte! maar de verduistering is fenomenaal!!
1 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat bijna alle schermen perfect passen voor de raamsterren en dat je de verduistering fenomenaal vindt. Onze excuses voor het kleine verschil in hoogte bij de ramen achter.We lossen dit graag voor je op. Je kan contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl, zodat we je situatie kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
2 jul 2023

Prima levering

Bezorging na een paar dagen, past prima. Installatie instructie had iets duidelijker gekunt, maar wijst uiteindelijk zichzelf.
4 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat de bezorging snel was en dat het product goed past bij uw auto. Onze excuses als de installatie-instructies niet helemaal duidelijk waren, maar we zijn blij dat het uiteindelijk goed is gelukt. We zullen uw opmerkingen over de instructies meenemen en streven ernaar om onze handleidingen in de toekomst nog duidelijker te maken. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Het team van Solarplexius Nederland
22 jun 2023

Niet helemaal aansluitend

Bij het plaatsen van de achterklep verduistering sluit deze niet goed aan bij het raam. Ziet er van buiten best raar uit.
26 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat de achterklep verduistering niet goed aansluit bij het raam, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen graag een passende oplossing bieden voor dit probleem. Kunt u alstublieft contact met ons opnemen via support@solarplexius.nl met uw bestelgegevens en eventueel foto's van de situatie? We zullen ons best doen om samen met u tot een oplossing te komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit om dit probleem voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
5 sep 2023
apart dat de bewegende zijruiten het materiaal niet meebeweegt en /of dat daar geen bevestigings delen bij zitten
6 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw vraag! De panelen gaan inderdaad niet met de autoruiten mee naar beneden. Wanneer u de panelen in uw auto plaatst raden wij het af om de ruiten te openen. Wel is en van onze diensten het gratis versturen van extra bevestigingsclips. Neem hiervoor contact met ons op via support@solarplexius.nl met vermelding van uw bestelnummer. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland
13 mei 2023
Heb 2 bestellingen gedaan maar er is er maar 1 geleverd. 1 zending zelfde adres toch niet gelijk geleverd
17 mei 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat u uw tweede bestelling nog niet heeft ontvangen. Het kan zijn dat uw bestelling in twee zendingen is verstuurd vanwege de grootte van de pakketten. Ik hoor graag of u inmiddels uw bestelling heeft ontvangen. Zou u een mail kunnen sturen naar support@solarplexius.nl met uw bestelnummer? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Tara Solarplexius Nederland
7 jun 2023
Snelle levering van de bestelde goederen Platen van de zij ramen iets wat aan de krappe kant gesneden
7 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat uw bestelling snel is geleverd. Onze excuses echter dat de platen voor de zijramen iets aan de krappe kant zijn gesneden. We begrijpen dat dit teleurstellend is en we willen dit graag voor u oplossen. Om het probleem op te lossen, kunt u een e-mail sturen naar support@solarplexius.nl. Ons team zal u graag verder helpen en samen met u zoeken naar een passende oplossing. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop en kijken ernaar uit om u te helpen. Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland