solarplexius nederland- Logo - Beoordelingen

solarplexius nederland

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden862 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mei 2018
solarplexius nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik wil graag mijn bijzonder positieve ervaring delen met Solarplexius Nederland. Als bezitter van een Opel Meriva B 2011, was ik op zoek naar een effectieve en stijlvolle zonwering oplossing. Mijn zoektocht leidde me naar Solarplexius en ik ben ontzettend blij dat ik voor hen heb gekozen. Wat mij meteen aansprak was het gebruiksgemak van hun systeem. In tegenstelling tot traditionele tintmethoden, had ik geen gedoe met folie of het verwijderen van luchtbellen. De Solarplexius-panelen zijn solide en passen perfect in de raamruimtes van mijn auto, waardoor installatie een fluitje van een cent was. De voordelen eindigen niet bij het installatiegemak. Deze panelen zijn zeer effectief in het blokkeren van de zon en voegen tegelijkertijd een strak en stijlvol uiterlijk toe aan mijn voertuig. Daarnaast was de klantenservice van Solarplexius uitstekend. Ze waren behulpzaam, snel met hun antwoorden en zeer professioneel in hun communicatie. Samengevat, mijn ervaring met Solarplexius Nederland is absoluut positief geweest. Ik beveel Solarplexius ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een zonweringoplossing voor hun auto die gemakkelijk te installeren is, perfect past en bovendien uiterst effectief is. Het zijn deze aspecten die Solarplexius voor mij onderscheiden van andere opties op de markt en ik kijk uit naar toekomstige aankopen bij hen.

25 nov 2023
Ik heb moeite gehad om vooraf op internet gemixte ervaringen met het zelf verdonkeren of tinten van de auto ruiten te vinden. Bijna alleen maar goede recensies op YouTube, dat is opvallend. Na een aantal maanden merk ik dat ik de tint erg donker vind. Het zicht rondom, zeker in de donkere tijd van het jaar, is heel slecht. Zo slecht dat ik het er eigenlijk uit wil halen. Voor de veiligheid om op tijd fietsers en voetgangers te kunnen zien bij het afslaan op straat, zou het minder donker moeten zijn. Voor sommige ruiten kan het eenvoudig maar andere ruiten zullen makkelijker beschadigen bij meermaals uitvoeren van deze handeling. Verder komt er veel extra reflectie bij in de ruiten van ander verkeer.

Beoordelingen voor solarplexius nederland

Snelle levering product naar verwachting

Snelle levering, perfect passend materiaal, hier kun je niet tegenop plakken met folie. Netjes geleverd met handschoentjes en hulp materiaal. Wij zijn zeer tevreden Nog een voordeel is dat wij wel eens wisselen van onze hobby auto (gelijkwaardige) ze kunnen zo worden overgezet.
Antwoord van solarplexius nederland
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en producten! Bedankt voor de 5-sterren review en je positieve feedback. We zijn blij dat de levering snel was en het materiaal perfect paste. Het feit dat je gemakkelijk kunt wisselen tussen hobbyauto's is zeker een pluspunt! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in ons!
Fantastische klantenservice, top nalevering zonder kosten. Klein zijruitje paste niet, op maat nageleverd.
AR
André R.
Lepelstraat
Een uitstekend product binnen de gestelde termijn geleverd.
Antwoord van solarplexius nederland
Fantastisch om te horen dat je ons product als uitstekend beoordeelt en dat het binnen de gestelde termijn is geleverd! Bedankt voor de 5-sterren review en je positieve feedback. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je steun!
Past perfect
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
11 feb 2024
Prima ervaring. Had een vraat kreeg snelle reactie! Prima
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor de positieve recensie We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent. We waarderen je reactie en hopen je in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
Snelle reactie, goede service en snelle levering.
Snelle levering,uitstekend product.top
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en dat je het een uitstekend product vind. We streven er altijd naar om onze klanten topkwaliteit te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Mocht je in de toekomst nog eens iets nodig hebben, dan staan we graag voor je klaar!
Prima spul snel geleverd
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. We hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor het vertrouwen in ons!
FD
Fred D.
Houten
Goeie en snelle service
Snelle levering, top!
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor de positieve recensie We zijn erg blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. We doen ons best om ervoor teorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen, zodat ze meteen van hun aankoop kunnen genieten. We waarderen je positieve feedback en hopen je in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
RB
Robert B.
Zoeterwoude
20 jan 2024

Makkelijk proces

Makkelijk bestellen, betalen en snelle levering! Materialen zijn stevig en goed
Antwoord van solarplexius nederland
Bedankt voor je 5-sterren ! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons bedrijf een positieve beoordeling te geven. Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service/producten. We streven er altijd naar om onze klanten het beste te bieden en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals bedankt voor je steun en we hopen je binnenkort weer van dienst te mogen zijn!
perfect pas eenvoudig te monteren.
Antwoord van solarplexius nederland
Dank je wel voor je positieve feedback over onze Solarplexius producten! We zijn blij om te horen dat de pasvorm perfect is en dat de montage eenvoudig was. We streven er altijd naar om hoogwaardige en gebruiksvriendelijke producten aan te bieden aan onze klanten. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

Tevreden cliënt

Het product En de levering
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel ons product als de levering. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, dus het doet ons goed om te weten dat we aan uw verwachtingen voldoen. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te zorgen voor een vlotte en professionele ondersteuning. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw voortdurende steun! Met vriendelijke groet, Klantenservice Solarplexius
Netjes op tijd
Antwoord van solarplexius nederland
Beste klant, Bedankt voor je geweldige vijfsterrenrecensie! We zijn blij te horen dat je bestelling op tijd is geleverd. Bij Solarplexius streven we er altijd naar om onze klanten een uitstekende service te bieden, inclusief tijdige levering van onze producten. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in Solarplexius! Met vriendelijke groet, Solarplexius Nederland